Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Vil blot fortælle om mit første møde med MyLena. Med et ord vel WAUW. Fik snakket med hende i telefonen  og fik et møde i stand om en wellness aften. Ankom til et yderst dejligt sommerhus og en ikke mindst skøn og dejlig MyLena. Et smittende latter og dejligt smil mødte mig i døren. Vi havde straks en hed stemning i huset ss. Vil ikke skrive alt for meget, da hun er for skøn. En sød blomst der kan ændres til flere skønne blade. Tiden gik alt for hurtigt og kan kun sige det ikke er mit sidste møde, hvis hun tillader mig (smiller meget genert). Hjemturen gik som en dans på roser. En meget stor tak til MyLena for en fantastisk oplevelse som varer lidt endnu.

http://www.theladymylena.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den lugter af selvpromovering, nyt medlem efter hun lige er sablet ned i et andet indlæg

​Sablet ned? Hvor er hun blevet det?                                                                                                                                                            Det sidste, jeg læste, var Århuselskerens gode beretning. Er der noget, der er undgået min opmærksomhed?

Redigeret af Borende X
Gid helvede havde den elendige formattering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I tilfælde af mistanke, har moderationen gentagne gange bedt om at man anmelder indlægget, i stedet for at lufte sin mistanke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Sablet ned? Hvor er hun blevet det?                                                                                                                                                            Det sidste, jeg læste, var Århuselskerens gode beretning. Er der noget, der er undgået min opmærksomhed?

Korrekt.  Anmeldt 30. april med rosende ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Den lugter af selvpromovering, nyt medlem efter hun lige er sablet ned i et andet indlæg

​Har du et link til den nedsabling – den må jeg ha' overset – har kun set positive kommentarer, samt en enkel som gik på noget i retningen af at han ikke var så imponeret, men langtfra nedsabling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fuldstændig korrekt opfattet, at dette er en ny profil.af den simple grund jeg netop har oprettet den. Har kun været herinde og læse af og til som jeg stadig synes er spændende. Hvis du er af den opfattelse om hende fint med mig. Ville intet hellere end og have hende for mig selv. Det skal andre selvfølgelig selv tage stilling til. Jeg var og er glad for mit møde med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK, beklager fejlen, jeg havde forvekslet hende med en anden.

BEKLAGER..!

Jeg synes, du skylder MYLENA en undskyldning for at være så sjusket, Reknas. Det er hendes gode omdømme, du ramte.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Allerførst vil jeg gerne ønske dig velkommen til Ero, Myselv :wink:

Dejligt at se dig her.

Tusind tak for dine smukke ord om din oplevelse på vores wellness date sammen.

Jeg er beæret over dit varme skriv & er meget glad for, at du hyggede dig i mit selskab, lige som jeg hyggede mig i dit.

Du er altid velkommen igen ( smiler meget genert ) ;)

Mht. forvekslingen af mig & en anden pige, vil jeg sige, at jeg ved hvad jeg står inde for, så mit omdømme er ikke ramt negativt derved.

( I hvert fald ikke hvad jeg mærker & ved af ) ;-)

Så no hard feelings... Reknas, din beklagelse er godtaget... Alt ok :)

I ønskes alle en rigtig dejlig dag... Tak for Jeres støtte & roser :wub:

~ Mylena ~

s

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...