Gæst Skrevet 15. Maj, 2015 Som skrevet i min annoncering til i dag, så ville jeg donere 50 kr af hver halve time der blev købt i dag til dyrene i Nepal. På nuværende tidspunkt er der 650kr ( nogen har givet ekstra..) i kassen og jeg selv smider 1500 kr i, så herfra skal der lyde et stort TAK, både for opbakning og den hjertevarme det giver . Skide god karma der gutter. Mange mange knus og kram. Kh line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2015 Line, dit smukke, smukke menneske! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2015 tak bly, og ilm på alle måder. Skøn weekend til dig. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Maj, 2015 Ja det var en god idé at donere til dyrene Man kunne næsten bruge din sætning: "dobbelt op med Line" - besøg OG donation 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 15. Maj, 2015 Som skrevet i min annoncering til i dag, så ville jeg donere 50 kr af hver halve time der blev købt i dag til dyrene i Nepal. På nuværende tidspunkt er der 650kr ( nogen har givet ekstra..) i kassen og jeg selv smider 1500 kr i, så herfra skal der lyde et stort TAK, både for opbakning og den hjertevarme det giver . Skide god karma der gutter. Mange mange knus og kram. Kh line Har du MobilePay eller Swipp, så flere kan donere via dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2015 Kære warmgun. Nej det har jeg ikke, men hvis du går ind på wspa kam du støtte med det du ønsker. Jeg ved de gør alt hvad de kan.. Greenpeace osv er også at anbefale . Stort knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 15. Maj, 2015 Fra dynerne til dyrene. Godt gået. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 15. Maj, 2015 Oplevelsesøkonomi og velgørenhed i en super fint forening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 16. Maj, 2015 det er stort Line...respekt, højaktuelt er lige pr de dyrevelfærd sager der florerer i det danske velfærdssamfund.....føj for s..ahttp://m.dyrevaernet.dk/?p=2649. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 16. Maj, 2015 Så har du gjort det igen.STOR RESPEKT TIL LINE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Maj, 2015 Så har du gjort det igen.STOR RESPEKT TIL LINE VI har gjort det igen, så igen tak.. Prøver igen i morgen i Randers - lidt har også ret ikk. God dag derude. Knus line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg