Hop til indhold
Jernsvinet

Happy half'n'hour i det lille gule hus

Recommended Posts

Besøgte fornylig Julie i det lille gule hus i Viborg - se standardannonce for stedet her:

http://side6.dk/resultatside/?q=6066

Jeg havde parkeret lidt derfra for at gå til stedet - så godt der holdt en bil, men ringede alligevel på en enkelt gang  uden at forvente at der blev lukket op eller noget - men så blev der åbnet et vindue og en letpåklædt lettere moden, men køn langhåret kvinde stak hovedet ud fra bollerummet og sagde at der ville gå "half'n'hour". OK - tænkte jeg, det var sgu friskt.

Heldigvis havde jeg lige et ærinde, jeg under alle omstændigheder skulle have klaret og kom tilbage igen efter "half'n'hour", hvor jeg så bare kørte helt ind i gården og parkerede, gik hen og ringede på og Julie, kom da også hurtigt og lukkede op - stadig kun med et håndklæde om livet, så jeg kunne jo ligesom se at hun ikke havde noget at skjule. Hun hev godt nok en menu frem, som jeg kort kiggede på, før jeg spurgte til "Happy Hour" til kr. 500,- - og den var hun helt med på, hvorpå jeg stak hende betalingen og hun viste mig ind i bollerummet, men jeg ville dog gerne lige vaske hænder først.

Da jeg så kom tilbage til bollerummet kom hun også snart derind, smed håndklædet helt og kravlede op og rundt på sengen, så jeg rigtig kunne betragte hendes flotte slanke velformede krop med et par gode bryster , så jeg knapt kunne koncentrere mig om at tage tøjet af og da jeg endelig også entrerede sengen var hun mere end klar og fandt hurtigt et kondom frem fra skuffen. Jeg var dog slet ikke klar og bad hende vente lidt og istedet give mig lidt svensk stimulering og rykke mig lidt i pungen, hvilket hun ikke var helt ueffen til, men pludselig tog hun kondomet på fingeren + lidt glidecreme og så fik jeg ellers rumsteret godt rundt bagi, mens hun først samtidigt rykkede godt i banditten og senere behændigt satte et kondom på, så hun også kunne sutte mig.

Det fortsatte hun med i lang tid, før hun spurgte: "do you wanna fuck" - ja, tja, hun var ellers ved at have et godt greb om det græsk/svenske ;-)  Men det andet skulle da også prøves, så først med hende øverst, før finalen i sidevejs liggende missioner, hvor jeg havde et godt greb om hendes flotte popo. En finale, som dog blev noget forstyrret af en idiot, der gentagne gange stod og ringede på-  men jeg kørte nu bare på og tænkte at det var med at holde fast, så hun ikke kunne springe op og hen til vinduet igen. Men knapt var vi færdige, før hun gjorde det alligevel - og han (selvfølgelig en "kulturberiger") fik samme besked, som jeg tidligere havde fået om at der ville gå "half'n'hour", før hun fik tid til at komme med køkkenrulle og vådserviet.

PS. Burde selvfølgelig have ladet hende springe hen til vinduet - og så bollet hende færdig, mens hun stod med hovedet ud af vinduet - det ville nok have fået fyren til at vende hjem til gederne :-D

Bagefter fortalte Julie at hun plejede at være i Herning, men at Kornblomstens Kvarter var under renovering og at hun derfor var et par uger i Viborg istedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder spændende! :-) Det ser ud til at der er to forskellige piger på billederne på det link, som du har skrevet. Var det én af de to, du mødte..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ikke Julija som er på billederne, men den nuværende Anastacia. (som lige er omtalt i et par tråde).

Der er altid den nuværende pige som følger link på tråden, jeg skrev i begyndelsen af feb. en anmeldelse

af netop Julija(Jessica) som kørte meget af sporet da der undervejs blev skiftet piger og billeder på stedet.

Jeg har oplevet det samme i Gullestrup med Julija, ringede på, hun sprang af en kunde, hun åbnede total nøgen med uglet hår og sagde

20 min. Jeg kom tilbage senere og sagde til hende at det skulle hun ikke gøre ved mig og bad hende sætte en seddel i døren.

Det er muligt at man kan få en billig oplevelse med liderlig pige, men kommer aldrig mere i hverken Viborg el. Gullestrup.

Jeg foretrækker diskrete steder som hos Haderuppigerne og Privatdiskret  og det gamle Privatdiskret i Bording.

Her får man super service og det en mig der er i fokus. .

Redigeret af Sportysex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...