snois 28 Skrevet 9. Maj, 2015 Efter at jasmin er startet med at smide et par anmeldelser på, så synes jeg faktisk at det kunne være rigtig god og interessant læsning at høre noget mere fra GP'erne.Det er ikke fordi at i behøver at hænge nogen ud, hvis nogen føler sig ramt, så kan de jo selv melde til og fra :-). Jeg går ikke ud fra at i piger har lyst til at have besøg af den samme fuser igen, hvis i kommer med en dårlig beretning og kunden læser anmeldelsen. Så er det jo bare win win Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2015 Det lyder lidt som om du vil have man skal skrive en dårlig anmeldelse, -så man slipper af med gæsten og han ikke kommer igen? Nu behøver man jo ikke skrive en anmeldelse af gæsten for at han bliver væk, man kan jo bare kode ham ind i telefonen, og så den skid slået.Jeg holder mig til sjove anekdoter i diverse tråde i ny og næ, det der ingen der bliver kede af, men anmeldelser det kommer jeg ikke til og skrive. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 9. Maj, 2015 (edited) Det lyder lidt som om du vil have man skal skrive en dårlig anmeldelse, -så man slipper af med gæsten og han ikke kommer igen? Nu behøver man jo ikke skrive en anmeldelse af gæsten for at han bliver væk, man kan jo bare kode ham ind i telefonen, og så den skid slået.Jeg holder mig til sjove anekdoter i diverse tråde i ny og næ, det der ingen der bliver kede af, men anmeldelser det kommer jeg ikke til og skrive.Markeringen - Respekt for det, det er da også at den sikreste måde at få ophævet den diskretion, der tales så meget om herinde, men som enkelte af dine kollegaer IKKE tager særlig højt.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 9. Maj, 2015 af BigDick ændret tekst 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 9. Maj, 2015 det er jo pigerne der har en lille gesjæft kørende, og for ar opretholde en god forretnings moral....så er god skik ikke at udtale sig om deres kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 9. Maj, 2015 Mon der nogen der gør alt for at gæsten netop ikke skal komme igen?Det er jo det største kompliment at gæsten netop kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 9. Maj, 2015 Mon der nogen der gør alt for at gæsten netop ikke skal komme igen?Det er jo det største kompliment at gæsten netop kommer igen.Markeringen -Lige præcis, men når/hvis en pige plaprer ud med informationer om den enkelte gæst, til en anden gæst eller sine kollegaer, så er det sgu op ad bakke, da. Tro mig det er sket før.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 9. Maj, 2015 Er der slet ikke noget etisk forbundet med det, tavshedspligt.Jeg er ikke meget for at blive talt om til andre jeg ikke kender, hvis jeg nu dummede mig, jeg er ikke ufejlbarlig eller kom til at træde hende over foden med en bemærkning som ikke lige var særlig velovervejet, som måske gjorde hende ked af det, ofte er det så hendes egen skyld + hvordan jeg har det på selve dagen.Men omvendt kan vi begge lærer af det mon de "supervisere" hinanden. god råd til hvordan man takleroverordentlig nervøse gæster, gæster der ikke kan præstere ( har prøvet det engang det var ikke rart ) gæster der ikke ved op og ned på det hele. eller måske gæster der har problemer med temperamentet som ikke få indfriet sine forventninger og gæster med skyhøje forventninger som ingen i verden alligevel kan indfri. Eller gæster der er svære at åbne op ( udover dem der bare skal have lettet trykket og ser pigen som et middel for hans "primitive" behov.) Bare lidt strøtanker.Jeg er ikke selv Don juan, men har værdighed til at tage imod råd og fif fra nogen der er klogere end mig, uanset alder og køn. i det her tilfælde det modsatte køn... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snois 28 Skrevet 9. Maj, 2015 Vi plabrer jo lystigt op omkring pigerne, de har da lige så meget at beskytte som vi kunder har, så hvorfor kan det kun gå den ene vej??? Jeg synes da det er fint nok at blive bedømt, jeg ved hvad jeg duer til og hvad jeg ikke duer til. Synes pigen at det går været et super besøg, så er det da rart at vide. Synes hun derimod at jeg har været en klaphat, så er det da også rart at vide, for så er der jo ingen af os der har lyst til at gøre det om igen. Når vi skriver en ringe anmeldelse om en pige, så bliver der ikke lagt fingre i mellem og det kommer helt sikkert vil at koste hende kunder... Men man kan jo, også pigerne, skrive tingene på en pæn måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Maj, 2015 (edited) Vi plabrer jo lystigt op omkring pigerne, de har da lige så meget at beskytte som vi kunder har, så hvorfor kan det kun gå den ene vej???Tjah, ud fra en rimelighedsbetragtning kan du jo have ret. Jeg mener i udgangspunktet, at vi alle skal skal beskytte hinanden.Jeg synes da det er fint nok at blive bedømt, jeg ved hvad jeg duer til og hvad jeg ikke duer til.Nu betragter jeg ikke sex som en konkurrencesport, hvor man skal nå så og så mange meter op eller frem, men som et spørgsmål om at have det rart med hinanden og om ultimativt at nå hinanden på et højere fysisk og – helst også – psykisk niveau.Når vi skriver en ringe anmeldelse om en pige, så bliver der ikke lagt fingre i mellem og det kommer helt sikkert vil at koste hende kunder... Men man kan jo, også pigerne, skrive tingene på en pæn måde Nej, det er ikke alle, der lægger fingre imellem, og det skal man nødvendigvis heller ikke. Branchen er jo fuld af fup og svindel, og det skal naturligvis modvirkes, men