Hop til indhold
redips

Det er her man sige nej tak, ik. :-/

Recommended Posts

Det kan betyde SÅ mange ting redips. Et lokkemiddel til at lokke mænd indenfor, for så derefter at definere som uden kondom som superfransk osv.

De bruger SÅ mange tricks de udenlandske piger, at det er umuligt at stole på specielt de ungarske og rumænske pigers annoncer. Rådet er at holde sig langt væk fra dem, fra dem ALLE.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder useriøst, at forskellen imellem 30 og 60 minutter kun er 100 kr. Det lyder også useriøst, at prisen for en hel gummiløs time kun er 700 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med BX.

Men udover det, er der efterhånden så mange der tilbyder sex uden gummi, også med udløsning oppe i pigen. På en måde en sørgelig tendens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@JohnPop

"De bruger SÅ mange tricks de udenlandske piger, at det er umuligt at stole på specielt de ungarske og rumænske pigers annoncer. Rådet er at holde sig langt væk fra dem, fra dem ALLE."

du kan godt høre at det er noget forbandet sluddder .. ikke sandt . 

sjældent har jeg hørt sådan en generaliseringspis i mit liv .

og hvis du så lige havde taget polske med , så havde du dækket 99.9% alle udenlanske piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt som i kan harmes over en pige som skriver hvad hun yder . og straks er hun svindler , og dernæst er hele den udenlanske branche svindlere , og hvor de danske GP er små engle. 

især i dette forum hvor der set fra mine øjne befinder sig en del mænd med totalt syge sexuelle ønsker.

har i nogle sinde tænkt over hvorfor der i næsten alle profiler står "ingen sex uden condom" , fordi der er såååå mange der faktisk ønsker det . 

og hvor der er et behov opstår desværre også et marked. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

sjældent har jeg hørt sådan en generaliseringspis i mit liv .

​Du læser ikke så mange indlæg herinde? ;-) Stort set alle negative anmeldelser af en udlænding får den type svar. Her var ikke engang tale om en amneldelse - så det er jo ren fantasi om de faktiske forhold.

Til orientering har jeg bedt om at få flyttet denne tråd til general debat, da den jo mildest talt er fejlplaceret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder useriøst, at forskellen imellem 30 og 60 minutter kun er 100 kr. Det lyder også useriøst, at prisen for en hel gummiløs time kun er 700 kr.

Tror det er plus kr. 700,-/time :

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Til orientering har jeg bedt om at få flyttet denne tråd til general debat, da den jo mildest talt er fejlplaceret.

​Tak for det og undskyld for fejlplacering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med BX.

Men udover det, er der efterhånden så mange der tilbyder sex uden gummi, også med udløsning oppe i pigen. På en måde en sørgelig tendens.

​Der er nogen der følger med tidens trend og efterspørgsel, med rette eller urette..

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det mest skuffende er ikke kun at pigerne tilbyder det, men at en væsentlig portion mænd efterspørger det.

Øv. Føj. Ubeskyttet sex er forbeholdt livspartneren.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...