Hop til indhold

Recommended Posts

Gav hende en chance til, da hun skrev en besked sidst jeg postede her i tråden, vi skrev frem og tilbage, endte med at få lavet en aftale om i morgen, vi havde aftalt tid, sted, ydelse og pris, troede jeg. Men nu reagerer hun igen ikke. Hun er sgu ikke til at regne med!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu op..

Jeg er en helt almindelig pige der passer arbejde,uddannelse, aftaler i forbindelse med graviditeten og en hverdag.. Så nej.. får ikke tjekket eroguide og mail hver dag.. Tror også du har set dine beskeder ikke var læst.?

Ja.. Vi havde en aftale imorgen.. Det troede jeg Lissom vi havde lagt fast.? Som du selv siger..

Men orker ikke alt det Brok og ævl og kævl.. Håber du finder hvad du søger og god jagt..

Redigeret af little lady
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu op..

Jeg er en helt almindelig pige der passer arbejde,uddannelse, aftaler i forbindelse med graviditeten og en hverdag.. Så nej.. får ikke tjekket eroguide og mail hver dag.. Tror også du har set dine beskeder ikke var læst.?

Ja.. Vi havde en aftale imorgen.. Det troede jeg Lissom vi havde lagt fast.? Som du selv siger..

Men orker ikke alt det Brok og ævl og kævl.. Håber du finder hvad du søger og god jagt..

Barnlig reaktion !

Så fik du løbet fra endnu en aftale....

Du burde tage et kursus i kundeservice.

Du har i hvert fald ikke begreb skabt om service, denne branche eller hvad mænd tænder på .... Eller rettere det sidste er du blot ligeglad med!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha fedt at blive svinet til inden man har gjort noget galt :-) Det er lidt op ad bakke med nogle af jer. Tag nu lige en slapper.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et et ofte tilbagevendende problem, at nogle piger (og især telefonpiger) er så lidt vidende om mandlig seksualitet, at de tror at en sviner (eller et surt fjæs) ikke ødelægger lysten! Som om mænd bare er robotter!

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha fedt at blive svinet til inden man har gjort noget galt :-) Det er lidt op ad bakke med nogle af jer. Tag nu lige en slapper.

Skiderik

Der er, som McQueen så rigtigt siger, tale et gentagelsestilfælde. Et gentagelsestilfælde i en længere række af tilsvarende tilfælde, hvor der hver gang bliver lovet bod og bedring. Brug eventuelt søgefunktionen.

GF

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gentagelses tilfælde??

Nu må i lige spænde hjelmen.

De havde en aftale i morgen - som han selv fik fucked op fordi han blev tøsefornærmet over at hun ikke svarede ham hurtigt nok. 

Har i hørt om klinik?

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt fint..

Der er også mange der har haft gode oplevelser med mig..

Og jeg har heldigvis langt flest positive oplevelser selv.. De der har dårlige "erfaringer" med mig er folk jeg aldrig har mødt.. 

Jeg har vitterligt forsøgt at rette op, at lytte til ytringer, og ja.. Vi havde en aftale imorgen, hvilket jeg også troede var aftalt på plads..

Men jeg hverken kan eller vil kunne gøre alle tilfredse, eller mødes med alle..

Er ked af at flere af de der har mødtes med mig,  ikke har meldt ud her, men that's life..

Jeg mener bestemt jeg er service minded,  sød og til stede 100% når jeg er med nogen..

Men er jo nødt til at tage kritikken til mig, selvom jeg bestemt ikke Sys den altid er berettiget.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gentagelses tilfælde??

Nu må i lige spænde hjelmen.

De havde en aftale i morgen - som han selv fik fucked op fordi han blev tøsefornærmet over at hun ikke svarede ham hurtigt nok. 

Har i hørt om klinik?

Skiderik

Tag dig sammen! Læs de andre tråde, inden du skoser nogen.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et et ofte tilbagevendende problem, at nogle piger (og især telefonpiger) er så lidt vidende om mandlig seksualitet, at de tror at en sviner (eller et surt fjæs) ikke ødelægger lysten! Som om mænd bare er robotter!

