Hop til indhold
TLarsen83

fræk tøs frederikshavn

Recommended Posts

Guest mature man

Er det danmarks billigste priser ;)

Men der er jo heller ikke noget telefonnummer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

med fare for at tage fejl og støde nogle....

er det ikke en mand? syntes de hænder og den manglende udsigt til en "luderkusse" (som "hun" selv skriver) ser lidt underlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

med fare for at tage fejl og støde nogle....

er det ikke en mand? syntes de hænder og den manglende udsigt til en "luderkusse" (som "hun" selv skriver) ser lidt underlig ud

​ Er også sikker på, at det er en mand. Tror helt sikker, at man bliver skuffet, når man finder ud af, at det er en pik og ikke en kusse....

Tja... så kan det jo også være, at nogle bliver positiv overrasket...... Hvis man er til Trans....

Anyway jeg har aldrig være der......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er en mand, så er det en mand med fisse. Et af billederne viser tydeligt en mis.
Der er i øvrigt nummer på annoncen - øverst til venstre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mailet med hende,  hun skriver hun er i Tyskland.  Hun trækker på reberbahn.  Men der lang tid mellem mailene. Så har ikke fået svar hvornår hun er hjemme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg


Ja der er et billede af en fisse, men har du aldrig hørt om billede redigering... Jeg er helt sikker på, at det er en mand eller trans tøs, der udgiver sig for, at være en kvinde.... Prøv lige og kig lidt mere på billederne......

 

 

Hun er ikke nem at få fat på.  Har skrevet i 3  dage ingen svar.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er stensikkert en mand, der udlever en bi/homoseksuel luderfantasi. Og jeg vil godt sætte en omgang dansk på højkant om st der ved længere korrespondence udbedes pikbilleder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...