Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at ha læst denne tråd fra igår måtte jeg sgu oprette mig på EG igen. (min gamle mail blevet hacked og har aldrig fået oprette mig igen). Fordi jeg af flere grunde ikke har brugt GL's i et stykke tid.

Men nu kunne jeg sgu ikke nøjes med at læse med, jeg måtte lige ha et ord ind :-)

Jeg syns at denne tråd som burde være til anmeldelser af pigen, er kørt noget af sporet, så jeg gider ikke kommenter på de forskellige holdninger her. Vil blot sige dette:

Jeg har i noget overvejet at kontakte Little lady, men pga. de lidt kedelige anmeldelser på hende har jeg holdt mig tilbage. Efter gårsdagens kritik af hende har jeg besluttede mig at oprettet mig herinde igen, kun så jeg kan skrive til hende privat. Det blevet meget tydeligt at hun er blevet stemplet som en "dårlig fremmøder" og syns hun fortjener en chance til at bevise det modsatte.

Jeg vil efter dette skrive mine erfaring med hende, og så frem at vi møde (og det er okay med hende) vil jeg også lave en anmeldelse af vores møde.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hmmm... AlfaN, hvorfor den lille tålmodighed? Hvad var det der skulle kommunikeres omkring uopsætteligt? Hvor længe ventede du på svar, før du sprang en pakning herinde og øjensynligt ødelagde dit aftalte møde?

​Eneste grund til jeg reagerede som jeg gjorde, var fordi vi havde aftalt dag osv, men havde skrevet til hende om vi kunne mødes før vi havde aftalt, da jeg ellers ikke ville kunne nå det og da jeg så nåede aftenen før mødet og jeg ikke havde nået noget, så reagerede jeg. Forkert?? Tja ved jeg ikke...

Men kan sige så meget, at de to gange jeg har ytret mig om hende i denne tråd, har hun pludselig begge gange reageret på mine beskeder til hende og ikke før...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skiderik

Tag dig sammen! Læs de andre tråde, inden du skoser nogen.

GF

De andre tråde er fulde af klynkere - primært "skærmkloge" (folk der ikke har mødt eller gjort en indsats for at møde hende), så hvad er pointen? Hvor lang tid skal reelle fejltagelser rives i næsen på hende, efter hun har undskyldt?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bebob

Det ved jeg ikke. Indtil det ikke gentager sig mere?

GF

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Little lady, du må lære at sige fra og blokere folk, som spammer dig. Du giver dem jo næring til at blive ved. Synes at det er synd, når du er gravid.. Det må da være stressende nok i sig selv. Tænk at voksne mænd bitcher sådan til dig.. Koncentrer dig om dem, som skriver pænt og ikke bluver ved tusind gange efter at I har lavet en aftale.. 

Sara:)

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Little lady, du må lære at sige fra og blokere folk, som spammer dig. Du giver dem jo næring til at blive ved. Synes at det er synd, når du er gravid.. Det må da være stressende nok i sig selv. Tænk at voksne mænd bitcher sådan til dig.. Koncentrer dig om dem, som skriver pænt og ikke bluver ved tusind gange efter at I har lavet en aftale.. 

Little lady, du må lære at sige klart til og fra, og undlade at annoncere, hvis du ikke vil have henvendelser. Ellers giver du jo næring til en masse rykkere og unødvendig interesse og ærgrelse. Synes det er synd, når du er gravid. Det må da være stressende nok i sig selv. Tænk, at voksne mænd er så tålmodige og overbærende trods dine svigt. Koncentrer dig om at svare alle kvikt og klart ja eller nej tak på en ordentlig måde, og hold dine aftaler til punkt og prikke. Så skal det nok gå.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sara..  Tak.. Sys klart Jeg er god til at sige til og fra.. Jeg svarer i første omgang alle som henvender sig pænt, da jeg gerne vil bruge tid på at svare  folk der har brugt tid på at formulere et brev til mig..

