Hop til indhold
NybegynderMissen

SD's med kolde fødder!

Recommended Posts

​Ja men forhåbentlig ikke i den grad.
Men hvorfor lave en aftale man ved man ikke tager til?
Hvorfor ikke melde fra igen, hvis man laver en aftale og ikke kommer?

Ved en kollega spurgte en "kunde" engang om han meldte fra ved tandlægen og jo det gjorde han selvfølgelig.
Så spørger hun hvorfor fanden han så ikke har meldt fra til hende ..
Tja det havde han ikke tænkt på HMMM siger jeg bare.

​Det tyder på mangel på respekt til pigerne, og hos tandlægen har de dine personlige oplysninger, så man vil helst ikke have på sig at man ikke dukker op til en aftalte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke drømme om at opkræve et depositum. Med så mange fakes og profiler der forsøger at lokke penge ud af de kære mænd på SD, ville jeg frygte at de troede jeg forsøgte at gøre det samme. 

 

Lige præcis ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke drømme om at opkræve et depositum. Med så mange fakes og profiler der forsøger at lokke penge ud af de kære mænd på SD, ville jeg frygte at de troede jeg forsøgte at gøre det samme. 

​Som regel også min reaktion, hvis jeg møder det krav. Ved GB kan jeg lidt bedre forstå det og jeg ville måske også gå med til det ved en meget velrennomeret "leverandør" (klinik, bureau, enkeltperson). Men ellers er mit udgangspunkt, at det nok er scam - er stødt på en del tilfælde af det i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen allesammen og tak for jeres overvejende relevante svar. :-P

Min konklusion er at man aldrig kan vide sig sikker når man laver en aftale - men at man altid kan finde nogen der vil ruske lidt i en. ;-)

Ift. alle jeres PM's - tak for dem! Men tror gerne jeg vil holde denne side og SD adskilt, så jeg kan skrive lige hvad der passer mig herinde. 

God weekend

Hvorfor ikke bare starte fra en ende af her og lade SD få en pause? Det er lettere for dig selv og langt mere driftsikkert. :-)

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bare starte fra en ende af her og lade SD få en pause? Det er lettere for dig selv og langt mere driftsikkert. :-)

 

​Der kan jo være fordele ved at kunne spille en rolle på SD og så kunne skrive lidt mere "ærligt" her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der kan jo være fordele ved at kunne spille en rolle på SD og så kunne skrive lidt mere "ærligt" her på EG.

Hvilke konkrete fordele er det?

Og hvordan overstiger de fordelene ved en god og stabil forretning via EG?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvilke konkrete fordele er det?

Og hvordan overstiger de fordelene ved en god og stabil forretning via EG?

​Man slipper blandt andet for at blive mistænkeliggjort af de der typer der trækker kortet om at man ikke er ærlig, af ren og skær hensyn til sin forretning.

Det er endda en ret stor fordel.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg ikke, Bly.

Hvis man som Nybegyndermissen ikke er til stede andre steder end på SD og EG, har man jo ingen forretning at "forsvare"?

Så det var i relation til Nybegyndermissens konkrete dilemma, jeg stillede spørgsmålet om, hvordan SD-kontakterne kunne være en fordel frem for EG-kontakterne.

 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg ikke, Bly.

Hvis man som Nybegyndermissen ikke er til stede andre steder end på SD og EG, har man jo ingen forretning at "forsvare"?

​Øh, hvis man har en forretning (på SD/EG), så har man ingen forretning at forsvare? Dit ræsonnement er det man kalder "hermetisk".

Se et klassisk eksempel på mistænkeliggørelse, når en kvinde ytrer sig i en debat (mistænkeliggørelsen er i dette tilfælde meningsløs, da pågældende kvinde faktisk ikke har en forretning - i hvert fald ikke aktuelt):

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Øh, hvis man har en forretning, så har man ingen forretning at forsvare? Dit ræsonnement er det man kalder "hermetisk".

Jeg forstår ikke dit udsagn.

