Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos http://www.taastrup-siamwellness.dk/ da jeg så de havde tilbud på oliemassage til 300 kr

Kom bare ind fra gaden uden at ha bestilt tid og blev mødt af indehaver. Sød Thai pige, lidt buttet med med store ægte bryster.

Bestilte en olie massage og lagde mig på sengen med boxershort på.

Hun kom så ind og startede uden olie måske for at varme kroppen op ? men forsatte så efter ca 5 min med olie.

Dejlig god massage der desværre ikke ledte til mere, men hun kom hele vejen rundt, og det tog præcis den time jeg havde betalt for

Om man kan få mere ved jeg ikke, men kan da anbefale det hvis man kun vil ha massage, jeg tror jeg prøver lykken igen hos Nancy som kan ses på deres hjemmeside

Rene håndklæder og nemt at parkere, dog ikke ved baggården hvis man er genert, mødte en håndfuld skole lærere som holdt rygepause der :-(

Hold ude på hovedgaden ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos http://www.taastrup-siamwellness.dk/ da jeg så de havde tilbud på oliemassage til 300 kr

Kom bare ind fra gaden uden at ha bestilt tid og blev mødt af indehaver. Sød Thai pige, lidt buttet med med store ægte bryster.

Bestilte en olie massage og lagde mig på sengen med boxershort på.

 

​Oliemassage til 300 og boxershorts på. Men store ægte bryster?? Skal man læse det som at til de 300 fik du ikke kun oliemassage, men også nøgen kvinde og mulighed for at nusse med fortrinet? :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej desværre Bananas, der skete intet udover massagen, store ægte bryster kan man sagtens se i hendes udfordrende kjole.

Sorry hvis min formulering kunne misforstås

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er kommet der en del gange og man kan få det hele

​Har du fået b2b der også? Hvis ja; hvordan var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cynder

​Har du fået b2b der også? Hvis ja; hvordan var det?

Nej jeg har ikke fået B2B der, men hvis jeg må komme med et forslag skulle du tage til http://www.zen-thaiwellness.com i stedet. Pigerne er yngre, kønnere og giver bedre massage, og du kan også få det hele der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej jeg har ikke fået B2B der, men hvis jeg må komme med et forslag skulle du tage til http://www.zen-thaiwellness.com i stedet. Pigerne er yngre, kønnere og giver bedre massage, og du kan også få det hele der.

​Jeg har ikke været på Zen thaiwellness i et stykke tid fordi jeg kun oplevede griske ældre ( og ikke særligt attraktive ) thaikvinder, der nærmest tiggede mig om at sige ja til ekstraydelser. Hvis de f.eks sagde ja til man kunne røre ved, så satte de sig så langt fra én at man ikke kunne nå dem.

Jeg tror, at ens oplevelse bl.a afhænger af hvilke piger/kvinder der er på klinikken. De bliver hurtigt udskiftet. Man skal ikke lade sig narre af de to modeller som de bruger som blikfang på deres hjemmeside. Andre klinikker har også brugt dem. Tro mig, der kan være meget langt mellem man finder en ung og smuk thaipige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cynder

​Jeg har ikke været på Zen thaiwellness i et stykke tid fordi jeg kun oplevede griske ældre ( og ikke særligt attraktive ) thaikvinder, der nærmest tiggede mig om at sige ja til ekstraydelser. Hvis de f.eks sagde ja til man kunne røre ved, så satte de sig så langt fra én at man ikke kunne nå dem.

Jeg tror, at ens oplevelse bl.a afhænger af hvilke piger/kvinder der er på klinikken. De bliver hurtigt udskiftet. Man skal ikke lade sig narre af de to modeller som de bruger som blikfang på deres hjemmeside. Andre klinikker har også brugt dem. Tro mig, der kan være meget langt mellem man finder en ung og smuk thaipige :-)

Ja der ved jeg godt, men har været der 3 gange de sidste to måneder og de har alle 3 været pæne piger og rigtig søde. Ved ikke om jeg bare har været heldig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der ved jeg godt, men har været der 3 gange de sidste to måneder og de har alle 3 været pæne piger og rigtig søde. Ved ikke om jeg bare har været heldig

​Hvad alder vil du skyde dem til?

Og ca. vægt

 

Takker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen et spørgsmål om kemi og at være på det rette tidspunkt af dagen, med den rigtige pige

nogle gange er det som at vinde i lotto

mvh butterfly

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cynder

​Hvad alder vil du skyde dem til?

Og ca. vægt

 

Takker :-)

Ja det er jo altid svært, men ville gætte på mellem 25 & 30 år. Vægten ved jeg ikke men de var normale af bygning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...