Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en skuffende tur hos Kinnaree, så prøvede jeg lykken hos Ratree. Stedet har jo fået mange gode anmeldelser igennem det sidste halve års tid. 

Kom til stedet, som godt nok ligger på Gammel Køge Landevej, men føles at det er dejligt diskret alligevel, men har alligevel ikke noget at skjule.
Jeg kom op på 1. sal, hvor jeg først blev taget i mod Ratree og så kom hende der skulle give mig massage. Hun hedder Bella og er en ung thai. Så det var helt fint for mig. 
Bestilte denne gang bare en halv time til 300 kr., da jeg jo alligevel godt ved, at spørgsmålet om ekstra normalt kommer efter 30 minutter, ligemeget om man bestiller en time eller en halv.
Og spørgsmålet om ekstra kom så også efter en halv time. Og det blev så til hele pakken. 
Jeg tror hun er ny i branchen, for hun virkede rimeligt genert, hvilket også prægede det lidt. Men ellers okay. 
 
Kommer jeg igen, måske. Plejer ikke at komme de samme steder igen og igen. Men her kunne jeg godt finde på det.
 
Redigeret af Banditten

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
Jeg kom op på 1. sal, hvor jeg først blev taget i mod Ratree og så kom hende der skulle give mig massage. Hun hedder Bella og er en ung thai. Så det var helt fint for mig. 

Spændende at høre, at der er kommet nyt personale hos Ratree, efter at først Mon og siden Nina (tilsyneladende) er rejst.

Kan du måske sige lidt mere om Bella? Du siger at hun er ung, hvilket er lidt atypisk for personalet hos Ratree, der ellers plejer at være 40+. Er hun måske ligefrem en lækkerbidsken?

Jeg formoder du slap de vanlige 1000 kr for den fulde pakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Juipui, jeg så kun Ratree og Bella, så ved ikke om der er andre. Men synes det med alder og thai piger er lidt svært. Men vil nok skyde på, at hun ikke er over 25. Sådan standard dansk pige størrelse. Ikke thai petit. 

Om hun er en lækkerbidsken må vel være en smagssag. Men ikke en lækkerbidsken eller min smag, men er normalt heller ikke til thai piger (: . Og ja smed de sædvandlige 1000,-. Tror det er standard pris lige meget hvilken massage type man tager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina er tilbage efter et par måneder i Thailand.

Godt at høre! Jeg synes Nina er en fantastisk sød og sjov pige, omend jeg behandlingsmæssigt foretrækker Ratree (og Mon, dengang hun var der).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt at høre! Jeg synes Nina er en fantastisk sød og sjov pige, omend jeg behandlingsmæssigt foretrækker Ratree (og Mon, dengang hun var der).

​Juipui, kan du sætte et par ord på forskellene mellem Ninas og Ratrees behandlinger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige sige, jeg er kun blevet behandlet af Nina en gang, så det er ikke meget jeg baserer det på. Men det var alt i alt en god oplevelse jeg havde med Nina. Hun er som sagt en virkelig sød og sjov pige. Grunden til at jeg så ikke har været sammen med hende siden er, at jeg synes at afslutningen på den fulde pakke ikke helt levede op til det jeg får hos Ratree (og tidligere Mon). Jeg synes der manglede lidt indlevelse, og jeg fornemmede ikke at hun selv nød det. Hun nævnte for mig at hun var meget stram og at min pik var lidt for stor til hende (mener selv jeg er størrelse medium), så det gjorde ondt når vi kneppede. Jeg ønskede naturligvis ikke at gøre denne søde pige ondt, så derfor blev det til sidst lidt akavet. Til gengæld var alt andet i top. Hun giver et fantastisk blow job (hvilket hun også selv fortalte er hendes speciale), så er man HJ/BJ mand, tror jeg Nina er det perfekte valg. :)

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har Idag været på besøg hos Ratree igen igen og en udover det sædvanlige en uforglemmelig dejlig oplevelse

Med ny pige Bella rigtig sød og fræk pige lidt genert type som passer mig rigtigt godt.Har uimodståelig flot krop

lige til at spise dejlig service prøv det drenge i vil ikke fortryde det et sekund.

