Hop til indhold
Tyren13

Anny Massage Randers

Recommended Posts

Det er lidt siden jeg har været der, jeg synes lige jeg ville give hende et godt ord med på vejen. Hun er lidt buttet men med gode former og så er hun villig til dansk, fransk ja hele paletten, dog skal du huske at få kondomet på, hun gør det ikke i kampens hede.

Massagen er ikke noget at skrive hjem om, hun søger ret hurtigt de intime steder og ret hurtigt er hun nøgen, hvorpå jeg kneppede hende i flere forskellige stillinger, hun levede fint med uden det blev rutine præget. Da jeg kunne mærke at eksplosionen nærmede sig trak jeg mig ud og fik gummiet af og bad hende sutte mig færdig, det gjorde hun uden tøven og jeg sprøjtede hende langt ned i halsen og hun viste mig hvad hun havde i munden.

En rigtig god oplevelse.

Lad os høre fra jer om andre gode steder i Randers, det kan da ikke passe at Randers ikke har noget at byde på, kom frisk frem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun tager 1000 for sådan en omgang, kan sikkert forhandles ned, men det gør jeg aldrig, jeg synes man får den bedste betjening når man ikke forhandler pris!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ganske rigtigt Mariagervej 68,

50510277

Lad os høre fra jer, der prøver stedet eller andre gode steder iøvrigt. Randers kan godt trænge til et løft på Thai siden.

God fornøjelse og husk at behandle hende pænt, det fortjener hun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror da vist Anny skal besøges imorgen. Hun er en dejlig fræk tøs med former som jeg bedst kan lide. :-) 

Har i et nummer på hende?  Har ikke været hos hende siden hun var ved kat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis du gad at bruge mere end 3 sekunder på det der står i tråden, så ville din kommentar være unødvendig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...