Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos sexyclub og besøg Alia 

http://www.sexyclub.dk/girls/alia/index.php

Og jeg må sige at hun skulle tag og få nogle nye billeder for hun er lang smukkere i virkeligheden, og super dejlige bryster, 

og hun giver måske det bedste blow jeg har fået til dags dato, og sex ja hun fik mig til at komme hurtigt, hende skal jeg helt sikkert besøg igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep - hun er toppen af kransekagen... super lægger krop, og synes hun bliver sødere og sødere jo flere gang man får besøgt hende.

Men ja - hun skulle få lavet nogle ny billeder (uden al det li'r)

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg altid har skrevet:

ALIA ER DEN BEDSTE!

INGEN GRUND TIL AT SE EFTER NOGET ANDRE STEDER..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er prisen?

​Priserne hos pigerne hos SexyClub er "standard" københavn-priser. De er formentligt meget henad SeductionGirls menu

Grunden til at priserne ikke fremgår af SexyClubs hjemmeside, er at det kan være en indikator for, at "mutter" bestemmer pigernes priser og ikke pigerne selv. Dvs. mutter kan risikere at blive dømt for rufferi.

Så principielt er pigernes priser 100% individuelle, og den eneste sikre kilde til prisangivelse er at ringe til pigen/bordel-teledamen den pågældende dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Priserne hos pigerne hos SexyClub er "standard" københavn-priser. De er formentligt meget henad SeductionGirls menu

Grunden til at priserne ikke fremgår af SexyClubs hjemmeside, er at det kan være en indikator for, at "mutter" bestemmer pigernes priser og ikke pigerne selv. Dvs. mutter kan risikere at blive dømt for rufferi.

Så principielt er pigernes priser 100% individuelle, og den eneste sikre kilde til prisangivelse er at ringe til pigen/bordel-teledamen den pågældende dag.

​Kære Filosoffen,

Hvor er du klog og alt viden. Det er næsten ikke til at holde ud. Har du ikke andet i livet end at vejlede i proff. sex?

Bedste hilsner Mial

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Kære Filosoffen,

Hvor er du klog og alt viden. Det er næsten ikke til at holde ud. Har du ikke andet i livet end at vejlede i proff. sex?

Bedste hilsner Mial

​Slap dog af... Er der ellers nogen der kan svare på mit spørgsmål?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på besøg hos sexyclub og besøg Alia 

http://www.sexyclub.dk/girls/alia/index.php

Og jeg må sige at hun skulle tag og få nogle nye billeder for hun er lang smukkere i virkeligheden, og super dejlige bryster, 

og hun giver måske det bedste blow jeg har fået til dags dato, og sex ja hun fik mig til at komme hurtigt, hende skal jeg helt sikkert besøg igen 

Hun ser godt nok dejlig ud!

Er standarden generelt så høj hos Sexyclub og ved du om hun tilbyder superfransk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ALIA har flere tråde herinde...Bare søg på hendes navn..

Hun ER bare KLASSE!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener at "Græsk med Alia" koster ca. 1700 kr for 30 min. 

30 min uden græsk er 1100 kr.

Det var så lidt. :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg har hørt, at hun ikke accepterer mænd under 30 år ?? Faktisk er jeg 23 , og jeg er meget sulten , er der nogen chance ret?
Redigeret af exoide

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg har hørt, at hun ikke accepterer mænd under 30 år ?? Faktisk er jeg 23 , og jeg er meget sulten , er der nogen chance ret?

​Frem med lighteren og korkproppen - intet ælder som et påmalet fuldskæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En gave, charme, selvtilid, og lækkert hår, så har du (måske) en chance. 

Og..lidt kvalitetsparfume de rigtige steder på overkroppen, skader ved ikke..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes der er lidt model agtigt over hendes smukke ansigt..

Er det lidt 90'er Cindy Crawford..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Slap dog af... Er der ellers nogen der kan svare på mit spørgsmål?

​Ja ok, var måske lidt grov. En undskyldning herfra..

Mial

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha.."som fik"..Troede lige et øjeblik hun...*GISP* var stoppet helt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...