Hop til indhold
kanonkongen

Når et barn får følelser ved at lytte til sin mors stemme.

Recommended Posts

hvor er den bare cute :)  

den sang har den lille skat et følelsesmæssigt anker på.... prøv at lytte til teksten.... moren har formodentlig været ulykkelig under graviditeten og har hørt/sunget den undervejs og barnet genkender følelserne.... og giver respons.. 

det er pretty amazing...  børn er altså bare fabelagtige....

 

Super god weekend til alle... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor er den bare cute :)  

den sang har den lille skat et følelsesmæssigt anker på.... prøv at lytte til teksten.... moren har formodentlig været ulykkelig under graviditeten og har hørt/sunget den undervejs og barnet genkender følelserne.... og giver respons.. 

det er pretty amazing...  børn er altså bare fabelagtige....

 

Super god weekend til alle... 

 

​Hej Jasmin.

Ja det er en fantastisk udtryk den lille guldklump kommer med. 

Ja der er helt klart evidens, for at det moderen eller faderen synger eller hører under graviditeten, kan barnet/fostret registrere efter fødslen.

Børn er bare helt fantastiske, og ikke mindst viser de bare så meget. ja jeg elsker mit job.

God weekend Jasmin.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eksen slappede meget af under graviditeterne med en af mine meditations-cd'ere . . . 

Senere skule børnene, som små, bare høre den, og de var i drømmeland. ;-);-)

TØR IKKE selv bruge den i dag, når jeg kører - Pulsen kommer squ for langt ned . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...