myselv 1 Skrevet 6. Maj, 2015 Hej.Vil blot fortælle om mit første møde med MyLena. Med et ord vel WAUW. Fik snakket med hende i telefonen og fik et møde i stand om en wellness aften. Ankom til et yderst dejligt sommerhus og en ikke mindst skøn og dejlig MyLena. Et smittende latter og dejligt smil mødte mig i døren. Vi havde straks en hed stemning i huset ss. Vil ikke skrive alt for meget, da hun er for skøn. En sød blomst der kan ændres til flere skønne blade. Tiden gik alt for hurtigt og kan kun sige det ikke er mit sidste møde, hvis hun tillader mig (smiller meget genert). Hjemturen gik som en dans på roser. En meget stor tak til MyLena for en fantastisk oplevelse som varer lidt endnu. http://www.theladymylena.com/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 929 Skrevet 6. Maj, 2015 Den lugter af selvpromovering, nyt medlem efter hun lige er sablet ned i et andet indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Maj, 2015 (edited) Den lugter af selvpromovering, nyt medlem efter hun lige er sablet ned i et andet indlæg Sablet ned? Hvor er hun blevet det? Det sidste, jeg læste, var Århuselskerens gode beretning. Er der noget, der er undgået min opmærksomhed? Redigeret 6. Maj, 2015 af Borende X Gid helvede havde den elendige formattering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Maj, 2015 I tilfælde af mistanke, har moderationen gentagne gange bedt om at man anmelder indlægget, i stedet for at lufte sin mistanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. Maj, 2015 Sablet ned? Hvor er hun blevet det? Det sidste, jeg læste, var Århuselskerens gode beretning. Er der noget, der er undgået min opmærksomhed?Korrekt. Anmeldt 30. april med rosende ord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 6. Maj, 2015 Den lugter af selvpromovering, nyt medlem efter hun lige er sablet ned i et andet indlæg Har du et link til den nedsabling – den må jeg ha' overset – har kun set positive kommentarer, samt en enkel som gik på noget i retningen af at han ikke var så imponeret, men langtfra nedsabling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andreas Skrevet 6. Maj, 2015 Den lugter af selvpromovering, nyt medlem efter hun lige er sablet ned i et andet indlæg Reknas - prøv at lave en lille søgning på "Theladymylena" herinde og se om du stadig holder fast i ovennævnte..........https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=theladymylena&type=forums_topic&nodes=44 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
myselv 1 Skrevet 6. Maj, 2015 Den lugter af selvpromovering, nyt medlem efter hun lige er sablet ned i et andet indlæg Det er fuldstændig korrekt opfattet, at dette er en ny profil.af den simple grund jeg netop har oprettet den. Har kun været herinde og læse af og til som jeg stadig synes er spændende. Hvis du er af den opfattelse om hende fint med mig. Ville intet hellere end og have hende for mig selv. Det skal andre selvfølgelig selv tage stilling til. Jeg var og er glad for mit møde med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 929 Skrevet 6. Maj, 2015 OK, beklager fejlen, jeg havde forvekslet hende med en anden.BEKLAGER..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
myselv 1 Skrevet 6. Maj, 2015 OK, beklager fejlen, jeg havde forvekslet hende med en anden.BEKLAGER..!Smiler. Helt i orden så må jeg jo dele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 6. Maj, 2015 OK, beklager fejlen, jeg havde forvekslet hende med en anden.BEKLAGER..!Jeg synes, du skylder MYLENA en undskyldning for at være så sjusket, Reknas. Det er hendes gode omdømme, du ramte.GF 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carlos Danger 29 Skrevet 6. Maj, 2015 Jeg synes, du skylder MYLENA en undskyldning for at være så sjusket, Reknas. Det er hendes gode omdømme, du ramte.GFSå er det vist heller ikke værre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 6. Maj, 2015 Tak for din mening, Carlos. Jeg synes, det er skidt nok.GF 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 19. Maj, 2015 HeyAllerførst vil jeg gerne ønske dig velkommen til Ero, Myselv Dejligt at se dig her. Tusind tak for dine smukke ord om din oplevelse på vores wellness date sammen.Jeg er beæret over dit varme skriv & er meget glad for, at du hyggede dig i mit selskab, lige som jeg hyggede mig i dit.Du er altid velkommen igen ( smiler meget genert ) Mht. forvekslingen af mig & en anden pige, vil jeg sige, at jeg ved hvad jeg står inde for, så mit omdømme er ikke ramt negativt derved.( I hvert fald ikke hvad jeg mærker & ved af ) Så no hard feelings... Reknas, din beklagelse er godtaget... Alt ok I ønskes alle en rigtig dejlig dag... Tak for Jeres støtte & roser ~ Mylena ~ s 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg