Hop til indhold

SNART FARSDAG, OG FORSLAG TIL MENUEN: ;D

Featured Replies

Skrevet

Da det nu snart er fars dag, har datteren bedt om forslag til en menu, hun kunne lave - HAVDE DETTE FORSLAG:

05-06-02.thumb.jpg.1db2151a5b0379da6cc2d

Efterfulgt af JYSKE CUPCAKES05-06-01.thumb.jpg.94a16240782a21098184d

OG HOVERET 05-06-03.thumb.jpg.dbea0bcc67e232ce853bc MED 05-06-beer.thumb.gif.774528260ac5415e76c

Og som dessert . . . 05-06-04.thumb.jpg.077510a0411b5cccffd24 OG 06-05-coffee.thumb.jpg.fb76fb64f002c9d63

HÅBER DA DET LYKKES FOR HENDE . . . :P:P

Skrevet

Da det nu snart er fars dag, har datteren bedt om forslag til en menu, hun kunne lave - HAVDE DETTE FORSLAG:

HÅBER DA DET LYKKES FOR HENDE . . . :P:P

​Det skal det da nok, især med den far hun har, :P :Pmen så det skal være bacon fra en økologisk gris, og ikke det lortebacon fra de store slagterrier, der er fyldt med vand.    RIGTIG BACON til RIGTIGE MÆND - basta.

Redigeret af BigDick

Skrevet

Jeg skal bare have FISSE :D det er både økologisk og sundt :D

​Ja, men er det økologisk må du ikke sprøjte...:grin:

Skrevet

Nemlig an2n... Bacon er verdens bedste krydderi :grin:... Håber, at du får dine ønsker opfyldt på fars dag :smile: !!

Skrevet

​Det skal det da nok, især med den far hun har, :P :Pmen så det skal være bacon fra en økologisk gris, og ikke det lortebacon fra de store slagterrier, der er fyldt med vand.    RIGTIG BACON til RIGTIGE MÆND - basta.

​Bliver lige nødt til at citere mig selv, kunne ikke finde det indlæg jeg ledte efter: Nedenstående er den ultimative gave ud i det kulinariske til fars dag.:P :P :P 

http://ekstrabladet.dk/ferie/udland/kan-du-klare-8000-kalorier-fra-morgenstunden/5397953

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Skrevet
  • Author

Nemlig an2n... Bacon er verdens bedste krydderi :grin:... Håber, at du får dine ønsker opfyldt på fars dag :smile: !!

​ÆÆÆÆLSKER KRYDRET MAD, og spiser da også masser af grønsager . . . ;-):P;-)

06-05-A.jpg

Skrevet

Det er sgu en god menu :P

​Lige præcis, jeg har også lagt et billede - tror jeg nok - i tråden hvor der var en baconindpakket pizza, men kan sgu IKKE finde det.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Skrevet
  • Author

Smed lige denne til datteren, så hun ved, hvordan hun skulle lave blomsterne . . . :P:P

Skrevet

Ved bordet såvel som i sengen er dansk med tilsæt af fransk og græsk, samt gerne en smule spansk og andet krydderi, altid en stor succes.

Skrevet
  • Author

Ved bordet såvel som i sengen er dansk med tilsæt af fransk og græsk, samt gerne en smule spansk og andet krydderi, altid en stor succes.

​Nok ikke lige det, som datteren, ELLER jeg, tænker på til Fars dags menu . . . . ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.