cbslut 0 Skrevet 14. Maj, 2015 Ikke at pigerne tror man kun kan få penge for sex, seriøst de kan sætte sig ved deres computer og tjene meget mere.Findom er meget bedre en sugardating.Ja så skal man da være rinser i stedet, men sugarbabe, fatter det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 14. Maj, 2015 Jeg forstår hvert eneste ord du skriver enkeltvis.... men jeg forstår simpelt hen ikke hvad du skriver. Overhovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Maj, 2015 Det er noget med, at pigerne ikke kan tjene penge på sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. Maj, 2015 (edited) Ah ha, det er direkte spam. Er anmeldtVenligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 14. Maj, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 14. Maj, 2015 Cbslut omtaler findom - financial domination-Ledvogter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. Maj, 2015 Jeg forstår hvert eneste ord du skriver enkeltvis.... men jeg forstår simpelt hen ikke hvad du skriver. Overhovedet. Hahahaha Åååårh Tvr - tak for dagens absolutte højdepunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg