Hop til indhold
Rejsenetværk

Til erfarne projektmagere

Recommended Posts

Kære venner

Det er med interesse at jeg har læst indlæg i Varme Pias tråd, om hendes ønske om at oprette et gratis annoncesite.

Det er tydeligt for mig at en del brugere besidder viden om, og kompetancer indenfor IT, måske i den tungere ende af skalaen.

På den ene side så vil jeg meget gerne i dybeste diskretion kunne formidle eksistensen af et projekt, der i den grad har brug for at komme under helt andre, og tungere vinger end jeg selv, men på den anden side må jeg ikke komme til, hverken at afsløre projektet, eller hvem jeg selv er som ejer af det, eller gøre det til en betingelse at I derude, der kunne udgøre rette kontakt for mig, at I må afsløre over for mig, hvem I er.

Vil gerne afsløre mig selv, og projektet i pms til rette anonyme brugere, der på troværdig vis vil kunne formidle det indtryk, at de ikke gør det af ren nyfigen nysgerrighed/i ond hensigt, men uden at udgøre nogen potentiel seriøs brugbar kontakt for mig, men at de i stedet efterlader indtrykket af en seriøs vilje til at yde mig den goodwil, at ville kigge på projektet, ud fra en loyal accept af mine bevæggrunde for at oprette dette indlæg.

Hvis tilbagemeldingen bliver at nu har vi kigget på det, glem det Rejsenetværk forbliver de selvøgelig anonyme, men skulle en eller flere mod forventning ytre ønske om en nærmere dialog om projektet, vil det jo indebære at de kommer til i sidste ende at afsløre deres identitet for mig, hvilket jeg har fuld forståelse for, hvis det får dem til at afholde sig fra at overveje et samarbejde med mig, om at realisere ideen der ligger til grund for mit til nu mislykkede projekt.

Jeg appellerer til alle, om ikke at bidrage i denne tråd på sådan vis, at der udvikler sig en risiko for at jeg og projektet direkte eller indirekte bliver afsløret.

Vil spændt afvente om jeg får seriøse pms i anlednig af denne tråd.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...