Hop til indhold

Recommended Posts

Ja har kendt hende i mange år

hun kommer oprindelig fra Polen 

hun var meget fræk dengang og smadder sød

hvordan hun er idag ved jeg ikke 

men tror du får rigtig go sex ved hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle år siden jeg besøgte hende, men jeg blev ikke en fan... 

Kedelig pige og ikke lige min type. 

Men det lader til hun falder i andres smag :) 

stedet er diskret og privat. (Positivt) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Dajana er en dejlig og fræk moden kvinde. Polsk, men taler godt dansk. Diskret sted. Fræk sex. Hun har tilbudt alt uden gummi i mange år hvis man er det....

Hun har en hjemmeside med vellignende fotos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Hej.

Dajana er en dejlig og fræk moden kvinde. Polsk, men taler godt dansk. Diskret sted. Fræk sex. Hun har tilbudt alt uden gummi i mange år hvis man er det....

Hun har en hjemmeside med vellignende fotos.

​...og kan lægge til, at Dajana er meget serviceminded, hvilket efter min mening fint vejer op for at hun ikke er den kønneste pige i branchen.

Jeg har været der en del gange, og vi har det altid meget sjovt, og griner meget mens vi knepper :-) Det er meget befordrende for min oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, den 29/5/2015 at 09:39:

Hej.

Dajana er en dejlig og fræk moden kvinde. Polsk, men taler godt dansk. Diskret sted. Fræk sex. Hun har tilbudt alt uden gummi i mange år hvis man er det....

Hun har en hjemmeside med vellignende fotos.

http://dajana.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes jeg havde set et billede af hendes ansigt uden det var sløret til, og der lignede hun mildest talt en trans/mand :shock:

Nogen som kan bekræfte dette? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino skrev, for 15 minutter siden:

Syntes jeg havde set et billede af hendes ansigt uden det var sløret til, og der lignede hun mildest talt en trans/mand :shock:

Nogen som kan bekræfte dette? 

Smag og behag er som bekendt forskellig, men det synes jeg ikke hun gør, men hun har et lidt markant ansigt, ja. Der er nogle anmeldelser af hende, på det hedengangne Gimel.dk, jeg skal se om de stadig ligger der.

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 4 minutter siden:

Smag og behag er som bekendt forskellig, men det synes jeg ikke hun gør, men hun har et lidt markant ansigt, ja. Der er nogle anmeldelser af hende, på det hedengangne Gimel.dk, jeg skal se om de stadig ligger der.

Der er også anmeldelser her på EG, af Diana. Bla. Har jeg skrevet om mine første besøg hos skønheden. 

Det billede hvor hun nærmest ligner en trans, er uheldigt. Sådan ser hun slet ikke ud. Jeg synes hun ser godt ud, omend en smule 'slidt' i ansigtet, i mangel af bedre ord. Hun er jo trods alt også 47 år. Men dét ses bestemt ikke på kroppen! 

Når hun om sommeren, kan finde på at åbne døren kun iført sandaler og lyserødt hårbånd, så er jeg solgt til stanglakrids :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 8 timer siden:

Der er også anmeldelser her på EG, af Diana. Bla. Har jeg skrevet om mine første besøg hos skønheden. 

Det billede hvor hun nærmest ligner en trans, er uheldigt. Sådan ser hun slet ikke ud. Jeg synes hun ser godt ud, omend en smule 'slidt' i ansigtet, i mangel af bedre ord. Hun er jo trods alt også 47 år. Men dét ses bestemt ikke på kroppen! 

Når hun om sommeren, kan finde på at åbne døren kun iført sandaler og lyserødt hårbånd, så er jeg solgt til stanglakrids :P

KF.

Ja alderen sætter jo sine spor på os alle. Nu har min faste "fistowoman" desværre samlet benene, da hun har fået kæreste på :P:P bitch, så længe det varer. Men kan erindre at du talte om, at Dajana også har den specialitet på menuen. Ved du om det stadig gælder, eller er det galt med min hukommelse, igen?  :P:P  

PS. der var ingen anmeldelser på Gimel.dk

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 4 timer siden:

Ja alderen sætter jo sine spor på os alle. Nu har min faste "fistowoman" desværre samlet benene, da hun har fået kæreste på :P:P bitch, så længe det varer. Men kan erindre at du talte om, at Dajana også har den specialitet på menuen. Ved du om det stadig gælder, eller er det galt med min hukommelse, igen?  :P:P  

PS. der var ingen anmeldelser på Gimel.dk

Fisting? det tilbyder hun ikke, og har mig bekendt aldrig gjort. Og jeg vil også vurdere det som værende rimelig umuligt, hendes størrelse taget i betragtning ;)

Her er en anmeldelse:

Også omtalt her:

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte diana i aftes.. som altid, herlig sex og efterfølgende hygge, det er slet ikke dét..

Men da jeg kom kørende, og skulle dreje ind i indkørslen, så jeg der var en masse dækstriber på vejbanen, og ligefrem nogle huller i asfalten..  Hva' faen er der lige sket her, tænkte jeg..

Og det viste sig, at hun i fredags havde gået og ordnet have, og så kom der en lastbil forbi som dyttede til hende, og så hørte hun ellers et GEVALDIGT rabalder.. hun skyndte sig rundt om huset og ud til vejen, hvor hun blev mødt af ragnarok.. Hun var bange for chaufføren var kommet alvorligt til skade, da han stadig var i førerhuset, men til alt held kom han ud uskadt. Han havde været så optaget af at glo efter Diana, at han fik hjulene ud i rabatten, og så gik der slinger i det, og alt kollapsede.. hængeren lå på hovedet, containeren der havde været på ladet, lå halvt ude på marken, og trækket var snoet som en proptrækker.. Det havde taget mange timer at fjerne vraget..

Gad nok lige have hørt dét opkald hjem til chefen :D

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...