Hop til indhold

Moden Thai til fuld pakke

Featured Replies

Skrevet

Kære Brødre

Jeg har været væk fra Danmark i en længere periode men kommer i denne weekend ind til København. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig en fantastisk hyrdetime gerne med en gudinde i alderen 40-50. Da jeg ikke selv har nogen erfaring at trække på, håber jeg en broder kan hjælpe med et stednavn.

Skrevet

Der findes nogle at vælge imellem. Sum på Thai Thani er, gætter jeg, omkring de 40. Dejlig kvinde. Ratree på Ratree wellnes er meget populær, og mit gæt: omkring de 50.

Min personlige favorit er Nina på Siamgirls, hvis krop er meget yngre, men selv er hun 40+.

Du kan søge herinde på anmeldelser af alle tre, og mange andre.

Til lykke med hyrdetimen.

Skrevet

Tusind tak!

Skrevet

Pim på Pim Pim er fantastisk, massagen er efter min mening den bedste i byen. Hvis hun synes du er rar, kan du jo spørge om mere. Butsaba på Chritianshavn har altid en eller to voksne damer der er med på noget, men der skal du være til 50+.

Skrevet

Jeg skal til Nordsjælland i weekenden, og har en plan om når jeg rammer Kbh med toget, at jeg lige skal på besøg på hos en af vores dejlige thaipiger. Jeg går ligesom Hubris efter de modne piger, hvor jeg meget nyder at pigen er naturlig behåret forneden. :-P

Er der blandt brødrene viden om pigen, som jeg søger. Sted og navn på pigen. ;-)

På forhånd tak ;-)

Skrevet

Hej Shiny

Tak for hjælpen.. ;-)

Og god weekend/ferie til alle :cool:

Skrevet

Link til Pim?

Skrevet

Yo, Andrik, så har det været lørdag. Fortæl!

Skrevet

Jeg fik besøgt Pim.:-D

Ganske udmærket massage, og rigtig god afslutning.;-)
700 spir fattigere.

Alt i alt til UG 8-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.