Hop til indhold
Bundstokken

Ny bog med en opsang til forbudssiden

Recommended Posts

Guest Trinetease

Ååårh Hvor dejligt !

Og så ovenikøbet en vært fra Radio 24/7 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer alle.

 Så lige klippet med, Rikke Grosell. Har af gode grunde ikke læst hendes bog. Kun læst artiklen. Men er da meget imponeret over hendes ærlighed. Både om hendes seksualitet, familie, børn. Og den stigmatisering hun jo egentlig er ligeglad med. ​Synes det er flot hun står frem og fortæller hendes historie, så åbent. Med de konsekvenser det kan give hende, hvis det giver hende nogen. Jeg tror Rikke er meget afklaret her.

Her hvor Rikke Grosell siger, at. 

»Jeg synes, det er ironisk, at man som politiker både vil bekæmpe den sociale ulighed samtidig med, at man ikke vil acceptere det enkelte individs valg om at tage vare på sin egen krop,« siger hun. 

Ja det kan jeg, da kun være enig i. Hvis man bidrager til samfundet. Er det vel ikke fornuftigt at forbyde noget. For dem som går ind i denne branche. Når de har lyst som hun siger. Det er vel i grund. Dem som har det svært, og ikke tør stå frem og sige de har det svært der skal have den hjælp.

 

»Mange har svært ved at acceptere det kvindelige begær. Hvis en mand er sammen med mange kvinder, så er han en fandens karl, men hvis kvinder er sammen med mange mænd, er hun en forsuttet kælling,« siger hun.

Ja sammenligningen er jo nok ikke helt forkert. Men man kunne også sige at når mænd er sammen med mange kvinder er der ikke penge imellem dem, med mindre det er gigoloer. Det samme selvfølgelig med pigerne, de behøver jo ikke være GPér for, at være sammen med mange mænd.

 Jeg skal have læst hendes bog, synes hun har mange refleksioner, over det hun har lavet i 8 mdr. Jeg ønsker hende alt muligt held og lykke fremover, med hendes nye fremtid.

Hygge og god torsdag allesammen.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt relevant at påpege at der ikke står særlig respekt om nattevagterne på 24syv, når Trine vælger at fremhæve det som om det dermed skulle være en person, der allerede nyder positiv bevågenhed i offentligheden.

I mine øjne siger detintet, hverken positivt eller negativt, og de bliver først offentligt kendte, når der sker noget andet. Så fremhæver formiddagsaviserne at de er "radioværter". Det betyder ikke at de er " kendte". De er komplet ukendte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er helt relevant at påpege at der ikke står særlig respekt om nattevagterne på 24syv, når Trine vælger at fremhæve det som om det dermed skulle være en person, der allerede nyder positiv bevågenhed i offentligheden.

I mine øjne siger detintet, hverken positivt eller negativt, og de bliver først offentligt kendte, når der sker noget andet. Så fremhæver formiddagsaviserne at de er "radioværter". Det betyder ikke at de er " kendte". De er komplet ukendte.

Du læser mit indlæg helt skævt.

Min tiltro til Radio 24/7 kan ligge på et meget meget lille sted.

En af deres producere og Lisbeth Zornig prøvede at lokke mig i en rigtigt skidt fælde engang.

Så det overraskede mig i den grad at en af 'dem' kunne skrive sådan en bog....

Og 'dem' er så 24/7 generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af deres producere og Lisbeth Zornig prøvede at lokke mig i en rigtigt skidt fælde engang.

Så det overraskede mig i den grad at en af 'dem' kunne skrive sådan en bog....

Og 'dem' er så 24/7 generelt.

​Ah, ja man skulle nok have været der :-)

24syv kører dog ret anarkistisk, så redaktionen på et program kan være helt anderledes end redaktionen på et andet, som jeg ser det. Så i det perspektiv var det ikke let at gætte at du havde negative fordomme om hele stationen.

Så konklusionen må være, at det er dig der skal stå regnskab for Aarhuselsker for at afspore ved at bringe dine fordomme til torvs. ;-)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...