Hop til indhold

shell motel støvring

Featured Replies

Skrevet

hejsa kommer tit forbi Støvring nogen der kan anbefale piger der arbejde der ??

har hørt der tit er nogen på motellet ved tanken

Skrevet

Som pedro123 siger er der mange. jeg har set Salina (horsens pigen) der. Der er også Foxylady men hun er ikke pengene værd

Skrevet

www.nymf6.webnode.com er også at finde i støvring,

Skrevet

www.nymf6.webnode.com er også at finde i støvring,

​Jo jo, Maria er let-antændelig, men det er temperamentet der ryger op i det røde felt. Så der må tilrådes forsigtighed!.

Skrevet

Er det diskret? Kan man bare gå ind, og så ned på værelset? 

Skrevet

Man går direkte fra parkeringspladsen og ind i den pågældende lejlighed/værelse. Rimelig diskret, for uvedkommende. Folk der ved hvad der foregår, vil ikke have svært ved at spotte diverse mænd i frække ærinder. Der holder altid en del overnattende lastvognschauffører på pladsen. (Populært pga gode chauffør-forhold og kontant-rabat på diesel)

Skrevet

Har aldrig oplevet Maria med temperament, jeg har kun oplevet hende som super sød.

Skrevet

Ida er også blevet at træffe igen i Støvring og det er altså super sex

Skrevet

​Jo jo, Maria er let-antændelig, men det er temperamentet der ryger op i det røde felt. Så der må tilrådes forsigtighed!.

​Ja det viste hun jo ganske tydeligt herinde.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Skrevet

Jeg har et par gange besøgt piger på Transportcenteret i Sæby. Her er der meget diskret indgang, helt usigneret.

Men jeg ved ikke om der stadig er piger der fra tid til anden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.