Hop til indhold

Advarsel! New Amira in Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Jeg var ikke sammen med hende, men ringede til hende...sindssygt nederen attitude hun havde i telefonen. Vidste at jeg slet ikke skulle i nærheden af hende...ser ud til at min fornemmelse er bekræftet. Ærgeligt.

Redigeret af truth

Skrevet
  • Author

dårlig attitude.. hun beholdte trøje og bh på, og kunne ikke få hende til at smide dem, jeg var for stor til sex (er ca. 19 cm.), plejer ikke være et problem, hun kunne ikke tage halvdelen, måtte ikke give hende oralsex selv om det var inkluderet, måtte ikke tage hende bagfra fordi jeg var for stor, hun begyndte med cum baby 30 sek. efter vi var begyndt..  havde betalt for 30 min. gik efter 10-15 min uden afslutning.. måtte opgive, svært at beskrive hvor dårlig en oplevelse 

Skrevet

ku det være du bare var for stor ?

sker at piger er for små til nogle .

respekter det :( . hun skulle så bare have sagt fra i begyndelsen 

Skrevet

ku det være du bare var for stor ?

sker at piger er for små til nogle .

respekter det :( . hun skulle så bare have sagt fra i begyndelsen 

​Jo, men er det normalt, at en pige allerede i udgangspunktet – som jeg har forstået trådstarter – beholder tøjet på? For mig signalerer det, at hun ikke vil det her. Hun skulle måske skifte branche.

Jeg har for et par år siden prøvet det samme i Rådhusgade i Sønderborg. Det var en nedernederen oplevelse. Hun holdt intet af det, hun lovede lovede, men beholdt derimod al tøjet på samt alle pengene.

Aldrig er et besøg for mit vedkommende blevet afsluttet så længe før tid og i så dårlig en stemning :-(.

PS: Jeg er ikke engang særligt veludrustet, men holder mig på et rimeligt gennemsnit

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.