Gæst Skrevet 26. Maj, 2015 (edited) Hej alle glædespiger. Her kommer lige en advarsel, efter én mand singlehanded har kostet mig 9800 i dag! Det startede med at han bestilte tid onsdag aften til ham og to kammerater til 6000 for en time. De vsr alle over 50, som er min grænse men sagde ja, på trods. Skrev frem og tilbage og vi havde en aftale. Så skriver manden i dag at han er betjent og kan lide voldtægtslege. Han spurgte om han måtte prøve mig gratis idag. Jeg sagde nej, at jeg var blevet snydt for meget på den måde men hsn kunne få rabat. Kl 14 aftale vi. Kl 11 skriver han jeg gerne skal være fyldt af sperm. Jeg svarer ingen får lov at komme i mig bortset fra en ven som jeg kontakter og han vil gerne fylde mig kl 13.30. Det gør han så men betjenten er no show da han ikke må se min ven kneppe mig og bagefter selv kneppe mig. Det var min ven ikke med på. Så aftalte vi kl syv i aften i stedet men han skriver ved 16 tiden st han har brugt to timer på at holde øje med mig og at jeg lyver. Får ikke svar på hvad og hsn siger jeg er useriøs og en dum luder og om jeg godt er klar over min aftale med dem i morgen nu osse er udelukket. Jeg svarer jeg kun har føjet ham og han har kostet mig ppenge. Han undskylder og lover de kommer i morgen. Der går ti minutter og han skriver han har fund3t en pige godt nok til 3000 pr mand men hun vil slt og rr fra århus så jeg er droppet. Hsn truer desuden med voldtægt og mishandling så vil bare advare jer tøser. Specielt hvis i har aftale om GB i morgen med tre fyre over 50. Her er hans nummer XXXXXXXX Redigeret 27. Maj, 2015 af Administrator Fjernet telefonnummer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 26. Maj, 2015 Godt nok lyder han som et dumt svin....men hvordan kan han have kostet dig kr 9800??? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5315 Skrevet 26. Maj, 2015 Ak du dem er der mange af de useriøse typer der smider om sig med trusler og som aaaaaldrig dukker op. Jeg har af den årsag aldrig tidsbestilling på. Never. Vil heller at gæsten venter på at jeg bliver ledig end at de aldrig kommer og så sms'er jeg aldrig aftaler mm men kræver altid et opkald.Glem ham han er et fjols/tidsrøver . Kan han lokke pigen til een ting så kan hun oftes lokkes til meget mere så sæt dine grænser klart fra en start for engang imellem kan man godt mærke om personen er reel eller en faker.Op på hesten igen og glem ham.Hygge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Maj, 2015 Bare det han siger han er betjent havde jeg luret ham, ingen betjente erkender at de er betjente på forhånd....Voldtægtslege, gratis prøvesmagning, sperm i fissen, holder øje med dig og trusler?Du har vist fået fat i en useriøs en af slagsen.Lad være med at svarer ham mere, selvom det kan være fristende, den korrespondance burde været stoppet allerede da han spurgte om gratis tur, ingen grund til og bruge taletid på ham i så lang tid..De useriøse kaster altid om sig med penge først, for at få gang i snakken, husk det til en anden god gang. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 26. Maj, 2015 MEGA MEGA tak for advarsel. KRAM Silje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2015 Tak tøser. Ja næste gang følger jeg min intuition og giver ham sparket med det samme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nette 98 Skrevet 27. Maj, 2015 Kære Randersskøge. Da der er så mange fakeopringninger så går jeg aldrig ind i diskussioner og nægter at sende mere end 3 sms ellers må de ringe fra et nummer der er registeret.man skal passe på sig selvnår nogen prutter om prisen eller ligende så bliver de blokeretnogle tinge kan man skåne sig selv forlange forhandlinger er en sikker fuser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2015 Tak søde nette. Det er råd der kan bruges ja er holdt med at forhandle og svare dem der prutter om prisen. Men ja, kom jo ind i gamet uden at kende andre gp'er eller have godt kendskab til branchen, såhar fået mange lærestrege på den hårde måde, men jeg tager det i stiv... arm tak for hjælpen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 27. Maj, 2015 (edited) Hver gang der i et indlæg forekommer oplysninger som ikke har været tilgængelige, så er en lyserød på banen. Forståeligt nok, men det er så kun når en indlægsskribent "kvajer" sig, når det er en kollega der lægger ikke oplyste informationer i et indlæg så er det åbenbart ok.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Redigeret 27. Maj, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 27. Maj, 2015 Han lyder som en idiot, men som vi mænd mange gange får skudt i skoen, så gælder det også om at bruge den sunde fornuft, og den har vist været i baggrunden for griskhed her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2015 Hver gang der i et indlæg forekommer oplysninger som ikke har været tilgængelige, så er en lyserød på banen. Forståeligt nok, men det er så kun når en indlægsskribent "kvajer" sig, når det er en kollega der lægger ikke oplyste informationer i et indlæg så er det åbenbart ok.Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Der er bestemt ingen af os der siger det er ok, men hvem siger der ikke er nogle lyserøde der har anmeldt det?Syntes selv den måde Varme Pia advarede på er at foretrække, og så kan man få uddybende info om hvordan og hvorledes i PB.Mon ikke det bare er en bummert fra randersskøgen af? Hun er jo ny herinde.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 28. Maj, 2015 Godt nok lyder han som et dumt svin....men hvordan kan han have kostet dig kr 9800???I erstatningsret er der to former for erstatning1. Dokumenteret tab.2. Tab af forventet indtægt.Hvis der er bestilt tid, og der er givet afslag til andre til at få tid i samme tidsrum, så er der tale om situation 2. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg