Hop til indhold
Bbullersen

I seng med Jernsvinet

Recommended Posts

Jah, man skal ikke sige man ikke oplever noget derude...

Men det lille gasthause jeg boede på, i forbindelse med min nylige tysklandsrejse, der fik jeg lov til at ligge på rum med ingen ringere end Jernsvinet. Jeg var godt nok en smule nervøs over at man havde placeret et vildsvineskind på den anden væg.

Men se bare her, Jernsvinet på væggen, lige over min seng. Næsten i seng med Jernsvinet :)

BB

jernsvin.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men det lille gasthause jeg boede på, i forbindelse med min nylige tysklandsrejse, der fik jeg lov til at ligge på rum med ingen ringere end Jernsvinet. Jeg var godt nok en smule nervøs over at man havde placeret et vildsvineskind på den anden væg.

Men se bare her, Jernsvinet på væggen, lige over min seng. Næsten i seng med Jernsvinet :)

BB

jernsvin.png

​Nogle dirty eyes du har JS...

Redigeret af truth

Del dette indlæg

Link til indlæg

BB

jernsvin.png

​Nå, Bbullersen, har du også været i klørene på Jernsvinet?

Godt at vide, at jeg ikke er den eneste !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så slem er Jernsvinet vel heller ikke? Det kan – i teorien – jo være ham, der har været den uheldige :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...