Hop til indhold
JohnPop

ADVARSEL. Pas på disse her plattenslagere, de er desværre overalt.

Recommended Posts

Jeg vil gerne advare alle mandlige brugere på Eroguide om at passe på disse her typer, der har annoncer overalt på nettet, og som ser ud til at udnytte en masse godtroende mænd, der blot ønsker lidt god sex. De kender alle tricksne, de tager ALT for mange penge for sex(så meget som de kan slippe afsted med), OG de annoncer desværre hver dag på de store annonce-sites og slipper afsted med det. Holder aldrig hvad de lover, lover guld og grønne skove. Og har altid urealistiske billeder og beskrivelser. Og så rygtes det også at de slet ikke tænker på mændenes behov, men udelukkende deres egne HVER gang.

 

Her er beskrivelsen af disse sælgere, så i ikke er i tvivl næste gang i støder på dem i annoncerne:       KVINDER.

Det skulle vist være beskrivelse nok 8-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Can't live with them. Can't live without them. :razz: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Can't live with them. Can't live without them. :razz: 

​Ja desværre det kan der være noget om.

Selvfølgelig er min joke sat lidt MEGET på en spids. Men der er sgu noget om det. Mændene bør tage sig i AGT

Og skrive sig mine vise ord bag øret. Kvinderne er der IKKE for os mænds skyld primært men deres egen, nogle er LANGT værre end andre dog. Det kan og skal gradbøjes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Og skrive sig mine vise ord bag øret. Kvinderne er der IKKE for os mænds skyld primært men deres egen, 

​Spørgsmålet er jo bare: hvorfor skulle de være her for nogen andens skyld end sin egen? Lever du dit liv primært for din skyld, eller for nogen andens? Lever mænd primært for sin skyld eller for kvindernes. Vil man leve med en kvinde, så vil man jo det af egoistiske grunder; ikke for hendes skyld. Vel ....? Vil man kneppe en kvinde vil man jo det primært fordi man kan lide det; ikke primært fordi hun kan lide det. Vel...?

Etc etc etc ....  De eneste der indimellem kan få mig at føle at jeg lever for deres skyld er børnen, hunden og motorsaven. Væsen der har brug for mig og min uegennyttige omsorg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne advare alle mandlige brugere på Eroguide om at passe på disse her typer, der har annoncer overalt på nettet, og som ser ud til at udnytte en masse godtroende mænd, der blot ønsker lidt god sex. De kender alle tricksne, de tager ALT for mange penge for sex(så meget som de kan slippe afsted med), OG de annoncer desværre hver dag på de store annonce-sites og slipper afsted med det. Holder aldrig hvad de lover, lover guld og grønne skove. Og har altid urealistiske billeder og beskrivelser. Og så rygtes det også at de slet ikke tænker på mændenes behov, men udelukkende deres egne HVER gang.

 

Her er beskrivelsen af disse sælgere, så i ikke er i tvivl næste gang i støder på dem i annoncerne:       KVINDER.

Det skulle vist være beskrivelse nok 8-)

 

​Tak skal du have, der er da vist lige gået Søren Kirkegaard i humøret :)

Jeg bliver nødt til at indsparke, at jeg da godt kan erindre oplevelser, der svarer til dit "støn fra dybet", men jeg synes ærlig talt, jeg har haft flere oplevelser at positiv (endda meget positiv karakter). Så jeg kan ikke være enig i generaliseringer som "holder aldrig hvad de lover" - det passer slet ikke med mine erfaringer.

Om man tænker på egne eller andres behov kan blive en meget lang og filosofisk diskussion. Man kan argumentere at alle vore handlinger er egoistiske, men at det ikke bemærkes fordi flertallet ved, at man oftest gavner sig selv bedst ved at gavne andre. Men lad os lige springe den over.

Essencen er vel, at finde kvinder, med behov, der er kompatible med ens egne, så begge parter bliver glade. Og det gælder vel måde for glædespiger, kærester og ægtefæller. (Det er så der man skal huske på, at den billigste sex er den man betaler for)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Spørgsmålet er jo bare: hvorfor skulle de være her for nogen andens skyld end sin egen? Lever du dit liv primært for din skyld, eller for nogen andens? Lever mænd primært for sin skyld eller for kvindernes. Vil man leve med en kvinde, så vil man jo det af egoistiske grunder; ikke for hendes skyld. Vel ....? Vil man kneppe en kvinde vil man jo det primært fordi man kan lide det; ikke primært fordi hun kan lide det. Vel...?

Etc etc etc ....  De eneste der indimellem kan få mig at føle at jeg lever for deres skyld er børnen, hunden og motorsaven. Væsen der har brug for mig og min uegennyttige omsorg.

​Du har ret i dit indlæg. Men jeg vil tillade mig at konstatere at det står sløjt til med den danske sexmoral, med samfundets holdning til kvinders ydelse af sex, og specielt på sexmarkedet. Det er alt for meget på kvindernes vilkår, de yder for lidt koster for meget, og kan tillade sig det fordi der desværre stadig er mænd der er villige til at købe ydelser af dem. Jeg kan kun opfordre danske mænd til at boycutte alle de dårlige sælgere, fordi de kan kun fortsætte så længe der er købere.

Jeg tror det handler meget om samfundets syn på sex(hvem samfundet så end er, men det offentlige er et godt sted at starte). Og at prostitution er et stort og dybt emne, og at det skal tages alvorligt og belyses langt mere end det gør. Det vil gavne køberne, som er mit fokus. Sælgerne kan så tale deres egen sag.

Der er plads til SÅ mange forbedringer for de danske mænds vilkår.

Jeg ved ikke om Danmark er meget værre eller bedre end andre lande omkring. Måske står det relativt godt til, Sverige har trods alt et totalt forbud. Ligesom Norge vist nok også har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...