Og nej.. Mænd er ikke bare robotter..

Er jeg heller ikke.. Og derfor vælger jeg meget omhyggeligt hvem jeg ses med da det skal være en god oplevelse for os begge.. Nægter at blive rutinepræget, eller have flere kunder på en dag.. Nægter at lade mig styrer af økonomien og af frygt for dårlige anmeldelser.. 

MMen Sys bestemt ikke jeg genkender det billede som tegnes af mig.. Og kan jo kun beklage..  

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har læst samtlige tråde og er selv trådstarter på denne så jeg er vel informeret tak. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skiderik

Beklager. Så har du al mulig ret til din vurdering af sagen.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lader til, at dem der har mødt Little Lady inklusiv mig selv, vil sige, at hun har et meget godt begreb om mænds seksualitet, mildest talt. Og det her skriger til himlen. Man har en aftale, alt er på plads, og så bliver man ved med at skrive, hvorfor? Du får ikke øjeblikkeligt svar, hvorefter du går på EG, og skælder hende ud!? Virker meget umodent alt sammen. Hvis du havde slået koldt vand i blodet, så havde du sandsynligvis mødt hende i dag. Du har i hvert fald ikke dokumentation for andet.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andersen76

I guder hvor er nogle af mændene herinde nogle tudefjæs.

Ku fame klæ vores køn at i prøvede at opføre jer ordentligt...

Jeg syntes til gengæld little lady tager det i stiv arm... Det skal hun sku ha ros for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lader til, at dem der har mødt Little Lady inklusiv mig selv, vil sige, at hun har et meget godt begreb om mænds seksualitet, mildest talt. Og det her skriger til himlen. Man har en aftale, alt er på plads, og så bliver man ved med at skrive, hvorfor? Du får ikke øjeblikkeligt svar, hvorefter du går på EG, og skælder hende ud!? Virker meget umodent alt sammen. Hvis du havde slået koldt vand i blodet, så havde du sandsynligvis mødt hende i dag. Du har i hvert fald ikke dokumentation for andet.

​Du aner ikke hvad du snakker om....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

I guder hvor er nogle af mændene herinde nogle tudefjæs.

Ku fame klæ vores køn at i prøvede at opføre jer ordentligt...

Jeg syntes til gengæld little lady tager det i stiv arm... Det skal hun sku ha ros for

Du er en sand "hvid ridder" :-)

Den nyttige idiot....

Hverdagens helt!

Som suser til.... Ser bister ud ... Spiller med musklerne ... udser sig det "logiske" og lette offer... Og regner med at sole sig i skønjomfruens gunst derpå!

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man ikke kan gå efter bolden, så kan man jo altid går efter manden. Flot McQueen!  Når man lægger kritik ud som AlfaN gør, så skal der være et ordentligt grundlag for den. At der ikke er blevet svaret hurtigt nok, er ikke et ordentligt grundlag.

Redigeret af Phister
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man ikke kan gå efter bolden, så kan man jo altid går efter manden. Flot McQueen!  Når man lægger kritik ud som AlfaN gør, så skal der være et ordentligt grundlag for den. At der ikke er blevet svaret hurtigt nok, er ikke et ordentligt grundlag.

Mon ikke hele denne og en anden tråd forklarer Alfas reaktion.

Men i øvrigt forsvarer jeg slet ikke Alfas reaktion... Jeg reagerer på Little Ladys, der så hurtigt bruger lidt skuffelse til at løbe fra ENDNU en aftale! 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er noget vrøvl. Hun er ikke løbet fra en aftale. Hun svarede bare, efter Alfas mening, ikke hurtigt nok, og så troede han straks, at han var blevet brændt af. Sikkert nok som en reaktion på en anden tråd. Men det nytter ikke, at sige, at man vil give Little Lady en ny chance, og så fordi hun ikke svarer tids nok, beskylder hende for at løbe fra aftalen. Det er latterligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gav hende en chance til, da hun skrev en besked sidst jeg postede her i tråden, vi skrev frem og tilbage, endte med at få lavet en aftale om i morgen, vi havde aftalt tid, sted, ydelse og pris, troede jeg. Men nu reagerer hun igen ikke. Hun er sgu ikke til at regne med!!

