Hop til indhold
Liv

Kun efter aftale

Recommended Posts

Stedet er privat, kun efter aftale, tidsbestilling nødvendigt, hvad betyder det mon? 

Det betyder bla, at du skal kunne komme og gå herfra, uden at møde andre gæster. Det betyder, at du ikke bliver lukket ud i favnen på en anden mand. At du ikke bliver forstyrret under agten med mig, af mænd der står udenfor og ringer på døren. Og at naboerne ikke bliver alt for mistænksomme pga af et unødigt rend af mænd til adressen.

Så selvom I kender adressen på et frækt privat sted, skal I altså ikke bare troppe op, det ødelægger konceptet. Ring og lav en aftale, præcis som der står i annoncen ;) 

Jeg har i dag haft TO, der kom uden forudgående aftale. Og nej, de kom ikke ind. Beklager drenge, det er kun efter aftale ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog nogle dumrianer, og de må da kende dig i forvejen, så de ved, at den slags vil gøre dig sur på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, det primære er, at der ikke skal stå en og banke på, mens jeg knalder med en anden. OG at folk skal kunne komme og gå uden af støde ind i hinanden. Hele ideen med privat er, at det er efter aftale. 

Mht naboer, så er de måske mere tolerante, hvis der kommer tre - fem gæster til adressen på dag, end hvis der kommer mænd i en lind strøm. Og folk står og banker højlydt på.

For mig er det også vigtigt, at jeg har haft kontakt med hver enkelt gæst, inden han kommer på besøg. Jeg sorterer rigtig mange fra i telefonen. 

Hvis man vil komme uden aftale, må man gå på bordel ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naboerne ved altid mere end man går og tror...

​Tjah...det gør de måske nok, men naboen på Livs sted var ude med skraldeposen, da jeg ankom, og hun gloede ikke dumt på mig. Selv, hvis hun ved, hvad der foregår, er det vel heller ikke specielt interessant at se på midaldrende mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Å ja, det prøve jeg også for nogle år siden på min gamle private adr.
Og privat for mig, er mit eget hjem.
Ikke et sted jeg deler med andre. Så her er det 100% nødvendig  at, alle kun kommer når de har lavet, en aftale med mig .
Ham der have besøgt mig før ( 10-20 gange), men en dag, tabte hjernen, under han liderlighed, og mødte og, uden en ny aftalte tid, rende ind i min søster og mig.
Jeg var så sur, at han måtte gå bagland ned af trapperne.
Og nej da ikke flere nye tider til denne mand.
Heldigvis ved min søster hvad jeg laver. Men det giver ikke en mand ret til at, dukke op, når det passer ham. Vi ringer eller dukker eller ikke op, ved nogle af vores gæster.
Diskrethed skal gå begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, det primære er, at der ikke skal stå en og banke på, mens jeg knalder med en anden. OG at folk skal kunne komme og gå uden af støde ind i hinanden. Hele ideen med privat er, at det er efter aftale. 

Mht naboer, så er de måske mere tolerante, hvis der kommer tre - fem gæster til adressen på dag, end hvis der kommer mænd i en lind strøm. Og folk står og banker højlydt på.

For mig er det også vigtigt, at jeg har haft kontakt med hver enkelt gæst, inden han kommer på besøg. Jeg sorterer rigtig mange fra i telefonen. 

Hvis man vil komme uden aftale, må man gå på bordel ;) 

​Liv du må sætte et skilt for døren som siger "Optaget ! Ring og lav en aftale" :D 

optaget.jpg

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg tager aldrig prostituerede med hjem. Pisser ikke i egen rede. At ovenstående prostituerede tager kunder til egne eller andres private hjem, er for mig det samme. At pisse i egen rede.

Uanset hvor meget du hyler op, vil der altid være folk der ikke fatter systemet. Eller som er lige glade. It comes with the territory.

Og naboerne, stakkels dem, parkerede biler, rygende kunder der skyder skod af sted lige inden de går ind osv. jeg ville blive tosset, hvis nogle af mine naboer drev bordel i min opgang, eller i min parcelhusgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er privat, kun efter aftale, tidsbestilling nødvendigt, hvad betyder det mon? 

Det betyder bla, at du skal kunne komme og gå herfra, uden at møde andre gæster. Det betyder, at du ikke bliver lukket ud i favnen på en anden mand. At du ikke bliver forstyrret under agten med mig, af mænd der står udenfor og ringer på døren. Og at naboerne ikke bliver alt for mistænksomme pga af et unødigt rend af mænd til adressen.