Nybegyndermissen har jo netop IKKE etableret en forretning. Endnu. 

Hun snuser og leder efter kunder.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke dit udsagn.

Nybegyndermissen har jo netop IKKE etableret en forretning. Endnu. 

​Jeg tydeliggjorde det lige lidt.

Jeg prøver lige at skære det ud i små bidder:

Altså vi er enige om, at Nybegyndermissen (Nm) er aktiv sugarbabe på SD? At hun derfor på SD har en profil? At hun som tingene er nu har mulighed for at holde sine profiler på hhv. SD og EG adskilt? At når Nm har en profil på på SD, så har hun "en forretning" i den forstand du bruger begrebet - idet hun aktivt prøver at få aftaler i stand med mænd om sex mod penge?

Ergo har Nm "en forretning". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Potato potato, Bebob.

Hun har leget lidt med SD og oplevet at blive brændt af der.

Mit oprindelige spørgsmål til Nybegyndermissen er derfor relativt enkelt og nede på jorden:

Hvorfor synes Nybegyndermissen egentlig, at SD-kontakterne er en fordel sammenlignet med EG-kontakterne?

Lad hende gerne svare selv, hvis hun vil.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da slet ikke forhindre Nm i at svare (selvom jeg godt kunne have en fantasi kørende om at have den magt ...) :-)

Bemærk 2 ting:

1. Hun likede det indlæg jeg skrev:

2. Hun har ikke sagt at SD-kontakter er "en fordel" ift. EG-kontakter. Hun har sagt at det er en fordel ikke at have kunder i debatforummet ...:
 

Jeg forstår måske godt at du bliver ved - for selv det meget lille billede af Nm kan lokke, og det ville da være smart med et gratis forum til at få en aftale i stand ... Men prøv nu at læse, hvad der bliver skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Lidt underlig at han falder fra. Måske havde han ikke råd alligevel...

​Han har sikkert aldrig haft råd eller intention om at mødes med Nybegyndermissen, men ved at "vise" at han gerne vil betale mere end andre for en aftale, rykker han selvfølgelig frem i køen og får hendes fulde opmærksomhed, uden at det koster ham en krone at få en billig spiller :mad:

Han er selvfølgelig en narrepik og Nm kan kun gardere sig ved kun at lave aftaler via SMS med registrerede numre, så hun kan se hvem hun aftaler med - sådan har det været med alle de sugardaters jeg har fået aftaler med.

På sugardating laver man kun en indledende dialog, pigen beder manden oplyse sit mobilnr., pigen kan udfra det lave lidt baggrundstjek og vælge om hun vil have yderligere kontakt med manden, hvorefter hun sender en SMS, så han kan kontakte hende tilbage via SMS/opringning og vise han reelt er interesseret. Prisaftaler, ydelser, adresser mm. kan så foregå via SMS og kan ikke længere kontrolleres af Sugardating.dk ;-)

En smart måde at få mandens mobilnr. kan være at tilbyde at sende billeder via MMS :cool:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg kan da slet ikke forhindre Nm i at svare ...

Det er jeg glad for. :-)

2. Hun har ikke sagt at SD-kontakter er "en fordel" ift. EG-kontakter. Hun har sagt at det er en fordel ikke at have kunder i debatforummet ...

Det er en for subtil semantisk forskel til, at jeg kan se den. Svarende til din subtile leg med ordet "forretning" i sidste indlæg.

Jeg forstår måske godt at du bliver ved - for selv det meget lille billede af Nm kan lokke, og det ville da være smart med et gratis forum til at få en aftale i stand ...

Bestemt.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er en for subtil semantisk forskel til, at jeg kan se den. Svarende til din subtile leg med ordet "forretning" i sidste indlæg.

Der er intet subtilt, når du lægger din misforståelse til side om at hun ikke skulle have "en forretning" (heller ikke en subtilitet). Hun har en forretning. Prøv at læse hendes trådstart ...

