Hop til indhold
Guest singelmanden

Skive

Recommended Posts

Jeg har selv skrevet til hendederduvednok ... hun har nogle ordentlig tunge meloner, lige noget for mig ... skriver mere hvis det bliver til aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeps. Jeg har en ikke-fast aftale med hende nu. Hun skal bruge 2 dages varsel, så jeg skal lige have lidt styr på planerne. Melder tilbage når jeg har mødt hende - det lader til at hun er rigtig frisk, også på friluftssex, som jeg kan lide.

​Og hendes patter er fulde af brændmærker fordi hun har en mani med at slukke cigaretter på dem :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Og hendes patter er fulde af brændmærker fordi hun har en mani med at slukke cigaretter på dem :-(

​Seriøst? Det var da en underlig mani

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der vil sende kontakt info til hende evt mobilnummer, har desværre ikke profil på SD :)

​Hvordan tror du det vil være for en ganske alm amatørpige der bare vil tjene lidt extra til SUen, hvis dem hun har skrevet med sidder og deler hendes telefonnummer ud til højre og venstre på sådan et forum her????

Når det er sagt, så er det sgu bare op med muldvarpen og betal ved kasse 1! Hvis man vil nyde, må man også yde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha da da Hr betjent, de må sørme undskylde mit indlæg ikke passer ind i din dobbeltmoralske holdning, men jeg skal da fluks høre kommunen om de kan stille en buste af dig op nede på torvet så alle kan se hvor perfect et menneske du er, og hvordan du med dine penge har ydet til at mange studiner ikke har sultet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet lidt om det her i en anden tråd.
Nu har jeg så også trækket mig, desværre for hun har et par dejligt store babser, og det tænder jeg på!

Men jeg vil IKKE supporte piger, der har en psykisk lidelse, for min første tanke er, at de ikke har overvejet deres prostitution ordentligt!

Skivefyr: Det er ikke en skid dobbeltmoralsk. Det er NETOP moralsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen problemer, det er jo en del af gamet, og man skulle være voldsom naiv hvis man gik i den tro at det ikke foregik ;-)

​Naive mennesker findes alle steder, sm244.gif Jeg kan bekræfte, ved selv oplevelse at DET er foregået,'Skal lige siges at det IKKE er med mine leverandører.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skivefyr, Diskretion går begge veje. Vi får ofte mange og meget personlige informationer om gæsterne, selvfølgelig er det ikke noget vi fortæller videre. Vi ringer jo heller ikke til gæsterne, ligesom købmanden ikke ringer til mig og spørger, om jeg ikke kommer ned og handler ;-) 

Tænk din SD-tanke til ende; en pige giver navn og nummer på en mand videre til en anden pige, der så ringer ham op midt under middagsmaden hjemme i familien, eller endnu værre, mens han er i bad, så det er konen der tager telefonen.... 

BigD det du har oplevet er jo ikke normen, vel? ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skivefyr, Diskretion går begge veje. Vi får ofte mange og meget personlige informationer om gæsterne, selvfølgelig er det ikke noget vi fortæller videre. Vi ringer jo heller ikke til gæsterne, ligesom købmanden ikke ringer til mig og spørger, om jeg ikke kommer ned og handler ;-) 

Tænk din SD-tanke til ende; en pige giver navn og nummer på en mand videre til en anden pige, der så ringer ham op midt under middagsmaden hjemme i familien, eller endnu værre, mens han er i bad, så det er konen der tager telefonen.... 

BigD det du har oplevet er jo ikke normen, vel? ;-) 

​Markeringen - Det kan jeg IKKE udtale mig om, min formodning er at det sker tiere end vi aner, det er desværre IKKE, alle dine kollegaer der sætter diskretion i højsædet.

Venligst Landsbytossen -nu me dtablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber da ikke du har ret BD, vi har alle brug for diskretion i denne branche, både piger og gæster...

​Jamen det kan vi slet IKKE være uenige om. Blev også dybt, dybt skuffet over at disse oplysninger var blevet delt, men desværre som forventet fra de pgl.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha da da Hr betjent, de må sørme undskylde mit indlæg ikke passer ind i din dobbeltmoralske holdning, men jeg skal da fluks høre kommunen om de kan stille en buste af dig op nede på torvet så alle kan se hvor perfect et menneske du er, og hvordan du med dine penge har ydet til at mange studiner ikke har sultet.

HAHA det der var sgu sjovt, for det må sgu da være humor!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste af pigerne på sugardating.dk er amatører og har ikke et nummer til dates. Men det samme som familien og venner bruger. Derfor synes jeg ikke at man bør dele kontaktinfo uden samtykke fra pigen af. Bare en tanke fra mig af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er klart at diskretion går begge veje i disse sager og at vi alle er engle og kun køre 80 på landevejen, men jeg synes lige jeg vil stille mit spørgsmål en gang til og så forklare hvordan den oprindelig var ment, for det danske sprog er jo så svært og det er jo lettere at misforstå end at forstå

Jeg spurgte "Nogen der vil sende kontakt info til hende evt mobilnummer, har desværre ikke profil på SD :)" derved mente jeg om der var nogen som ville være behjælplig med at sende Mine kontakeoplysninger til hende og så kunne det være op til hende om hun ville kontakte mig, for jeg synes det kunne være spændende selv at møde pigen og danne mig mine egne indtryk og ikke kun lytte til dem som havde dumpet hende fordi hun ikke lige passede i deres perfekte billede af en sugardate, men det havde jo desværre nok givet for lidt blod på denne tråd til de som kun venter på at de kan komme til at gøre dem selv bedre end andre ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...