Hop til indhold
Guest Aalborg

Hvorfor svarer I ikke på tilsendte PM.er???

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle sammen.

 

Jeg har i flere tilfælde sendt PM.er til brugere af Euroguide for at få belyst/uddybet et emne/anmeldelse.

Flere af brugerne - og det er desværre de samme, der hver gang - ikke svarer tilbage.

Jeg troede, at vi var her på sitet for at hjælpe og guide hinanden til fælles fornøjelser - men er jeg forkert på den???

Håber nogen kan hjælpe eller retlede mig.

 

Tak fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i flere tilfælde sendt PM.er til brugere af Euroguide for at få belyst/uddybet et emne/anmeldelse.

Flere af brugerne - og det er desværre de samme, der hver gang - ikke svarer tilbage.

Jeg troede, at vi var her på sitet for at hjælpe og guide hinanden til fælles fornøjelser - men er jeg forkert på den???

Håber nogen kan hjælpe eller retlede mig.

​Er det brugere med få eller mange indlæg? - og hvor ofte er de på? Måske kender de ikke alle funktionerne? Hvis jeg f.eks logger på via min smartphone, er det lidt vanskeligt at komme til at se at der er kommet mail til mig - men ellers har jeg ikke noget bud, udover at du måske har spurgt til noget de ikke vil/må svare på - men stadigvæk kunne de jo godt lige have svaret kort tilbage :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

​Er det brugere med få eller mange indlæg? - og hvor ofte er de på? Måske kender de ikke alle funktionerne? Hvis jeg f.eks logger på via min smartphone, er det lidt vanskeligt at komme til at se at der er kommet mail til mig - men ellers har jeg ikke noget bud, udover at du måske har spurgt til noget de ikke vil/må svare på - men stadigvæk kunne de jo godt lige have svaret kort tilbage :)

​Hej.

 

Tak for svar fra Jernsvinet.

Der er i alle tilfælde ikke tale om PD.er eller lign., men udelukkende for at få fakta om pigerne, ydelser og priserne herfor.

Det kan da ikke tænkes, at nogle vil holde disse oplysninger så tæt ind til kroppen, at vi andre ikke må vide det, med mindre vi selv laver research på stedet, men der er jo usigeligt langt fra Aalborg til f.eks hovedstaden!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen.

 

Jeg har i flere tilfælde sendt PM.er til brugere af Euroguide for at få belyst/uddybet et emne/anmeldelse.

Flere af brugerne - og det er desværre de samme, der hver gang - ikke svarer tilbage.

Jeg troede, at vi var her på sitet for at hjælpe og guide hinanden til fælles fornøjelser - men er jeg forkert på den???

Håber nogen kan hjælpe eller retlede mig.

 

Tak fra Aalborg

​Hvorfor stiller du ikke spørgsmålet i tråden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

​Hvorfor stiller du ikke spørgsmålet i tråden ?

​Kunne jeg have gjort, men på den her måde er ingen nævnt og ingen glemt.

Jeg vil måske i tråden ved senere lejligheder overveje at "efterlyse" et svar på min PM - selvfølgelig uden at nævnte navne...

Jeg har i "endnu" en PM til de pågældende "rykket" for at svar uden der skete noget!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Aalborg.

Ja det da svært at, svare på. Hvorfor de ikke svare dig. Jeg kender jo ikke deres bevæggrunde.

God aften til dig.

KK

Fantastisk svar!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvorfor stiller du ikke spørgsmålet i tråden ?

​Måske spørger han om noget, som ikke alle behøver få at vide at han spørger om - og evt. vil han få et mere uddybende og personligt svar i en PB, hvor alle ikke kan se svaret.

Det kan også være han spørger om noget, der kan virke forstyrrende på tråden.

Det virker også forstyrrende og en uskik i en tråd at man f.eks skriver at man lige har sendt en PB eller SMS til en eller anden, ligesom hele forumet heller ikke behøver vide om man følger en tråd - det kan man jo bare stille og roligt vælge i øverste højre hjørne :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Måske spørger han om noget, som ikke alle behøver få at vide at han spørger om - og evt. vil han få et mere uddybende og personligt svar i en PB, hvor alle ikke kan se svaret.

Det kan også være han spørger om noget, der kan virke forstyrrende på tråden.

Det virker også forstyrrende og en uskik i en tråd at man f.eks skriver at man lige har sendt en PB eller SMS til en eller anden, ligesom hele forumet heller ikke behøver vide om man følger en tråd - det kan man jo bare stille og roligt vælge i øverste højre hjørne :angry:

​Jeg kan ikke se det er forstyrrende at spørge om noget, så længe det handler om trådens emne/pige.

