Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Noen der kan sige om nina arbejder på Ratree Wellness valby?

Skrevet

Puha, den er ikke helt nem. Der er flere Nina'er rundt omkring på thaiklinikkerne. Men i følge tidligere anmeldelser har der arbejdet en Nina der. Dit spørgsmål går måske på, om hun stadig er der?

Redigeret af Borende X

Skrevet

Noen der kan sige om nina arbejder på Ratree Wellness valby?

​Ja, der er en Nina ansat hos Ratree. Hun har vist tidligere gået under navnet Penny. Jeg var der sidst for tre uger siden, og der fik jeg at vide, at Nina var taget på ferie. Jeg fik også datoen for hendes hjemkomst at vide, men jeg har desværre glemt den, så kan ikke lige fortælle om hun er tilbage endnu. Prøv at ringe til dem, de plejer at være meddelsomme.

Skrevet

Jeg tror ikke at Penny/Nina kommer tilbage til Ratree. Det er hvad jeg har hørt. Men alt jeg hør er selvfølgelig ikke altid sandt.

Skrevet

Jeg tror ikke at Penny/Nina kommer tilbage til Ratree. Det er hvad jeg har hørt. Men alt jeg hør er selvfølgelig ikke altid sandt.

​Ikke desto mindre er hun nu tilsyneladende tilbage. :)

Skrevet

Så havde jeg fejl. Igen. Men jeg lagde jo op til at jeg kunne have fejl nogen gang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.