Hop til indhold
Rejsenetværk

Pengene vi bruger på købesex

Recommended Posts

Hej brugere

Vi har haft en del tråde om hvor mange penge vi hver i sær bruger på købesex, men bortset fra dem der altid, også har råd til alt det andet man kunne have brugt de samme penge til, og derfor ikke behøver at prioritere, tænker I andre så nogensinde på at I går glip af andre oplevelser end købesex, som I også meget gerne havde brugt de samme penge til, eller I føler måske at I mangler ting, som I kunne have købt, men som I må undvære fordi at I igen og igen bruger pengene på købesex i stedet?

Tråden er ikke målrettet dem der er så afklaret omkring deres forbrug af penge til købesex, at de til hver en tid hellere vil undvære alt andet, men jeg vil gerne inspirere til at vi en gang imellem prioriterer andet før købesex, for de samme penge som I altid plejer at købe sex for.

Heri ligger der på ingen måde nogen opfordring til at droppe købesex, men jeg forestiller mig bare at vi af og til springer 1 måned eller 2 over, hvor vi bruger de mellem 1000 og nok 4000 kr +/-, som en hel del vel bruger i snit om måneden på købesex, vel at mærke de af os for hvem der skal prioriteres skarpt for at have råd til det, og som derfor vil kunne føle at de lider andre afsavn?

Personligt kan jeg forsvarligt bruge max 2000 kr i snit om måneden til købesex, penge jeg så sparer op i måneder af gangen, for at kunne rejse til Tyskland få gange om året, fordi jeg ikke kan bruge pengene, på en for mig tilfredsstillende måde i Danmark til køb af sex.

Jeg er så derfor nok i modsætning til så mange andre forbrugere af købesex, vant til at undvære købesex, sex i det hele taget fordi jeg kun får sex som jeg betaler for.

Men jeg vælger dog ind imellem at udskyde næste tur til Tyskland, fordi jeg er så heldig at kende nogle der har en langt bedre økonomi end jeg, og som gerne ofrer det det koster når jeg foreslår oplevelser sammen, der koster 1000 - 2000 kr +/-, eller bare 500 kr +/-.

Det betyder nok at jeg af den grund kommer på 1 tur mindre til Tyskland hvert år, end der kunne være blevet til, hvis ikke jeg en gang imellem vælger at bruge pengene til helt andre oplevelser end købesex - heldigvis :-)

Tænker I aldrig på hvad I kune have fået for de samme 1000 kr +/- for en 1/2 time på en massageklinik, eller 2000 kr +/- for 1 time samme sted?

For eget vedkommende har jeg haft total oplevelser i gode venners selskab, i alt fra 2 timer, til 5- 6 timer for mindre end hvad 1/2 time eller 1 time koster på klinik, og jeg vil ikke have undværet nogle af disse oplevelser til fordel for købesex.

Til inspiration lister jeg lige nogle mulige alternativer til det næste bordel besøg, hvis I kan finde selskabet at dele oplevelsen med, der også vil bruge det det koster at I deler oplevelsen sammen.

Gourmet restauranter København
http://restauranter-i-danmark.dk/gourmet-restauranter-i-koebenhavn.asp

Københavns bedste vinbarer
- ifølge Copenhero
http://copenhero.dk/vinbar-guide/

Brunch
http://www.aok.dk/restaurant-og-cafe/de-5-laekre-brunch

Det Kongelig Teater
- skuespil, opera, ballet eller koncerter
http://kglteater.dk/

DR Koncerthuset
http://www.dr.dk/Koncerthuset/

På Kultunat finder I alt lige fra de store teatre/scener til intime små spillesteder, museer og udstillinger, samt meget meget mere:

Kultunaut.dk
http://kultunaut.dk/

Her udover findes der allehånde niche barer, portvin, rom, whisky og cognac, skønne hotel barer.

Listen er højest ufuldstændig, tilføj gerne yderligere links, gerne i resten af landet, og ikke kun København.

