Hop til indhold
agent_sex

Besøg på 505 - Gammel køge landevej

Recommended Posts

Efter et par måneders "fri" fra besøg på diverse Thai massage klinikker, valgte jeg at besøge Ratree, men det var umuligt at komme igennem til dem - så derfor gik turen ned til 505. De var jo også positivt omtalt her på siden. 
Jeg blev mødt af en midaldrende kvinde som hev mig ind i et rum med to brikse og forsvandt igen. Efter 5 min. kom hun tilbage, men munden fuld af tygge gummi, og spurgte mig hvad jeg ville have. Jeg bestilte 30 min tantra massage, og stor var skuffelsen hos hende åbenbart. Hun redte sengen og gik så ud, med kommandoen take of close...
Så gjort, og efter yderligere noget tid kom hun tilbage igen. Startede på olieringen af lænd og baller og massere mig sådan nærmest ballet agtigt med fingrene... Det har jeg ikke prøvet før, men desværre gav den ingen effekt på forsiden. Minus indlevelse og serie suk i den høje ende af skalaen. Efter noget blev jeg bedt om at vende mig rundt, og sur så madammen ud og der ikke var nogen effekt. Det skal lige siges at jeg normalt er lettere at antænde end en knastørt lejrbål med bensin og en storm ligther. 
Efter noget asen og masen og et par gedigne slag på låret over den manglende reaktion på hendes finger ballet så var der lidt liv. Så kom dagens joke, you not good customer, when not like massage - if you wan't extra - give me more money. Nej tak ellers tak. Så efter ca. 20 min stod jeg på gaden igen, men en nødtørftig afvaskning og en lidt lettere penge pung. 
Jeg fik aldrig damens navn, men en sur moden trunte det var hun godt nok. Der kommer jeg ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Det är lättare (nemmere) att vinna en högvinst i lotto än att score en god upplevelse i 505.  Dem har jag givit upp för lång tid sedan.

 

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

:-):grin:

Undskyld grineren.- Det var jo ingen sjov oplevelse, men temmelig sjovt beskrevet.

Jeg har heller ikke været der i flere år efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...