Hop til indhold

Windows 10

Featured Replies

Skrevet

Hej alle i pc kyndige, er der nogen der har prøvet og installere den nye Windows 10, jeg har forstået den er frigivet idag, har en DELL med 2 harddiske

og en ven der påstår man kan beholde Windows 7 på den ene og installere Windows 10 særskildt på den anden, jeg tror ikke på det hvad er rigtig?

m.v.h

Skjold

Skrevet

Hej alle i pc kyndige, er der nogen der har prøvet og installere den nye Windows 10, jeg har forstået den er frigivet idag, har en DELL med 2 harddiske

og en ven der påstår man kan beholde Windows 7 på den ene og installere Windows 10 særskildt på den anden, jeg tror ikke på det hvad er rigtig?

m.v.h

Skjold

​Det rigtige er, at dette indlæg flyttes til hyggesnak

Skrevet
  • Author

​Det rigtige er, at dette indlæg flyttes til hyggesnak

​Nå det må De da virkelig undskylde Hr leraa

De bedste hilsner fra en dum jyde

Skrevet

​Nå det må De da virkelig undskylde Hr leraa

De bedste hilsner fra en dum jyde

​Alt forladt. Anmelder du det lige selv, så det kan blive flyttet?

Skrevet
  • Author

Næ det gør jeg, IKKE det hører lige så meget under debat som under hygge.....

Skold

Skrevet

Windows 10 frigives den 29. juli. Nyheden om dette blev frigivet i dag. :)

Indtil da kan du køre med en beta, hvis du ønsker. Man melder sig til Windows Insider Preview på denne adresse: https://insider.windows.com

Windows insider laver som det er i dag en opgradering af din Windows 7/8/8.1 til 10. Det tager en times tid. Du kan også bare vente til højsommeren. Der er mange kosmetiske fejl i betaen.

Skrevet
  • Author

Mange tak for svar,Gentleman, jeg venter og ser tiden an

Skjold

Skrevet

Næ det gør jeg, IKKE det hører lige så meget under debat som under hygge.....

Skold

​Nu er indlægget godt nok blev flyttet til rette forum, men det er da en underlig barnligfornærmet indstilling du giver udtryk ovenfor. Definitionen for indlæg under Generel Debat er: Generel debat om prostitution og emner der relatere her til, og der rammer du da noget forbi skiven.

Venligst

K

Skrevet

Hej Skjold

Du finder ud af, at der er flere betjente herinde!

Windows 10 har længe kunnet hentes som en prøveversion, jeg har selv kørt med den ca. et år, måske lidt mindre.

Jeg har valgt at lave den som en virtuel maskine, dvs. den installeres på din egen pc, men "inden i" et andet program, som simulerer en rigtig pc - det kan være lidt svært at forstå, men når du har prøvet det, er det ikke så svært.

Jeg bruger selv "oracle VM VirtualBox", men "VM Player" er også et alternativ.

Fordelen ved denne måde er, at når prøven udløber, så sletter man bare windows 10 og din pc er som den altid har været - du kan under selve testen skifte mellem din "normale pc" og windows 10

Jeg har meldt mig til den gratis download, når den frigives - jeg synes selv den er betydeligt bedre end Windows 8.1

God fornøjelse

VH

Skrevet

​Alt forladt. Anmelder du det lige selv, så det kan blive flyttet?

​hvorfor rapportere du det ikke selv i stedet for at skrive et indlæg om det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.