Stadig består muligheden, gør som I plejer, brug pengene på at købe sex, men kan I finde det gode selskab at dele andre oplevelser med, der er det muligt at nyde skønne oplevelser sammen i timevis for de samme penge, som I plejer at bruge på, ja forhåbentlig skøn købesex når I gør det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg føler ikke, at jeg går glip af andre ting. Købesex er ikke omdrejningspunktet for min økonomi. Så har jeg ikke råd, så lader jeg bare være. M.a.o. er købesex ikke min førsteprioritet i livet som sådan.

/Dandy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når jeg har lyst til købesex, så køber jeg sex, men det er ikke alt i mit liv.
Da jeg er uddannet kok, så elsker jeg, sikkert som dig selv, at gå på restaurant, prøve nye menuer eller bare tage en hestevognstur i Dyrehaven og medbringe en fantastisk lækker madkurv, hvorefter turen går til alle forlystelserne.

Det handler for mig om at have det sjovt.
I morgen kunne jeg blive ramt af et stroke eller få beskeden at jeg har cancer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg forstå, at jeg måske ikke lige er blandt dem, du primært henvender dig til, men jeg vover et indlæg alligevel.

Jeg er en af dem, som i Andersens eventyr levede i et lille, koldt loftsrum og studerede ved en tælleprås, mens mine medstuderende til tonerne af Dob Dylan rask væk og ubekymret optog alle de dyre, statsgaranterede banklån, de kunne, og tog til Middelhavsegnene i sommerferien. Flere med massevis af fri sex på de græske strande i nattemørket.

Et par af disse medstuderende betaler skam – her kun et par år før pensionen – stadig af på studiegælden, hvoraf renterne har udgjort mange gange mere end selve hovedstolen!

Jeg var ganske vist nogle år mere end gennemsnittet om at få snøvlet mig færdig med min uddannelse, men jeg har til gengæld i min tid sparet i hundredetusindvis af kroner i renter – ikke til staten (= os allesammen, fællesskabet), men til de private banker, som med statsgarantien i ryggen uden mindste risiko tillod sig at låne ud til markedets allerdyreste rente! Her er begrebet "blodsugere" helt på sin plads.

Heraf mit had til bankerne, der intet som helst samfundsansvar tog eller tager, men støt vokser som en kræftbyld på fællesskabet.

Nå, væk med mine personlige ideosynkrasier og tilbage til trådstart:

Jeg var heldig med at træffe nogle gode valg i ungdommen, og det er dem, der nu i min alderdom finansierer mine grissebasserier, uden at det slår bunden ud af den daglige økonomi.

Jeg genkender i dine bestræbelser på at spare sammen til få, men gode fornøjelser, træk fra mig selv, da jeg var yngre. Jeg har efterhånden selv erkendt, at jeg er et ret priviligeret menneske i og med, at jeg økonomisk er helt uafhængig og stort set kan gøre, hvad jeg vil.

Jeg ville bare ønske, at du og med dig mange flere havde de samme overskudsmuligheder, som jeg har, til at besøge disse fortryllende væsener.

Undskyld, hvis mit skriv opfattes som en afsporing.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg forstå, at jeg måske ikke lige er blandt dem, du primært henvender dig til, men jeg vover et indlæg alligevel.

Jeg er en af dem, som i Andersens eventyr levede i et lille, koldt loftsrum og studerede ved en tælleprås, mens mine medstuderende til tonerne af Dob Dylan rask væk og ubekymret optog alle de dyre, statsgaranterede banklån, de kunne, og tog til Middelhavsegnene i sommerferien. Flere med massevis af fri sex på de græske strande i nattemørket.

Et par af disse medstuderende betaler skam – her kun et par år før pensionen – stadig af på studiegælden, hvoraf renterne har udgjort mange gange mere end selve hovedstolen!

Jeg var ganske vist nogle år mere end gennemsnittet om at få snøvlet mig færdig med min uddannelse, men jeg har til gengæld i min tid sparet i hundredetusindvis af kroner i renter – ikke til staten (= os allesammen, fællesskabet), men til de private banker, som med statsgarantien i ryggen uden mindste risiko tillod sig at låne ud til markedets allerdyreste rente! Her er begrebet "blodsugere" helt på sin plads.

