Hop til indhold

Fuld pakke i nærheden af Hovedbanegården

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen.

I den kommende weekend skal jeg til hovedstaden og skal bo nær ved hovedbanegården.

Jeg har set Thaigoldfingers hjemmesiden og er blevet lidt interesseret i den. Nogen der ved om det er unge, slanke og også gerne smukke piger, der yder fuld pakke.

Hvis ikke der er det på Thaigoldfinger, er jeg også interesseret i at høre om andre steder centralt, hvor det er mulig - gerne med en beskrivelse af pigen.

Jeg tænder meget på petit, de

Skrevet

Der ligger adskillige thai bordeller på den del af Oehlenschlægersgade som ligger syd for Istedgade, samt "rundt om hjørnet" herfra og ned ad Dybbølsgade. Jeg ved ikke om du kender OrganDonor's fremragende kort over thai steder, men hvis ikke, burde du tjekke det ud. :-) God "jagt"! :ph34r:

Skrevet

Hold dig LANGT væk fra Oehlenschlægergade nr. 68-72 (er det vist). Det er en ren malkefabrik, hvor du i bedste fald får en halv time, hvis du bestiller - og betaler! - én.

Skrevet

Jeg besøkte Oehlenschlægersgade 70 en sen natt for et par år siden og fikk en meget god B2B-massasje med full pakke av en litt fyldig thai. Jeg var der ca. kl. 0100 og tror jeg vekte hende.

Skrevet

Hold dig LANGT væk fra Oehlenschlægergade nr. 68-72 (er det vist). Det er en ren malkefabrik, hvor du i bedste fald får en halv time, hvis du bestiller - og betaler! - én.

​Jeg har nu haft flere udemærkede oplevelser dér, men for det første er det efterhånden et par år siden, og for det andet skal man være bevidst om at det mere er bordeller end de mere klassiske thaimassage-steder, så hvis man foretrækker en god massage uden at vide præcis hvad der kan ske, så skal man nok ikke komme dér. ;-)

Skrevet

Hele Oehlenschlægergade er kun bordeller fra 48 til og med 70, kun short time med hele pakken , massage, det koster xstra :shock:

der er vist nok et par LB i nr. 68 ell. 70

Skrevet

Der er jo også dejlige Nina i Asger Rygsgade 6, hun kan både sin massage osv og har top anmeldelser. Jeg kan desværre ikke kopiere linket på min iPad. Mvh

Skrevet

Der er jo også dejlige Nina i Asger Rygsgade 6, hun kan både sin massage osv og har top anmeldelser. Jeg kan desværre ikke kopiere linket på min iPad. Mvh

​Men jeg kan:

Dejlige Nina 1

Dejlige Nina 2

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.