Jeg aftaler med få hvis det virker til der er lyster og fantasier der stemmer overens..

Og det er da klart der ryger nogle i svinget..

Good fun..

Stop dig selv..

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort for at pisse dig af.? Jeg har undskyldt overfor dem jeg Sys jeg bør undskylde til (hvilket er få).. Jeg har aflyst aftaler ja.. Men pga graviditeten har jeg bare nogle dage der ikke er skide fantastiske.. Jeg har taget tidligere kritik til mig og har aflyst aftaler, ikke bare undladt at dukke op som. Folk måske tror.. Jeg har endda tilbudt at gennemføre, men på den præmis at nogle af de aftalte ting ikke var mulige.. Derfor har jeg bedt om at rykke aftalen, da det gerne skulle være en dejlig oplevelse for alle involverede.. Og det har folk fuld forståelse for..

Jeg aflyste ikke aftalen med alfa.!! Havde bekræftet den og jeg bad selv om at vi kunne mødes før da jeg ikke gider stopurs Sex..

Alle der har anmeldt mig herinde der har mødt mig har kun haft gode oplevelser.. Og det er det vigtigste for mig.. Jeg ved at jeg har mig selv med i alt jeg foretager mig og at det er det indtryk jeg efterlader folk med, er vigtigere end at nogle mener jeg ikke er nem at kommunikere med..

Jeg er ikke en cybersex service.. Er ikke på mail 24 /7..

Jeg overholder mine aftaler,  men man kan blive syg eller der kan dukke noget op.. For mig som for andre, jeg oplever også at blive brændt af, eller aflysninger..

min vigtigste aftale er med mig selv.!  Jeg vil ALDRIG gøre dette af nød eller føle jeg taber mig selv på gulvet.. Mister jeg følingen med mig selv eller gennemfører aftaler jeg ikke har lyst til ville jeg stoppe..

Jeg er en amatør pige der gør dette af lyst og nyder alle de aftaler jeg laver..

Jeg annoncerer kun når jeg har tid, overskud og lyst, men med mere end 200 henvendelser er det jo klart jeg ikke hverken kan eller vil mødes med alle.. Og det er jeg i min gode ret til..

Jeg synes det er løbet helt af sporet det her.. Jeg aflyste ikke med alfa.. Jeg har taget tidligere kritik til mig, og jeg vil egentlig gerne gøre klart at jeg gør dette for min skyld!!!

Jeg har mødtes med en del efterhånden.. Deres mening og oplevelse kan jeg bruge.. De fleste er gengangere og jeg har langt flest virkeligt gode oplevelser med i min rygsæk.. Og der er kun gode oplevelser beskrevet herinde også.. At nogle føler sig trådt på på mail beklager jeg.. Men kan ikke gøre noget ved det.. Som jeg tager mig tid her til at svare i en sober tone, gør jeg mit bedste for at svare alle pr mail også.. Men det tager lang tid og det er klart nogen vil føle sig trådt på..

Men jeg gider ikke skrive mere i denne tråd.. Jeg er træt af at bruge energi på folk jeg ikke har mødt der har en opfattelse af mig ud fra nogle forsmåede mænd der ikke har fået det svar de ønskede eller fået det tids nok..

Man er selvfølgelig i sin gode ret til at anmelde mig, positivt som negativt ud fra de oplevelser man har med mig.. Men de huk jeg får her er fra folk uden oplevelse med mig, andet end skriftligt og fra folk der føler de er berettiget til at mene jeg ikke har begreb om mænd og lyst ud fra andres fejlslagne mailkontakt.. Og er træt af den kritik, men kan ikke gøre så meget ved det.. 

Jeg håber at alle finder det de søger da det burde være muligt herinde og på diverse sider, og så vil jeg fortsætte med at have mig selv med og gøre som jeg mener er bedst for mig.. ;-) 

Redigeret af little lady
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Little lady

Du er en sød og velmenende sjæl. Det vidner de positive beretninger om.