I dag sad jeg foran computeren og ledte efter en aftale i aften. Helt præcist sad jeg på Sugardaters.dk. Jeg skrev med en mand med hvem jeg både aftalte tid, sted og økonomi.

Der er (som illustreret) åbenlyse fordele ved ikke at føre forretningen herover på EG, hvor hun forfølger et andet formål (debat/erfaringsudveksling). 

Det er helt firkantet og ligetil, og i lyset af at du benytter ordet "semantisk" på en tilsyneladende meningsfuld måde er jeg stærkt overrasket over at du ikke kan se det. :wink:

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Man slipper blandt andet for at blive mistænkeliggjort af de der typer der trækker kortet om at man ikke er ærlig, af ren og skær hensyn til sin forretning.

Det er endda en ret stor fordel.

​Ja, det er da en fordel der er til at tage og føle på - og kan sagtens forstå NM har truffet det valg.

Men det er vel ikke uden grund at vi mænd vælger at være lidt skeptiske og ikke bare blindt tror på alt hvad de lyserøde skriver herinde - for pigerne har jo en forretning at tænke og nogle er mere ærlige end andre. Men her er da heldigvis også piger som ikke er bange for at være ærlige og som tør forholde sig til de mindre pæne sider af branchen og er ærlige om deres egen motivation... Gudskelov!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauw. Jeg har en anelse svært ved at følge med, men jeg prøver. Kan se mine indlæg bliver gennemanalyseret og tillagt en hel masse mening, så jeg træder varsomt. Jeg ønsker ikke at finde aftaler på EG da jeg udelukkende ser det som et forum hvor jeg kan dele mine erfaringer og lære af alle de dygtige og erfarne GP der er herinde. Samtidig synes jeg det er lærerigt at læse anmeldelser og suge til mig af jer mænds oplevelser. Elsker at please og give en god oplevelse. Ydermere er man da nysgerrig på, om man mon selv er blevet anmeldt eller bliver det en dag :-P 

Jeg har ingen holdning til, hvorvidt jeg driver en forretning eller ej. Og hvad søren betyder det egentlig? :-P I har det med at køre små nuancer op i store diskussioner herinde. Jeg tror der sidder nogen rigtige handyr bag tasterne, måske jeg skulle genoverveje at finde kunder herinde ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

måske jeg skulle genoverveje at finde kunder herinde ;-) 

​Det kan du ikke være bekendt! (Medmindre det er mig, selvfølgelig - så er du tilgivet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauw. ...

Elsker at please og give en god oplevelse. ...

Jeg har ingen holdning til, hvorvidt jeg driver en forretning eller ej. Og hvad søren betyder det egentlig? :-P ...

Jeg tror der sidder nogen rigtige handyr bag tasterne, måske jeg skulle genoverveje at finde kunder herinde ;-) 

Kære Mis

Selvfølgelig skal du da det! 

Bare kast dig ud i det. Du har alle forudsætninger for at få det supergodt og supersjovt. :-)

GF 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauw. Jeg har en anelse svært ved at følge med, men jeg prøver. Kan se mine indlæg bliver gennemanalyseret og tillagt en hel masse mening, så jeg træder varsomt. Jeg ønsker ikke at finde aftaler på EG da jeg udelukkende ser det som et forum hvor jeg kan dele mine erfaringer og lære af alle de dygtige og erfarne GP der er herinde. Samtidig synes jeg det er lærerigt at læse anmeldelser og suge til mig af jer mænds oplevelser. Elsker at please og give en god oplevelse. Ydermere er man da nysgerrig på, om man mon selv er blevet anmeldt eller bliver det en dag :-P 

Jeg har ingen holdning til, hvorvidt jeg driver en forretning eller ej. Og hvad søren betyder det egentlig? :-P I har det med at køre små nuancer op i store diskussioner herinde. Jeg tror der sidder nogen rigtige handyr bag tasterne, måske jeg skulle genoverveje at finde kunder herinde ;-) 

 

Folk der er herinde er jo også på SD  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...