 

NAM-NAM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har Idag været på besøg hos Ratree igen igen og en udover det sædvanlige en uforglemmelig dejlig oplevelse

Med ny pige Bella rigtig sød og fræk pige lidt genert type som passer mig rigtigt godt.Har uimodståelig flot krop

lige til at spise dejlig service prøv det drenge i vil ikke fortryde det et sekund.

 

NAM-NAM

Lyder godt.

Jeg er dog ikke menneskeæder!!!

:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har Idag været på besøg hos Ratree igen igen og en udover det sædvanlige en uforglemmelig dejlig oplevelse

Med ny pige Bella rigtig sød og fræk pige lidt genert type som passer mig rigtigt godt.Har uimodståelig flot krop

lige til at spise dejlig service prøv det drenge i vil ikke fortryde det et sekund.

 

NAM-NAM

​Lyder spændende med denne frøken Bella. Kan du sætte lidt flere ord på hende - og hendes 'behandler-kvalifikationer'?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Har Idag været på besøg hos Ratree igen igen og en udover det sædvanlige en uforglemmelig dejlig oplevelse

Med ny pige Bella rigtig sød og fræk pige lidt genert type som passer mig rigtigt godt.Har uimodståelig flot krop

lige til at spise dejlig service prøv det drenge i vil ikke fortryde det et sekund.

 

NAM-NAM

​Du har godt nok MANGE indlæg, vedr. Ratree & Klinikken .. Er det bare en tilfældighed, eller er TingTong lidt mere knyttet til adressen?! 

.. Måske jeg ser spøgelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg


.. Måske jeg ser spøgelser ;-)

​Det er ikke sikkert.

Indlægget virker som et højt reklambrøl – se blot indledningen og sidste linie. Derefter anprisningen af pigen og hendes egenskaber, og med det lidt "skæve" sprog, kunne indlægget sagtens være udgået fra stedet selv med det formål at gøre opmærksom på, at der er kommet en ny pige.

Der har jo i strengen været spurgt netop til dette.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden I skyder nogen noget i skoene vil jeg da lige fortælle at jeg  også har skrevet meget om Ratree og især Mon medens hun var der.

Det har jeg gjort fordi man får en oplevelse der til priser som ikke ses andre steder.

Man klager over der ikke bliver lavet indlæg nok men når så nogle laver indlæg om samme sted så har de aktier i foretagenet.

Jeg havde en periode hvor jeg kun kom hos Ratree og skal ærligt indrømme at jeg stoppede med indlæg for ikke at blive beskyldt for at have interesse i stedet

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er lidt unødigt kan jeg synes. Hvis man har gode oplevelser et sted, vil man jo gerne det skal gå godt for dem. Så man kan komme i retur. For den skyld behøver man jo ikke have aktier der.

Nogle gange er det jo dog tydeligt at det kun drejer sig om reklame fra en ikke kund. Men det er jo stadig ikke the end of the world.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige sige, jeg er kun blevet behandlet af Nina en gang, så det er ikke meget jeg baserer det på. Men det var alt i alt en god oplevelse jeg havde med Nina. Hun er som sagt en virkelig sød og sjov pige. Grunden til at jeg så ikke har været sammen med hende siden er, at jeg synes at afslutningen på den fulde pakke ikke helt levede op til det jeg får hos Ratree (og tidligere Mon). Jeg synes der manglede lidt indlevelse, og jeg fornemmede ikke at hun selv nød det. Hun nævnte for mig at hun var meget stram og at min pik var lidt for stor til hende (mener selv jeg er størrelse medium), så det gjorde ondt når vi kneppede. Jeg ønskede naturligvis ikke at gøre denne søde pige ondt, så derfor blev det til sidst lidt akavet. Til gengæld var alt andet i top. Hun giver et fantastisk blow job (hvilket hun også selv fortalte er hendes speciale), så er man HJ/BJ mand, tror jeg Nina er det perfekte valg. :)

Nina giver et fantastisk blow job

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tbonedk du kan tro hvad du vil 

Men jeg har da været masser af andre steder men ærligt dét længe siden.nu skal du høre hvorfor hos Ratree er der altid så pænt rent og top hygiejne hvilket for mig vægter meget højt da jeg godt nok har set mange steder som ikke er lige kliniske.dét mit valg og kald det da gerne reklame eller hvad du har lyst  til jeg mener at dette er et forum hvor vi anbefaler de ting som vi har oplevet om det godt eller skidt.jeg kan da sagtens skrive side op og side ned om alle de steder jeg har besøgt som er knapt så lækre men det vil jeg ikke.