Men ja, du har helt ret i, at det ikke er alt, alle behøver at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men udelukkende for at få fakta om pigerne, ydelser og priserne herfor.

 

​Hvad er pointen med at spørge om det i PM? Det er da ikke det der er meningen?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det kan også være han spørger om noget, der kan virke forstyrrende på tråden.

Det virker også forstyrrende og en uskik i en tråd at man f.eks skriver at man lige har sendt en PB eller SMS til en eller anden, ligesom hele forumet heller ikke behøver vide om man følger en tråd - det kan man jo bare stille og roligt vælge i øverste højre hjørne :angry:

​Stærkt enig i sidste afsnit. Folk der skriver "jeg følger lige med her" er idioter. Beklager, der er ingen mildere måde at sige det på.

Det første giver ikke mening. Aalborg siger jo selv at han spørger om fakta på piger og priser. Det kan umuligt forstyrre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det første giver ikke mening. Aalborg siger jo selv at han spørger om fakta på piger og priser. Det kan umuligt forstyrre.

​Nu var det ikke lige det jeg tænkte på, men det kunne f.eks. være noget mere konkret om pigens udseende, adgangsforhold - eller måske noget andet, som ikke direkte vedrører tråden. Nogle kan f.eks. også finde på at spørge om man er interesseret i at være 2 om den pågældende pige - ja, der kan være så meget, der ikke behøver komme alle for øre, men spørger folk til mere personlige ting om pigen - så er det som regel bedst at henvise til pigen selv, så hun selv kan vælge hvordan og hvor meget hun vil svare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu var det ikke lige det jeg tænkte på, men det kunne f.eks. være noget mere konkret om pigens udseende, adgangsforhold - eller måske noget andet, som ikke direkte vedrører tråden. Nogle kan f.eks. også finde på at spørge om man er interesseret i at være 2 om den pågældende pige - ja, der kan være så meget, der ikke behøver komme alle for øre, men spørger folk til mere personlige ting om pigen - så er det som regel bedst at henvise til pigen selv, så hun selv kan vælge hvordan og hvor meget hun vil svare :)

​Jeg kan ikke se, hvordan spørgsmål om udseende kan være irrelevant i en anmeldelsestråd? Udseende er da en temmelig afgørende faktor for mange ved sexkøb? Adgangsforhold og alle mulige andre "praktiske" ting er da også relevant, for igen er det åbenlyst noget flere brugere går op i. De øvrige ting du nævner kan være en anden sag, men det var jo igen ikke det Aalborg nævnte.

Jeg prøver at tydeliggøre, at det ikke giver mening at bruge PM til gængse spørgsmål om en anmeldelse. Og jeg forstår da godt at folk ikke gider at svare på den slags, for så kunne man da hurtigt få travlt! Det vil jo tage lang tid at skulle svare alle individuelt ... Af samme grund ignorerer jeg selv direkte beskeder, hvis spørgsmålet enten allerede er besvaret i tråden eller hvis spørgsmålet hører til i tråden (og fx folk der spørger om noget jeg i tråden har skrevet, at jeg ikke vil svare på).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg kan ikke se, hvordan spørgsmål om udseende kan være irrelevant i en anmeldelsestråd? Udseende er da en temmelig afgørende faktor for mange ved sexkøb? Adgangsforhold og alle mulige andre "praktiske" ting er da også relevant, for igen er det åbenlyst noget flere brugere går op i. De øvrige ting du nævner kan være en anden sag, men det var jo igen ikke det Aalborg nævnte.

Jeg prøver at tydeliggøre, at det ikke giver mening at bruge PM til gængse spørgsmål om en anmeldelse. Og jeg forstår da godt at folk ikke gider at svare på den slags, for så kunne man da hurtigt få travlt! Det vil jo tage lang tid at skulle svare alle individuelt ... Af samme grund ignorerer jeg selv direkte beskeder, hvis spørgsmålet enten allerede er besvaret i tråden eller hvis spørgsmålet hører til i tråden (og fx folk der spørger om noget jeg i tråden har skrevet, at jeg ikke vil svare på).

​Har jeg f.eks. beskrevet en pige som "moden" - så kan der godt være nogen, der spørger ind til en mere konkret alder, som jeg nødig vil hænges op på i tråden, da det hurtigt kan blive det tråden kommer til at dreje sig om - og det går der, såmænd ikke nogen skår af mig for at svare på i en PM til de få, der henvender sig - bare jeg fornemmer at de har en reel interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...