Hop til indhold
Nille

FKK 66

Recommended Posts

Nille, du har altid sagt at vi ikke kan regne med gallerierne over piger, og at vi ikke skal gå efter dem :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Haha Rejse nu giver du mig igen :P jeg har heller ikke tænkt mig at køre helt derned bare for at se den klub og pigerne... men hvis jeg kommer på disse kanter skal den da prøves :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi tager på Sharks, kunne vi vel også tage på 66? Det ser ud som en fin klub. De ta'r imod euro og schweizerfranc i 1:1.

​hehe ja men hvis Sharks er godt kommer vi nok ikke videre :P FKK 66 har Artemis timepriser :o

Ak ja så mange klubber og piger og så lidt tid :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

50 eller 60 ...

Hvis du nu nøjes med 2½ time pr. pige, i stedet for 3, så koster det ikke mere.

Måske er der Globe-piger på 66?

Det er 60 pr. ½time. Reelt betyder 10€ fra eller til ikke meget, det er nok mere psykologisk, fordi jeg booker typisk mere tid hvis prisen er lav, så total set er det, det samme for pengepungen.

​Jeg synes deres pige-galleri minder om hinandens opbygning, 5 piger pr. række samt et skrå vandmærke over billederne, og klikker man på links i galleriet peger begge websider på samme forum med detaljeret beskrivelse af pigerne. Gad vide om de 2 klubber har noget til fælles. Min konklusion og research siger ja :D Så mon ikke servicen og kvaliteten er højt bare billigere end Globe :D

 

Samme opbygning med denne klub: http://www.fkk-palast.com/ambiente.php

de er også partner med Globe.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud som om de spiller meget på deres udendørs-område, som da også ser vældig godt ud på billederne. Men der er ikke ret mange billeder indefra. Så hvad om vinteren...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...