Men det er desværre ikke nok. De dårlige undskyldninger duer ikke. Du er nødt til at holde en pause, indtil du kan svare folk ordentligt, kvikt og klart og er til at regne med.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg svarer skam ordentligt Sys jeg.. Og klart..

Men driftsikker bliver jeg aldrig.. Jeg er ikke en robot.. Og jeg forbeholder mig retten til at aflyse hvis jeg bliver syg eller andet der gør jeg ikke kan være 100% med.. Jeg er amatør, og det hører med til oplevelsen med mig at jeg ikke ser flere på en dag, at jeg ikke er en maskine der spreder ben for alle der vil betale og at jeg er 100% til stede.. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Little lady

Alt det, du der siger, har jeg hele tiden forstået, og jeg forstår det fortsat udmærket.

Det har bare ikke noget med det, jeg siger, at gøre:

1. Du bør svare folk

- ordentligt

- kvikt

- klart 

2. Og man skal kunne regne med dig.

Det er egentlig alt. Så er "amatør"elementet irrelevant og de dårlige undskyldninger inderligt overflødige. :wink:

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dine selvretfærdige, selvfede kommentarer GF er simpelthen til at brække sig over. Kom ned fra din høje hest, du har næppe noget at gøre deroppe. Inden du gør dig til dommer, skulle du måske selv prøve at håndtere i hundredvis af mails som ryger ind på din indbakke, samtidigt med, at du har rigeligt med private gøremål ved siden af. Og så er der i øvrigt ingensomhelst dokumentation for, at hun har brændt AlfaN af eller på nogen måde gjort noget forkert i sin håndtering af sin korrespondance med ham. Det at hun ikke svarer hurtigt på en mail berettiger ikke til den kritik du fremfører. Det er latterligt og urimeligt.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Phister

Tak for irrettesættelsen. Jeg kan også en masse skældsord og negativt ladede tillægsord, hvis du vil ud i en råbematch. Jeg fastholder nok mit synspunkt, selv om du er uenig med mig, og der kommer røg ud af ørerne på dig. :-)

I mellemtiden fortsætter og afslutter jeg min og Little Ladys sobre og afdæmpede samtale, hvis du tillader?

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overrrasker mig ikke, at du selv synes, at du er sober og afdæmpet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men gf..  Jeg har jo netop svaret.. Og vi havde en aftale.. Så forstår stadig ikke din kritik..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Little lady,

Du behøver ikke at undskylde hele tiden- hvis du godt kan lide at korrespondere i et væk med forskellige fyre, så dig om det... Det kan måske forvirre nogle fyre til at tænke at I skal mødes og så bliver de skuffede, hvis du finder ud af at I ikke er på bølgelængde alligevel.. Istedetfor at tænke at du skal svare dem, så fokuser istedet på dem, som du føler at du er på bølgelængde med., fyre er simple på det område- har vi/ har vi ikke en aftale? 

Skriv evt hvad du kan lide og tilbyder i din annonce smiler.. Så har du allerede fået skåret 'brodne kar' væk der.. 

Redigeret af Sara
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

GF Du kan ikke forvente svar Kvikt, vi kan jo ha andet at lave end sidde ved telefonen / mailen hele tiden. Min telefon besvares KUN på vagter, og sms'er besvares når jeg kan. I dag har jeg fx fri, så ligger mobilen lydløs i tasken, der er sikkert en masse nye sms'er, de bliver så besvaret i aften måske, eller i morgen ;) LL har det her som hobby og er iøvrigt gravid, selvfølgelig skal hun ikke besvare sms'er konstant, ligesom vi andre heller  ikke skal ;) 

Redigeret af Liv
Formuleringsfejl
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men gf..  Jeg har jo netop svaret.. Og vi havde en aftale.. Så forstår stadig ikke din kritik..