Så selvom I kender adressen på et frækt privat sted, skal I altså ikke bare troppe op, det ødelægger konceptet. Ring og lav en aftale, præcis som der står i annoncen ;) 

Jeg har i dag haft TO, der kom uden forudgående aftale. Og nej, de kom ikke ind. Beklager drenge, det er kun efter aftale ;) 

​Jeg har oplevet at der står en og banker, hammer på mens man hygger sig bedst med gp på et privat diskret sted:evil:. Det er meget træls oplevelse for mig og pigen som var mere en gal:evil:  

Citat fra et mit indlæg    

"Gaden som fører mod nord væk fra sidegaden til gågaden vest for Føtex"

 

Som jeg ser det er det et fåtal som har et problem med en privat diskret adresse i må ringe til pigen og forlægge  jeres problem med en aftale med dem :idea:  :idea:  :idea: .  

Pigen bider ikke eller rykker hoved af folk af folk i telefonen  ;)  

Efter del af sådanne efterlysning af et privat diskret steder skærer nogle piger det ud i pap hvad præmissen for at lave aftale med dem er :!:  :!:  :!:  

Kan man ikke affinde med at ikke kende alle forhold så må man finde andre muligheder :idea::idea:  :idea:    

Et privat diskret sted må kun kendes af gæsten og pigen :evil:  :evil:  :evil: .

Adressen er må ikke deles med andre på fora eller på pm :evil:  :evil:  :evil: .

Er der forhold som gør man er i tvivl om det god ide så drop det  :idea:  .

Der er andre muligheder i nærheden eller længere væk og sæt nu den ekstra tid af til at kunne finde stedet :idea: .

Det ikke altid lige nem at finde stedet og ring spørg sms ind til man er sikker på at komme det rigtige sted hen :idea: .

Kommer man så i god tid så ring lige og hør om pigen er klar :idea: .   

Rystende, at der er nogle som stadig ikke fatter ,at man skal have en aftale for ,at møde op hos gp på et privat diskret sted :evil:  

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal først og fremmest tænke på at diskretionen går begge veje: jo mere ubemærket du ankommer, jo mere ubemærket kan pigen have sin lille butik i fred og jo færre bemærker din tilstedeværelse.

Parker evt. lidt fra stedet og ring/SMS efter nærmere aftale op til pigen og sig/skriv du er ankommet (helst on time - dvs. max, 5 min før eller efter) og hør om der er fri bane. Tager hun ikke lige telefonen/svarer pr. SMS er hun måske optaget eller i bad - vent da 5 min. og lad være med at nærme dig eller gå frem og tilbage uden for hendes dør, hus, lejlighed, vente eller stå og ryge i opgangen imens. Svarer hun slet ikke og der er gået 10 - 15 min over den aftalte tid, kan du som regel godt anse aftalen for annulleret og så kan du jo overveje om du gider lave en ny aftale med vedkommende en anden dag ;-)

Er det i en opgang, så tag venligst 2 trin ad gangen, da det er mere lydløst, end hvis man tramper op ad trappen.

Nogle piger lader døren stå på klem, når de ved hvem du er og du er på vej, så du ikke behøver stå og banke/ringe på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal først og fremmest tænke på at diskretionen går begge veje: jo mere ubemærket du ankommer, jo mere ubemærket kan pigen have sin lille butik i fred og jo færre bemærker din tilstedeværelse.

​Der er et gammelt ord, der siger: "Den, der lever skjult, lever godt". Det er vist meget træffende i denne sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Skjult fra Skattefar ? :P

​Her tror jeg så du krænker Liv, som er trådstarter, Nille. Hun snyder ikke i skat, vel?

Som vi talte om på chatten forleden. Lidt for frisk bemærkning :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Skjult fra Skattefar ? :P

​Nej, det er en anden bruger herinde, der plejer at hive dette aspekt frem.

Det, som det gamle ord lidt frit fortolket går ud på, er i al sin enkelthed, at man ikke risikerer så mange øretæver, hvis man ikke gør noget større væsen af sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan kun give dig helt ret Liv.

Jeg havde en for ikke særlig lang tid siden, det gik helt galt.

Lavede en date med en fast en, satte døren på klem som jeg plejer og smser at han bare kan komme, hører døren gå og ind kommer der en helt anden mand, blev noget forvirret og bedte ham om at gå, men han mente nu vi lige skulle hyggesnakke, åbnede døren helt og bedte ham om at gå igen, ind kommer ham der havde en aftale, han vendte om og var på ud igen da han så der stod en anden, så måtte jeg bede ham om og komme tilbage, og fik endelig losset den anden ud, som manglede alt form for situationsfornemmelse.

