Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, 

Er der nogle af jer, som har været forbi Herlev thaiwellness på Herlev hovedgade for nyligt? Som lige kan sige om det er noget værd?

Mvh Banditten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der 3 gange inden for den sidste måned.

1 gang med indehaveren Nicky kan godt give en god massage, et pænt brystparti , berøringsvenlig, ikke mere end HJ.

2 gang med en der hedder Pinky, en lille nips på 32 år, ikke så berøringsvenlig giver en god massage og en lækkert hj, men ikke mere.

3 gang med en jeg ikke har navnet på, en lidt ældre model, rigtig god massage, ikke berøringsvenlig, intet tilbehør men kalder gerne på en af de andre hvis man ønsker HJ.

Håber du kan bruge det til noget

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der 3 gange inden for den sidste måned.

1 gang med indehaveren Nicky kan godt give en god massage, et pænt brystparti , berøringsvenlig, ikke mere end HJ.

​Jeg har haft temmelig vild sex med Nicky flere gange. Er hun holdt op med det? I forhold måske, eller noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været på Nicky, men det er ved at være et lille års tid siden. Rigtig sød pige og egentlig OK massage. Kan varmt anbefale at slå et smut forbi ... glæder mig til at læse om dine erfaringer.

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bananas

Jeg kunne godt tænke mig vild sex med Nicky også men hun påstår hun kun giver hj.

Hun skulle ikke være i forhold, hun har været men klagede over han ville bestemme for meget, hun

påstår hun leger med sig selv når det er nødvendig

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nicky giver kun HJ da hun har kæreste stadigvæk.     Har også været der 3 gange indenfor det seneste og prøvet forskellige massører. Synes de er faldet af på den derude.

Meget mekanisk og de giver mig følelsen af det bare er en pengemaskine.  Har fået massage og HJ.   Synes der findes langt bedre steder med sødere piger og højere service. Tror jeg tager en lægere pause fra stedet nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mekanisk HJ kan døde den største krigere. Hvis mekaniske HJ var våben, skulle jeg strække hænderne i luften pronto. 

At Nicky har en kæreste og ikke vil have sex med kunder, må man jo respektere. Men for den skyld skal et HJ ikke blive mekaniskt. Som Anacondaen siger; der findes andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måtte lige besøge Herlev i dag , bestilte  en tid med Nicky

Vel ankommet fik vi forhandlet os frem til en B2B efterfulgt af et HJ.

Det blev en rigtig god B2B samt alm god massage, Nicky fortalte mig at de havde travlt, de havde mange stamkunder hver dag.

Der blev rigtig hyggesnakket og jeg fortalte hende at nogle kunder syntes hendes HJ var for mekanisk hvilket undrede hende.

Jeg kan dog ikke klage over HJ som jeg syntes hun udførte som det passede mig.

1 time og 20 min efter jeg var kommet var jeg på vej ned af trapperne igen, yderst tilfreds med min behandling.

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måtte lige besøge Herlev i dag , bestilte  en tid med Nicky

Vel ankommet fik vi forhandlet os frem til en B2B efterfulgt af et HJ.

Det blev en rigtig god B2B samt alm god massage, Nicky fortalte mig at de havde travlt, de havde mange stamkunder hver dag.

Der blev rigtig hyggesnakket og jeg fortalte hende at nogle kunder syntes hendes HJ var for mekanisk hvilket undrede hende.

Jeg kan dog ikke klage over HJ som jeg syntes hun udførte som det passede mig.

1 time og 20 min efter jeg var kommet var jeg på vej ned af trapperne igen, yderst tilfreds med min behandling.

The Rider

Jeg kan kun tilslutte mig Riders beskrivelse. Det kunne ligeså godt ha' været skrevet af mig, da jeg har nøjagtig den samme oplevelse/opfattelse af Nicky. Sød pige, god tid, serviceminded, overhovedet intet mekanisk over hende Redigeret af Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har densamme opfattelse af Nicky som alt andet end mekanisk. Men jeg tolkede nu Anacondaen som at han mente de andre pigerne, ikke specifikt Nicky.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Jeg har densamme opfattelse af Nicky som alt andet end mekanisk.

​Me too, me too.... men det ville nu være lækkert med lidt fuld pakke som i gamle dage...:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit indlæg var ikke myntet specielt på Nicky.  Tror bare man nogen gange måske bliver for 'sikker' kunde og forventningerne måske stiger urealistisk højt.

Som alle andre kan en Thai massør have en skidt og en god dag og give dig forskellige oplevelser.  Synes bare stedet var gået lidt ned ad bakke for mig. Dog glad for at høre at andre har haft positive oplevelser på stedet.

Jeg har på det seneste haft rigtig godt oplevelser både hos Virum Thaimassage og Dokbor I Valby.   Steder som jeg holder rigtig meget af at komme og som altid har givet ekstremt gode oplevelser inkl. fuld pakke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har på det seneste haft rigtig godt oplevelser både hos Virum Thaimassage og Dokbor I Valby.   Steder som jeg holder rigtig meget af at komme og som altid har givet ekstremt gode oplevelser inkl. fuld pakke

​Jeg har også været på Dokbor i Valby én gang. En fin oplevelse med pigen billederne fra annoncen, men er der andre end hende??, jeg så kun èn udover den nævnte, en ældre der ikke ligefrem så ud som om hun gav massage??

Arrgh, Sorry Bandit, det var ikke min mening at afspore tråden........:(

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...