Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger gode råd i forbindelse med mit første besøg.

Hvem anbefaler i? (Helt alm sex, jeg bor i København)

Hvad skal jeg huske?

Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke fra kbh, så kan ikke hjælpe direkte.

Men, et råd kunne være at besøge en pige som får gode anmeldelser herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - start med 1. at bede om at få indlægget flyttet til underforumet "Efterlysninger Sjælland" hvor der er større chancer for det bliver set af nogen, der rent faktisk kan hjælpe dig. (tryk "rapporter indlæg" som står med svag skrift til højre for datomarkeringen, og skriv du gerne vil have det flyttet), og 2. bliv lidt mere præcis på hvad du søger indenfor "helt alm. sex". Hvad forestiller du f.eks. omkring pigens alder og type? Skal pigen helst være dansk og hvad er du villig til at ofre på besøget?

Først og fremmest skal du huske at slappe af - hvad der er lettere sagt end gjort. Første besøg hos en GP er tit en rodet og ikke særligt mindeværdig affære. Det her er noget der skal tillæres. Men ellers er det svært at give råd, da vi ikke ved hvad du har i tankerne.  

... og så ellers held og lykke med det :) 

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - start med 1. at bede om at få indlægget flyttet til underforumet "Efterlysninger Sjælland" hvor der er større chancer for det bliver set af nogen, der rent faktisk kan hjælpe dig. (tryk "rapporter indlæg" som står med svag skrift til højre for datomarkeringen), og 2. bliv lidt mere præcis på hvad du søger indenfor "helt alm. sex". Hvad forestiller du f.eks. omkring pigens alder og type? Skal pigen helst være dansk og hvad er du villig til at ofre på besøget?

Først og fremmest skal du huske at slappe af - hvad der er lettere sagt end gjort. Første besøg hos en GP er tit en rodet og ikke særligt mindeværdig affære. Det her er noget der skal tillæres. Men ellers er det svært at give råd, da vi ikke ved hvad du har i tankerne.  

... og så ellers held og lykke med det :) 

​Tak for svar.... jeg har bedt om at få det rykket :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved vi ikke, hvor gammel du er. Hvis du er relativt ung,så gå efter en pige, der er måske 5-10 år ældre end dig selv. Hun er rutineret og har prøvet situationen før. Meld ud straks, at du er nybegynder. Så tager hun styringen, og du skal mere flyde med. Med ønsket om en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved vi ikke, hvor gammel du er. Hvis du er relativt ung,så gå efter en pige, der er måske 5-10 år ældre end dig selv. Hun er rutineret og har prøvet situationen før. Meld ud straks, at du er nybegynder. Så tager hun styringen, og du skal mere flyde med. Med ønsket om en god oplevelse.

Tak for svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Pigeforskerens indlæg - go with the flow. Tænk på det som at du besøger en du har haft en crush på, og NU er det tid til at hygge. Tænk ikke på at du betaler for det. Nyd øjeblikket, tag dig gerne god tid for at være sikker på at du ikke får det til at blive "en rodet oplevelse".

Nu ved vi ikke, hvor gammel du er. Hvis du er relativt ung,så gå efter en pige, der er måske 5-10 år ældre end dig selv. Hun er rutineret og har prøvet situationen før. Meld ud straks, at du er nybegynder. Så tager hun styringen, og du skal mere flyde med. Med ønsket om en god oplevelse.

​Rigtig rigtig god fornøjelse! :)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...