Hop til indhold

problemer med at sende breve

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan ikke sende breve ligemeget hvem jeg skriver til selv administrator kan jeg ikke skrive til. Jeg får en fejlmeddelelse der lyder:       You have entered an invalid recipient

kan nogen hjælpe

Skrevet

Jeg kan ikke sende breve ligemeget hvem jeg skriver til selv administrator kan jeg ikke skrive til. Jeg får en fejlmeddelelse der lyder:       You have entered an invalid recipient

kan nogen hjælpe

Og jeg har lige oplevet ikke at kunne like et opslag.

har i øvrigt også problemer med at kunne skrive svar i en tråd uden, at jeg skal citere.

jeg bruger iPad 

Skrevet

Tror det er et generelt problem. Har oplevet problemet på både iPad, iPhone og min mac. 

Skrevet

Man kan godt skrive til nogen, man tidligere har skrevet sammen med, ved at svare på en tidligere besked.

Skrevet

Jeg har lige forsøgt at sende en ny pm, men det kunne jeg ikke, men jeg kan godt svare på en igangværende pm udveksling.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg kan stadig ikke starte en ny pm, og ikke nok med det, når jeg prøver kommer hele kladden til en helt anden pm til andre op i tekstfeltet, men uden at det er muligt at sende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.