opfører alle parter sig OK og i henhold til alle aftaler samt det lovede, behøver der jo ikke være konfliktpunkter.Men som du skriver, kan det jo gøres på en ordentlig og sober måde.Lige meget hvor stor en skuffelse et besøg end kan have været, så behøver man ikke bruge sprogets værste gloser for at beskrive en dårlig oplevelse – det er dét, der skiller gentlemanden fra alle de andre! Redigeret 9. Maj, 2015 af Borende X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 9. Maj, 2015 (edited) Vi plabrer jo lystigt op omkring pigerne, de har da lige så meget at beskytte som vi kunder har, så hvorfor kan det kun gå den ene vej??? Jeg synes da det er fint nok at blive bedømt, jeg ved hvad jeg duer til og hvad jeg ikke duer til. Synes pigen at det går været et super besøg, så er det da rart at vide. Synes hun derimod at jeg har været en klaphat, så er det da også rart at vide, for så er der jo ingen af os der har lyst til at gøre det om igen. Når vi skriver en ringe anmeldelse om en pige, så bliver der ikke lagt fingre i mellem og det kommer helt sikkert vil at koste hende kunder... Men man kan jo, også pigerne, skrive tingene på en pæn måde Du kan have ret i at det burde gå begge veje. Og så længe en evt. anmeldelse af mig som gæst går på om jeg opførte mig som en gentleman og behandlet hende ordenligt, så er det ok med mig. Men mener ikke pigen kan have nogle forventninger til min seksuelle formåen. Det er jo mig der betaler hende for god sex og ikke omvendt. Redigeret 9. Maj, 2015 af Oralis voluptatem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Maj, 2015 Du kan have ret i at det burde gå begge veje. Og så længe en evt. anmeldelse af mig som gæst går på om jeg opførte mig som en gentleman og behandlet hende ordenligt, så er det ok med mig. Men mener ikke pigen kan have nogle forventninger til min seksuelle formåen. Det er jo mig der betaler hende for god sex og ikke omvendt. Det er lidt uklart, hvem du her henvender dig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2015 Jeg kan ikke rigtig forholde mig til. at det er den betalende del som bliver anmeldt, så jeg betragter det bare som lidt lir, a'la "De grå sider"..VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2015 Som jeg læser Jasmins indlæg, så har hun og kunden drøftet det og han har sagt ok? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Maj, 2015 Jeg kan ikke rigtig forholde mig til. at det er den betalende del som bliver anmeldt, så jeg betragter det bare som lidt lir, a'la "De grå sider"..VH Ludvig.Næh, det kan være lidt svært at se logikken, for man skal jo "rive ledningerne ud" og krydse dem. Jeg betragter også "trenden" som en sjov spøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 9. Maj, 2015 Du kan have ret i at det burde gå begge veje. Og så længe en evt. anmeldelse af mig som gæst går på om jeg opførte mig som en gentleman og behandlet hende ordenligt, så er det ok med mig. Men mener ikke pigen kan have nogle forventninger til min seksuelle formåen. Det er jo mig der betaler hende for god sex og ikke omvendt. Kan du have ganske ret i. Som udgangspunkt må man betragte Pigen som den Professionelle og Kunden som amatøren. Men tingene vil nu nok regulere sig selv Hvis en Pige har ry for at anmelde nervøse eller uerfarne negativt… ja så er der nok nogen/mange som ikke kommer i hendes butik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2015 det er jo pigerne der har en lille gesjæft kørende, og for ar opretholde en god forretnings moral....så er god skik ikke at udtale sig om deres kunder.Helt enig. Frisører eller andre selvstændige erhvervsdrivende bedømmer vel heller ikke deres kunder, og generelt er det atypisk med denne slags indlæg. Hvis pigen/kvinden har kommentarer er der vel ofte muligt for at sende dem via mail/sms/pb og holde det internt.Og normalt er det vist den, der betaler (kunden), der udtaler sig om,der har været value for money, det er trods alt prof piger, vi har med at gøre og hvor vi betaler er ret høj timeløn for en forhåbentlig god oplevelse.Fair nok at de få, der er på EG, har muligheden for at kommentere en evt. dårlig anmeldelse.Men helt sikkert, jeg vil ikke bryde mig om en 'anmeldelse' af mine præstationer, gode eller dårlige, jeg er bare en kunde, som betaler for en oplevelse. Men fint med Jasmins indlæg da hun har sikret sig kundens ok til at skrive det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 9. Maj, 2015 Omvendt har jeg hellere ikke højt et svar fra en dårlig andmeldelse, måske en undskyldning eller halv pris næste gang eller noget i den dur.Jeg havde min cykel til cykelsmed på et tidspunkt, men han overså et eller andet så kort tid efter måtte jeg tilbage, min cykel var punkteret han havde overset et hul, han skiftede til en ny slange uden beregning. der kan ske misser, man er jo kun et menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 9. Maj, 2015 (edited) Omvendt har jeg hellere ikke højt et svar fra en dårlig andmeldelse, måske en undskyldning eller halv pris næste gang eller noget i den dur.Jeg havde min cykel til cykelsmed på et tidspunkt, men han overså et eller andet så kort tid efter måtte jeg tilbage, min cykel var punkteret han havde overset et hul, han skiftede til en ny slange uden beregning. der kan ske misser, man er jo kun et menneske.Her trækker vi lige grænsen. Der er trods alt en forskel på huller i cykelslanger og andre huller Redigeret 9. Maj, 2015 af leraar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg