Hop til indhold
Guest Aalborg

Fuld pakke i nærheden af Hovedbanegården

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle sammen.

I den kommende weekend skal jeg til hovedstaden og skal bo nær ved hovedbanegården.

Jeg har set Thaigoldfingers hjemmesiden og er blevet lidt interesseret i den. Nogen der ved om det er unge, slanke og også gerne smukke piger, der yder fuld pakke.

Hvis ikke der er det på Thaigoldfinger, er jeg også interesseret i at høre om andre steder centralt, hvor det er mulig - gerne med en beskrivelse af pigen.

Jeg tænder meget på petit, de

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ligger adskillige thai bordeller på den del af Oehlenschlægersgade som ligger syd for Istedgade, samt "rundt om hjørnet" herfra og ned ad Dybbølsgade. Jeg ved ikke om du kender OrganDonor's fremragende kort over thai steder, men hvis ikke, burde du tjekke det ud. :-) God "jagt"! :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hold dig LANGT væk fra Oehlenschlægergade nr. 68-72 (er det vist). Det er en ren malkefabrik, hvor du i bedste fald får en halv time, hvis du bestiller - og betaler! - én.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøkte Oehlenschlægersgade 70 en sen natt for et par år siden og fikk en meget god B2B-massasje med full pakke av en litt fyldig thai. Jeg var der ca. kl. 0100 og tror jeg vekte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold dig LANGT væk fra Oehlenschlægergade nr. 68-72 (er det vist). Det er en ren malkefabrik, hvor du i bedste fald får en halv time, hvis du bestiller - og betaler! - én.

​Jeg har nu haft flere udemærkede oplevelser dér, men for det første er det efterhånden et par år siden, og for det andet skal man være bevidst om at det mere er bordeller end de mere klassiske thaimassage-steder, så hvis man foretrækker en god massage uden at vide præcis hvad der kan ske, så skal man nok ikke komme dér. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hele Oehlenschlægergade er kun bordeller fra 48 til og med 70, kun short time med hele pakken , massage, det koster xstra :shock:

der er vist nok et par LB i nr. 68 ell. 70

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo også dejlige Nina i Asger Rygsgade 6, hun kan både sin massage osv og har top anmeldelser. Jeg kan desværre ikke kopiere linket på min iPad. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...