Heraf mit had til bankerne, der intet som helst samfundsansvar tog eller tager, men støt vokser som en kræftbyld på fællesskabet.

Nå, væk med mine personlige ideosynkrasier og tilbage til trådstart:

Jeg var heldig med at træffe nogle gode valg i ungdommen, og det er dem, der nu i min alderdom finansierer mine grissebasserier, uden at det slår bunden ud af den daglige økonomi.

Jeg genkender i dine bestræbelser på at spare sammen til få, men gode fornøjelser, træk fra mig selv, da jeg var yngre. Jeg har efterhånden selv erkendt, at jeg er et ret priviligeret menneske i og med, at jeg økonomisk er helt uafhængig og stort set kan gøre, hvad jeg vil.

Jeg ville bare ønske, at du og med dig mange flere havde de samme overskudsmuligheder, som jeg har, til at besøge disse fortryllende væsener.

Undskyld, hvis mit skriv opfattes som en afsporing.

​Kære BX:)

Min kommentar er blot titlen på en bog som jeg fik stukket i hånden af et familiemedlem som syntes den skulle jeg altså læse, - titel : "Det er aldrig for sent" - og forfatteren er cand. psyk. Sanne Neergaard. Det er en hurtigt tyndbenet læst bog om hendes eget usikre liv og ikke mindst perioden med skørtejægeren Preben Neergaard - den mand - den mand - og på en finurlig måde giver den læserne anledning til refleksion.

Der er mange ting hvor det ikke er for sent.

Det er heller aldrig for sent at få en vild grisebasse ungdom:wub:. Det klarer du da vist meget godt!

PS - sælg din båd og anskaf en bil - så bliver radius meget større m. m. - så kan også du køre til Tyskland - det har jeg vist fortalt dig om.:wub:

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nyder Livet.

Tak for dit positive indlæg., som jeg følger et langt stykke hen ad vejen. Men båden sælger jeg ikke. Den rummer mindst to rigtigt gode minder for mig ;-), det sidste endnu ikke et år gammelt :wink:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, går jeg i det kongelige eller til koncert falder jeg garanteret i søvn.

Gourmetmad siger mig heller ikke noget.

Om en vin er er billig eller dyr, kan jeg ikke smage - eller lugte.

Så hellere 4 dage i Van Del Park, hvor den står på øl, frankfurtere, motorlarm og brændt gummi - og der kommer nok også et par seje chicks, der er værd at kigge efter :-D

http://www.bilgalleri.dk/dhb/priser-og-billettyper/

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Og kan du så på dine rejser og oplevelser ellers dy dig? Fra købesex naturligvis :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nyder Livet.

Tak for dit positive indlæg., som jeg følger et langt stykke hen ad vejen. Men båden sælger jeg ikke. Den rummer mindst to rigtigt gode minder for mig ;-), det sidste endnu ikke et år gammelt :wink:.

​Hej igen

Jeg forstår da til fulde de gode minder med Frk. Darling - den megen nærhed:wub: - og nu er hun bare en drøm :wub: - en sød drøm:wub:.

Kom videre i livet, og få endnu mere daglig nærhed med både Darling:wub: og båden (ja sådan tror jeg faktisk at prioriteten er)- så sælg den båd og køb en bil så du kan komme rundt; men du tager lige jeres ynglings knalde briks ud og hugger den til pindebrænde med en økse. Af småstumper-splinter-spåner tildanner du småstykker og bygger dig et flaskeskib - ja det foregår gennem en snæver aflang flaskehals - som så meget andet:wub:

Dette lille skib døber du : Santa Nikita, og flaskeskibet står på dit natbord, hvor hun i al fremtid vuggende,bølgende og våd:wub: - passer på dig om natten når du drømmer søde drømme:wub:  - - -  kan det gøres smukkere?

Nikita kan aldrig erstattes - men hun kan afløses af en anden - og der skal du bruge en bil til at komme rundt i hele landet - for hun findes helt sikkert derude :wub:

Mange hilsner og undgå "gå ud af dit gode skind" her i Pinsen

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...