​Hmmm... AlfaN, hvorfor den lille tålmodighed? Hvad var det der skulle kommunikeres omkring uopsætteligt? Hvor længe ventede du på svar, før du sprang en pakning herinde og øjensynligt ødelagde dit aftalte møde?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke hele denne og en anden tråd forklarer Alfas reaktion.

Men i øvrigt forsvarer jeg slet ikke Alfas reaktion... Jeg reagerer på Little Ladys, der så hurtigt bruger lidt skuffelse til at løbe fra ENDNU en aftale! 

Jeg løb ikke fra nogen aftale.. Vi havde en aftale.. Som jeg havde tænkt mig at dukke op til.. Alfa skrev om morgenen til mig og jeg så beskeden om aftenen,  men da lå der allerede et surt opstød her..

Og jeg har ærligt ikke lyst til at mødes med en der har så kort lunte.. Jeg er heller ikke en robot..  Og Det er også en mood killer for mig med en sviner.. 

Uden at forsøge at udstille nogen så blev der bedt om en ny aftale, der blev sagt at det ikke var for at hænge mig ud og undskyldt,  hvilket måske kunne have været gjort her når man godt kan svine mig her.. Jeg ønsker ikke at opsætte et nyt møde..

Folk har ret til deres mening.. Men når jeg nu har forsøgt at ændre min måde at agerer og forsøger at gøre en indsats, er det også lidt anstrengende at det tilsyneladende ikke er muligt at ændre et billede der er tegnet af folk jeg aldrig har mødt... De dårlige anmeldelser jeg har fået er alle fra folk der ikke har mødt mig.. 

Jeg er interesseret i gode oplevelser for alle parter.. Og have mig selv 100 % med i det jeg laver.. 

Jeg har beklaget over for alfa privat da jeg Sys det hører hjemme der.. Andres mening om hvad der er sket mellem os kan jeg ikke bruge til noget.. Jeg har ikke brændt ham af, ledte ikke efter en undskyldning til at gøre det..! Havde glædet mig til vores møde, da det lød som om vi havde samme lyster og interesser.. æ

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg glæder mig til at have gode oplevelser med dig i næste uge, håber at vi begge bliver tilfredse og går hjem med et godt smil.
*Visdomstanden. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Barnlig reaktion !

​Og du er så far?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg løb ikke fra nogen aftale.. Vi havde en aftale.. Som jeg havde tænkt mig at dukke op til.. Alfa skrev om morgenen til mig og jeg så beskeden om aftenen,  men da lå der allerede et surt opstød her..

Og jeg har ærligt ikke lyst til at mødes med en der har så kort lunte.. Jeg er heller ikke en robot..  Og Det er også en mood killer for mig med en sviner.. 

Uden at forsøge at udstille nogen så blev der bedt om en ny aftale, der blev sagt at det ikke var for at hænge mig ud og undskyldt,  hvilket måske kunne have været gjort her når man godt kan svine mig her.. Jeg ønsker ikke at opsætte et nyt møde..

Folk har ret til deres mening.. Men når jeg nu har forsøgt at ændre min måde at agerer og forsøger at gøre en indsats, er det også lidt anstrengende at det tilsyneladende ikke er muligt at ændre et billede der er tegnet af folk jeg aldrig har mødt... De dårlige anmeldelser jeg har fået er alle fra folk der ikke har mødt mig.. 

Jeg er interesseret i gode oplevelser for alle parter.. Og have mig selv 100 % med i det jeg laver.. 

Jeg har beklaget over for alfa privat da jeg Sys det hører hjemme der.. Andres mening om hvad der er sket mellem os kan jeg ikke bruge til noget.. Jeg har ikke brændt ham af, ledte ikke efter en undskyldning til at gøre det..! Havde glædet mig til vores møde, da det lød som om vi havde samme lyster og interesser.. æ

​ Man må selvfølgelig gerne skrive en positiv anmeldelse herinde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...