Vi aftale en times hygge, på den time kom ham den anden og bankede på døren 4-5 gange, påtrods af at jeg havde sagt der ville gå 5 timer før jeg var fri igen og det kun var ved aftale, det havde han så ikke forstået.

Hver gang der blev ringet eller banket på døren, døde stemningen bare og illusionen om GFE forsvandt, og ligesom man var godt i gang  ringede det på klokken igen.

Jeg ville ikke åbne døren og give ham et møgfald mens min gæst var der, men gal han fik skæld ud bagefter og bedt om aldrig og komme ved min dør igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig helt ret Liv.

Jeg havde en for ikke særlig lang tid siden, det gik helt galt.

Lavede en date med en fast en, satte døren på klem som jeg plejer og smser at han bare kan komme, hører døren gå og ind kommer der en helt anden mand, blev noget forvirret og bedte ham om at gå, men han mente nu vi lige skulle hyggesnakke, åbnede døren helt og bedte ham om at gå igen, ind kommer ham der havde en aftale, han vendte om og var på ud igen da han så der stod en anden, så måtte jeg bede ham om og komme tilbage, og fik endelig losset den anden ud, som manglede alt form for situationsfornemmelse.

Vi aftale en times hygge, på den time kom ham den anden og bankede på døren 4-5 gange, påtrods af at jeg havde sagt der ville gå 5 timer før jeg var fri igen og det kun var ved aftale, det havde han så ikke forstået.

Hver gang der blev ringet eller banket på døren, døde stemningen bare og illusionen om GFE forsvandt, og ligesom man var godt i gang  ringede det på klokken igen.

Jeg ville ikke åbne døren og give ham et møgfald mens min gæst var der, men gal han fik skæld ud bagefter og bedt om aldrig og komme ved min dør igen.

​Det er en god gammeldags gang rod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Her tror jeg så du krænker Liv, som er trådstarter, Nille. Hun snyder ikke i skat, vel?

Som vi talte om på chatten forleden. Lidt for frisk bemærkning :-D

Jeg er aldrig bleg for en frisk bemærkning.​

Det var ikke møntet på Liv eller nogen anden, hvis man har rent mel i posen skal man ikke dårlig samvittighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det, som det gamle ord lidt frit fortolket går ud på, er i al sin enkelthed, at man ikke risikerer så mange øretæver, hvis man ikke gør noget større væsen af sig.

​Ordsproget betyder at man ikke gør sig synlig bemærket i mængden, BX du lever vist ikke efter dette ordsprog, du er stort set i alle trådene :P

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke et spørgsmål om ren samvittighed, det er et spørgsmål om diskretion begge veje, og almindeligt hensyn til pigen, naboerne og de gæster der godt kan finde ud af det.

 

​Det er fint at du appellerer til alle om at respektere P/D, men du kan desværre aldrig gardere dig 100% mod liderlige mænd som ikke tænker sig om eller bare er tåbelige.

Jeg forstår din frustration, men ikke alle mænd læser med her, du må skrive det klart og tydeligt i din annonce og oplyse dine kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig helt ret Liv.

Jeg havde en for ikke særlig lang tid siden, det gik helt galt.

Lavede en date med en fast en, satte døren på klem som jeg plejer og smser at han bare kan komme, hører døren gå og ind kommer der en helt anden mand, blev noget forvirret og bedte ham om at gå, men han mente nu vi lige skulle hyggesnakke, åbnede døren helt og bedte ham om at gå igen, ind kommer ham der havde en aftale, han vendte om og var på ud igen da han så der stod en anden, så måtte jeg bede ham om og komme tilbage, og fik endelig losset den anden ud, som manglede alt form for situationsfornemmelse.

Vi aftale en times hygge, på den time kom ham den anden og bankede på døren 4-5 gange, påtrods af at jeg havde sagt der ville gå 5 timer før jeg var fri igen og det kun var ved aftale, det havde han så ikke forstået.

Hver gang der blev ringet eller banket på døren, døde stemningen bare og illusionen om GFE forsvandt, og ligesom man var godt i gang  ringede det på klokken igen.

Jeg ville ikke åbne døren og give ham et møgfald mens min gæst var der, men gal han fik skæld ud bagefter og bedt om aldrig og komme ved min dør igen.

​Når jeg læser, hvordan visse mænd opfører sig, kommer jeg til at tænke på diverse horrorfilm. Viljeløse kreaturer, der lugter blod eller whatever:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...