Hop til indhold
Lady Cherie

den husker det skrevne

Recommended Posts

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det...men hvis man skal skrive et svar til et indlæg og man fortryder....

Så når man næste gang, skal skrive et svar...så husker siden det gamle, og det er allerede sat ind, så man først skal fjerne det...

Det samme i pms og i "rapporter"

For at få det til at virke, skal man logge helt ud....voffe det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det...men hvis man skal skrive et svar til et indlæg og man fortryder....

Så når man næste gang, skal skrive et svar...så husker siden det gamle, og det er allerede sat ind, så man først skal fjerne det...

Det samme i pms og i "rapporter"

For at få det til at virke, skal man logge helt ud....voffe det?

​Det har også irriteret mig - især, når jeg er kommet til at citere forkert og ikke kan rette det igen, som jeg gerne vil have det - tidligere kunne man nemlig bare forlade tråden, vende tilbage og begynde på en frisk. Men tak for tippet med at logge helt ud :)

Men jeg kan også huske dengang ens lange kladder pludselig kunne forsvinde, hvis man ikke fik dem gemt/kopieret over i et skriveprogram - det var endnu mere irriterende :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jernsvinet har ret, Hvis man er kommet til at citere forkert er man på Herrens mark

Jeg har prøvet både at logge af og lukke browseren uden at det har haft nogen effekt, Den 'gamle' forkerte kladde står der stadig når jeg starter op igen og logger på. Det er en ret håbløs situation som gør, at jeg har ladet være med at skrive flere indlæg, og mon jeg er den eneste, der er havnet i denne 'onde cirkel', som det forekommer håbløst at slippe ud af? :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet både at logge af og lukke browseren uden at det har haft nogen effekt, Den 'gamle' forkerte kladde står der stadig når jeg starter op igen og logger på. Det er en ret håbløs situation som gør, at jeg har ladet være med at skrive flere indlæg, og mon jeg er den eneste, der er havnet i denne 'onde cirkel', som det forekommer håbløst at slippe ud af? :unsure:

​Det har jeg netop også fundet ud af ikke fungerer, men af og til er det dog på mærkværdigvis lykkedes mig at slette flere - og også flere i hinanden indlejerede citater helt, men jeg kan ikke sige 100% hvordan det skal gøres, så jeg vil nødig komme med en bombesikker opskrift på det - men det har vist noget at gøre med hvor cursoren placeres?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er vigtigt, hvor cursoren placeres, sådan i al almindelighed.

Gamle, forkerte kladder kan slettes. Det er rigtigt, at de dukker op igen, hvis du ikke publicerer dem, men de kan slettes hvis det er det du vil.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er vigtigt, hvor cursoren placeres, sådan i al almindelighed.

Gamle, forkerte kladder kan slettes. Det er rigtigt, at de dukker op igen, hvis du ikke publicerer dem, men de kan slettes hvis det er det du vil.

​Jo, det man selv har skrevet, er der som regel ingen problemer med at slette - og man kan også slette citater - men selve citatheaderen (af og til flere inden i hinanden), synes af og til umulig at slippe af med :mad:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes Ledvogter giver et rigtigt godt svar, på mit spørgsmål, om at gamle kladder kan slettes og at det er vigtigt at placere Cuseren rigtigt.

Tak for et godt og uddybene svar.

Nu er jeg dog så blond, så jeg må komme med et tillægsspørgsmål, trods du har kommet med et ellers meget grundigt svar (tilgiv mig)

Men hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes Ledvogter giver et rigtigt godt svar, på mit spørgsmål, om at gamle kladder kan slettes og at det er vigtigt at placere Cuseren rigtigt.

Tak for et godt og uddybene svar.

Nu er jeg dog så blond, så jeg må komme med et tillægsspørgsmål, trods du har kommet med et ellers meget grundigt svar (tilgiv mig)

Men hvordan?

Kære fru Smæk.

Har sendt en vejledning til mail adressen på din hjemmeside, da man IKKE kan vedhæfte filer her..

Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede at komme til at citere en pm, mens jeg var på telefonen, jeg formåede ikke at slette citatet igen. :?

Jo teksten i citatet, men så startede min pm ud med en tom grå kasse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...