Hop til indhold
an2n

SNART FARSDAG, OG FORSLAG TIL MENUEN: ;D

Recommended Posts

Da det nu snart er fars dag, har datteren bedt om forslag til en menu, hun kunne lave - HAVDE DETTE FORSLAG:

05-06-02.thumb.jpg.1db2151a5b0379da6cc2d

Efterfulgt af JYSKE CUPCAKES05-06-01.thumb.jpg.94a16240782a21098184d

OG HOVERET 05-06-03.thumb.jpg.dbea0bcc67e232ce853bc MED 05-06-beer.thumb.gif.774528260ac5415e76c

Og som dessert . . . 05-06-04.thumb.jpg.077510a0411b5cccffd24 OG 06-05-coffee.thumb.jpg.fb76fb64f002c9d63

 

HÅBER DA DET LYKKES FOR HENDE . . . :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da det nu snart er fars dag, har datteren bedt om forslag til en menu, hun kunne lave - HAVDE DETTE FORSLAG:

HÅBER DA DET LYKKES FOR HENDE . . . :P:P

​Det skal det da nok, især med den far hun har, :P :Pmen så det skal være bacon fra en økologisk gris, og ikke det lortebacon fra de store slagterrier, der er fyldt med vand.    RIGTIG BACON til RIGTIGE MÆND - basta.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal bare have FISSE :D det er både økologisk og sundt :D

​Ja, men er det økologisk må du ikke sprøjte...:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det skal det da nok, især med den far hun har, :P :Pmen så det skal være bacon fra en økologisk gris, og ikke det lortebacon fra de store slagterrier, der er fyldt med vand.    RIGTIG BACON til RIGTIGE MÆND - basta.

​Bliver lige nødt til at citere mig selv, kunne ikke finde det indlæg jeg ledte efter: Nedenstående er den ultimative gave ud i det kulinariske til fars dag.:P :P :P 

http://ekstrabladet.dk/ferie/udland/kan-du-klare-8000-kalorier-fra-morgenstunden/5397953

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig an2n... Bacon er verdens bedste krydderi :grin:... Håber, at du får dine ønsker opfyldt på fars dag :smile: !!

​ÆÆÆÆLSKER KRYDRET MAD, og spiser da også masser af grønsager . . . ;-):P;-)

06-05-A.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu en god menu :P

​Lige præcis, jeg har også lagt et billede - tror jeg nok - i tråden hvor der var en baconindpakket pizza, men kan sgu IKKE finde det.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smed lige denne til datteren, så hun ved, hvordan hun skulle lave blomsterne . . . :P:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved bordet såvel som i sengen er dansk med tilsæt af fransk og græsk, samt gerne en smule spansk og andet krydderi, altid en stor succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved bordet såvel som i sengen er dansk med tilsæt af fransk og græsk, samt gerne en smule spansk og andet krydderi, altid en stor succes.

​Nok ikke lige det, som datteren, ELLER jeg, tænker på til Fars dags menu . . . . ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...