Little lady

Jeg ved godt, at du havde en aftale med Alfa, og at du blev sur på ham, fordi han rykkede dig for et svar på noget, han havde skrevet til dig pr. mail, og at du derfor valgte at aflyse aftalen. Om det er at være nærtagende eller bare er i orden, kan diskuteres. Derimod kan det ikke diskuteres, at du suverænt bestemmer, om du vil holde eller aflyse en aftale.

Min "kritik" går udelukkende på,

1) at du mener, at det er i orden ikke at svare på henvendelser og undlade at svare klart på igangværende kommunikationer, som nærmer sig aftalestadiet - og blot blive tavs,

2) at du fastholder som et princip, at du som "amatør" ikke er særligt forpligtet i forhold til dine aftaler, og

3) at du ofte aflyser, som dokumenteret i adskillige tråde.

Men jeg synes, du lyder som en sød og modtagelig person, der gerne vil prøve at gøre det bedre. Derfor mit råd om at holde en pause, indtil du kan gøre de gode hensigter til virkelighed.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

GF, der findes mænd der tror, at de med en bestilt aftale også har købt retten til konstant korrespondance i to uger op til mødet, sådan er det ikke.... Vi kan ikke skrive til alle konstant.

Lad nu LL være, hun har sagt undskyld og forklaret sig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv

"Selvfølgelig" (dit eget ordvalg) skal man svare kvikt (dvs. senest næste dag), hvadenten man er amatør eller ej.

Og hvis man har en igangværende korrespondance, der nærmer sig aftalestadiet, men ikke har lyst alligevel, skal man ikke pludselig "blive væk", dvs. undlade at melde fra.

GF

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv

"Selvfølgelig" (dit eget ordvalg) skal man svare kvikt (dvs. senest næste dag), hvadenten man er amatør eller ej.

Og hvis man har en igangværende korrespondance, der nærmer sig aftalestadiet, skal man ikke pludselig "blive væk".

GF

Selvfølgelig kan I ikke diktere, hvornår vi svarer sms'er. Denne uge havde jeg en vagt mandag, min næste vagt er på mandag, i princippet kunne min telefon ligge lydløs i tasken i mellemtiden.

Der kan være grunde til, at man "bliver væk"; det kommer en gæst eller vagten slutter og jeg tager hjem. 

I LL tilfælde VAR aftalen lavet, hun er ikke blevet væk midt i noget.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad nu LL være, hun har sagt undskyld og forklaret sig.

Liv

Little lady er en voksen kvinde.

Hun svarer fint for sig selv. 

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

GF

Punkt 1 er vel hendes måde at sige fra på. Tror at det virker overvældende- hun føler, at hun skal svare på folks breve og så siger Skiderik at det hjælper at være vedholdende og skrive mange breve- ved ikke om fyre lytter til det? 

Selvfølgelig bestemmer hun selv om hun vil mødes eller ej. Hun må måske bare lære at kommunikere lidt klarere ud hvad hun selv kan lide osv i hendes annonce og sige til fyrene at de ikke kan spamme hende, hvis rammerne er på plads til en aftale. Og desuden kun svare dem, hun vil mødes med. 

Og nej, Little Lady, du svarer når du har overskud. Sig evt, at hvis folk presser dig for meget, så bakker du ud/blokerer dem, så de skal være søde mod dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig kan I ikke diktere, hvornår vi svarer sms'er. Denne uge havde jeg en vagt mandag, min næste vagt er på mandag, i princippet kunne min telefon ligge lydløs i tasken i mellemtiden.

Der kan være grunde til, at man "bliver væk"; det kommer en gæst eller vagten slutter og jeg tager hjem. 

I LL tilfælde VAR aftalen lavet, hun er ikke blevet væk midt i noget.

Liv

Nej, selvfølgelig kan "vi" ikke det.

Men "vi" kan have en berettiget forventning. En forventning om et svar senest næste dag er helt rimeligt.

Eller det synes du måske ike?

GF

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...