BorendeX 

Håber du kan tygge dig igennem mit lidt skæve sprog ha ha.

God weekend fra TingTong

Som desværre ikke har Aktier i

Ratree 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi forleden .. har efterhånden besøgt en del steder og må da indrømme, at det er et pænt sted - rent og ordenligt.

Havde gennem lang tid set og læst det ene gode indlæg om stedet efter det andet og NU måtte jeg lige forbi.

Ringede og aftalte at komme forbi om ca. en halv times tid. Blev lukket ind af en ganske almindelig udseende thaipige på vel ca. 25-30 år. Hun hentede de andre 2 piger - Nina og Bella. Blev da noget skuffet da jeg så dem - det kan godt være de er søde og charmerende, men jeg vil sgu godt have noget pænt at kigge på i tilfælde af at jeg ender med at snuppe lidt ekstra. Spurgte om hende der er på billederne ikke var der (Ratree) - og jo - hende henter vi lige. Nå... hvad f.... var ellers tæt på at køre igen. Og det skulle jeg have gjort, men efter at have hørt at hun var fantastisk - så blev jeg.

Hun har da godt nok taget lidt på efter billederne er taget - synes hun var en småtyk trunte - massagen var ikke noget at skrive hjem om - kedeligt oliesjaskeri med alt for hurtige bevægelser.

Så det er ikke stedet jeg tager til næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv da Japper :?.. Men jeg har nu en anden tilgang til et besøg sådan et sted end dig og mit besøg der (se ratree - nina) var til UG.

 

Men der jo heldigvis mange steder at vælge imellem så mon ikke du også finder dit favorit sted!! Jeg fandt mit ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv da Japper :?.. Men jeg har nu en anden tilgang til et besøg sådan et sted end dig og mit besøg der (se ratree - nina) var til UG.

 

Men der jo heldigvis mange steder at vælge imellem så mon ikke du også finder dit favorit sted!! Jeg fandt mit ;-)

 

​Jeg har besøgt MANGE thai-massage-steder ...og Ratree er for mig ikke noget at råbe hurra for og jeg havde da fornøjelsen at hilse på Nina og Bella, men de faldt ikke i min smag - smag og behag, sådan er vi heldigvis forskellige . Jeg har skam mit favoritsted, men synes da lige det er lidt sjovt at prøve noget nyt/få lidt fremmed indimellem ;-)

Redigeret af Japper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter en behandling af Ratree.

Rigtig god massage og mine ømme lægmuskler har det meget bedre, ligeså med min ryg og skulder.

1 time og 20 min. senere kunne jeg gå derfra uden nogle myoser, rigtig god massage

The Rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det dig der sad og ventede da jeg fik en omgang af Ratree:-). Det var iøvrigt mit første besøg hos hende. Lidt ærgerligt for mig, da hun stressede lidt tilsidst.

Hun er ellers noget af det bedste jeg har oplevet hos Thaipigerne. Korrekt hun gir den bedste massage, tror min ryg fik 40 min ud af timen. Hun begyndte lige så "skør" som tidligere beskrevet, men jeg opfattede hende mere som glad i låget. 

Ingen tvivl om, at jeg kommer retur til Ratree, en yderst god og proff. behandling ++ :-) til en rimelig penge. (hun fik faktisk sved på panden flere gange!

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

1955

Jeg var der 10.30 og første kunde i går så jeg sad ikke og ventede. Det må have været en anden

Hun svedte også meget da jeg var der og hentede den store gulv ventilator for at blive kølet ned.

Hun er meget glad for tiden, stod og dansede frækt foran mig til musikken, en rigtig humør bombe.

 

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry lod mig forvirre af den tid du skrev indlægget passede lige med tiden efter mit besøg. Og ja hun e sgu en speciel kvinde.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...