Hop til indhold

Recommended Posts

Det er ikke så ofte Thai Goldfinger bliver anmeldt herinde, og jeg har ikke besøgt dem før i dag. Jeg fik en omgang thai massage af Kai (sådan lød det). Det var en super massage med tryk, albuer, stræk og vrid. Jeg slapper helt af, hvilket var formålet. Jeg blev spurgt om interessen for ekstra, men det var ikke formålet i dag ... og det blev fuldt ud accepteret. Det kan meget vel blive en gentagelse. 500 kr. for 1 time. Svarer vist til hjemmesiden.

http://www.thaigoldfinger.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Thai Goldfinger den 23.05.15 og blev mødt af en meget smuk og smilende thaipige, som skulle vise sig at hedde Ida (sikkert kunstnernavn) og være 25 år gammel. Jeg fik en rigtig god olie massage og blev hele tiden vasket af efter massagen de forskellige steder. Undervejs spurgte hun til om jeg ville have ekstra og vi blev enige om HJ til sidst. HJ var et af de bedste jeg har fået, langsom og blid opvarmning, hvor der blev strøget blidt og kildet lidt med neglene. Meget pirrende. Det hele endte selvfølgelig i en dejlig eksplosion. Skal snart forbi København igen og har bestilt ny tid.

Er der nogen som har prøvet deres "Gold Finger Thaimassage Bodymassage" ?

Redigeret af modensønderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er der nogen som har prøvet deres "Gold Finger Thaimassage Bodymassage" ?

​Ja, men det er vist over 3 år siden. Det var den bedste oplevelse jeg har haft i den disciplin. Det skyldtes selvfølgelig den konkrete massør - og sandsynligheden for at hun stadig er der er minimal. Men ud over at have den mest velskabte krop jeg i mit liv har set på en thai, så var hun ret dygtig til at bruge den som olieindsmurt massageinstrument. Svært at ønske sig mere (lidt mere kan man selvf. altid - her nåede jeg at kysse hendes inderlår inden hun rykkede sin blomst uden for min tunges .rækkevidde).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

På billederne ser stedet indbydende ud, men det er vist ikke den mest diskrete adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Går tit derind på vej i byen, hvis byturen starter i den ende af byen. Hurtigt ind, aftale om at kanonen skal skydes af, og så ud igen. Ofte unge, pæne og serviceminded piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, for 8 minutter siden:

Går tit derind på vej i byen, hvis byturen starter i den ende af byen. Hurtigt ind, aftale om at kanonen skal skydes af, og så ud igen. Ofte unge, pæne og serviceminded piger.

Det var da kort, klart og præcist sagt.

Fyr kanonen af - så tøm Dankortet - hjem og pleje tømmermænd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bx har ret i at indgangen ikke er diskret, der er mange fodgængere, cyklister og boler lige på dette sted. Man må skynde sig de 2-3 trin ned og så kigge lige ind i døren mens man venter på at de åbner.

Jeg har besøgt klinikken nogle gange over årene. Der har ofte været nogle søde og kønne yngre kvinder, ekstra har typisk været bedre end selve massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er nok et af de mest indiskrete steder i KBH, DK største biograf skråt overfor, et af KBH største hoteller overfor +

div. fodgængere og cyklister,

så er det vi tager skægget og de blå briller frem

eller klæder sig ud som det lokale pizza bud incl. pizza

555 butterfly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, den 18.11.2015 at 02:20:

Man må skynde sig de 2-3 trin ned og så kigge lige ind i døren mens man venter på at de åbner.

Hvad er man bange for ? 

Har været der mange gange, og jeg er ligeglad med hvad folk tænker. Folk kan tænke hvad de vil. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, den 18.11.2015 at 02:20:

Bx har ret i at indgangen ikke er diskret, der er mange fodgængere, cyklister og boler lige på dette sted. Man må skynde sig de 2-3 trin ned og så kigge lige ind i døren mens man venter på at de åbner.

Du har ret, men efter samtale med almindelige mennesker, tror de fleste at disse steder er sports massage velvære agtigt. Det er kun sådan nogen som os der ved hvad man også kan lave sådan et sted. (måske også nogle som har mistanken, men aldrig har fået den bekræftet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, for 1 time siden:

Du kan få hvad du ønsker.    

Er du sikker? Har hørt hende der er der på billedet kun giver massage og et handjob - men dejligt hvis muligt for mere. Hun ser super dejlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at man kan få HJ - Har aldrig fået andet, men jeg tror det afhænger af hvem det er og hvilken kemi man har med vedkommende.

Tror nu aldrig at jeg har oplevet nogen steder hvor man ikke kunne få hj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi dernede fornyligt. God massage og lækker velsmagende pige :)

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har været forbi dernede fornyligt. God massage og lækker velsmagende pige :)

Jeg kommer der jævnligt 

Velsmagende på hvilken måde ?

Redigeret af Jamast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jamast skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kommer der jævnligt 

Velsmagende på hvilken måde ?

Jamen jeg fik en hånd og spurgte om jeg måtte smage på hende, og det gjorde jeg så :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, den 3.4.2021 at 17:45:

Du har ret, men efter samtale med almindelige mennesker, tror de fleste at disse steder er sports massage velvære agtigt. Det er kun sådan nogen som os der ved hvad man også kan lave sådan et sted. (måske også nogle som har mistanken, men aldrig har fået den bekræftet)

Måske så jeg anderledes på det, hvis jeg boede i kbh, men mon ikke netop fordelen ved sådan et totalt indiskret sted er, at folk ikke aner mistanke. Jeg husker for en del år tilbage var der et sted lige ved Østerport Station, hvor vitterligt alt kunne ske. Men det så flot ud, flotte piger og lå lige meget centralt, og der var også mange kvindelige gæster.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 8 minutter siden:

Jamen jeg fik en hånd og spurgte om jeg måtte smage på hende, og det gjorde jeg så :D

Lækkert - med en hånd. Jeg har endnu ikke fundet ud af om nogen derinde tilfyder FP, men jeg har jeg ved at den store massagepakke er Body to Body.

Hvis du ved det må du gerne sende mig en besked  

 

Redigeret af Jamast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi igen, og hun er altså en dejlig køn milf hende de har på hjemmesiden, og smagte ligeså godt som i maj 2021 ;-). Synes hun sagde hun hed Mali. Det vilde var, at hun kunne huske forskellig ting om mig 9 måneder efter. God hukommelse, eller man må være noget ganske særligt :lol:

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, den 17.2.2022 at 22:54:

Var lige forbi igen, og hun er altså en dejlig køn milf hende de har på hjemmesiden, og smagte ligeså godt som i maj 2021 ;-). Synes hun sagde hun hed Mali. Det vilde var, at hun kunne huske forskellig ting om mig 9 måneder efter. God hukommelse, eller man må være noget ganske særligt :lol:

Super - Det er længe siden jeg har været der, og hende jeg fik massage af smagte jeg også på i en 69ér. Jeg kunne godt på fuld pakke, men til kr. 2000 takkede jeg nej.

De er ret gode til at huske. Man er jo VIP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en tur forbi for nylig. Jeg tror pigen hed Jen.

Jeg fik 30min med hj for 600 kr. Dejlig kvinde og god grundig massage med fint hj. Der var ikke noget pirring under selv massagen, men hun skal have point for at der var tid til lidt massage og en blid afvaskning efter hj og så gik hun også lidt over tiden. Jeg var godt tilfreds og kunne sagtens finde på at komme igen.

Jeg smider lige et link med:

https://www.thaigoldfinger.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...