Hop til indhold
skjold

Windows 10

Recommended Posts

Hej alle i pc kyndige, er der nogen der har prøvet og installere den nye Windows 10, jeg har forstået den er frigivet idag, har en DELL med 2 harddiske

og en ven der påstår man kan beholde Windows 7 på den ene og installere Windows 10 særskildt på den anden, jeg tror ikke på det hvad er rigtig?

m.v.h

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle i pc kyndige, er der nogen der har prøvet og installere den nye Windows 10, jeg har forstået den er frigivet idag, har en DELL med 2 harddiske

og en ven der påstår man kan beholde Windows 7 på den ene og installere Windows 10 særskildt på den anden, jeg tror ikke på det hvad er rigtig?

m.v.h

Skjold

​Det rigtige er, at dette indlæg flyttes til hyggesnak

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det rigtige er, at dette indlæg flyttes til hyggesnak

​Nå det må De da virkelig undskylde Hr leraa

De bedste hilsner fra en dum jyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nå det må De da virkelig undskylde Hr leraa

De bedste hilsner fra en dum jyde

​Alt forladt. Anmelder du det lige selv, så det kan blive flyttet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Windows 10 frigives den 29. juli. Nyheden om dette blev frigivet i dag. :)

Indtil da kan du køre med en beta, hvis du ønsker. Man melder sig til Windows Insider Preview på denne adresse: https://insider.windows.com

Windows insider laver som det er i dag en opgradering af din Windows 7/8/8.1 til 10. Det tager en times tid. Du kan også bare vente til højsommeren. Der er mange kosmetiske fejl i betaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næ det gør jeg, IKKE det hører lige så meget under debat som under hygge.....

Skold

​Nu er indlægget godt nok blev flyttet til rette forum, men det er da en underlig barnligfornærmet indstilling du giver udtryk ovenfor. Definitionen for indlæg under Generel Debat er: Generel debat om prostitution og emner der relatere her til, og der rammer du da noget forbi skiven.

Venligst

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Skjold

Du finder ud af, at der er flere betjente herinde!

Windows 10 har længe kunnet hentes som en prøveversion, jeg har selv kørt med den ca. et år, måske lidt mindre.

Jeg har valgt at lave den som en virtuel maskine, dvs. den installeres på din egen pc, men "inden i" et andet program, som simulerer en rigtig pc - det kan være lidt svært at forstå, men når du har prøvet det, er det ikke så svært.

Jeg bruger selv "oracle VM VirtualBox", men "VM Player" er også et alternativ.

Fordelen ved denne måde er, at når prøven udløber, så sletter man bare windows 10 og din pc er som den altid har været - du kan under selve testen skifte mellem din "normale pc" og windows 10

Jeg har meldt mig til den gratis download, når den frigives - jeg synes selv den er betydeligt bedre end Windows 8.1

 

God fornøjelse

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Alt forladt. Anmelder du det lige selv, så det kan blive flyttet?

​hvorfor rapportere du det ikke selv i stedet for at skrive et indlæg om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...