Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor jeg jeg snart træt af deres små julelege med adresser rundt om i KBH man ikke kan finde.. Det hjælper selvfølgelig ikke på det at de ikke kan tale et forståeligt dansk, men hvorfor i himlens navn skal det hele være så hemmeligt så man nærmest skal igennem flere sluser før man finder frem til den rigtige dør!!.. 

Eksempel.. Babara oplyser at hun bor Polensgade 4.. Fint nok.. vel fremme kan man så vente 20 minutter i bilen inden hun gider svare.. og til oplysning er der 4 etager med 2 lejligheder på hver side.. såååå hvilken skal man så trykke på ( dørtelefon).. ja det lykkedes hende ikke at få det forklaret.. og måtte køre med uforettet sag.. Bagefter får man så lige en sviner på sms over at have spildt hendes tid.. 

Ny aftale.. nu med Karen.. som oplyser Langebrogade 25.. igen.. vente.. og stå som en idiot ude i kulden.. .. jeg taler flydende engelsk, men det lykkedes ikke for hende at få forklaret mig hvad for en dør det var jeg skulle hen til... sååå.. hjem igen.. og fuck i røven hvor er jeg træt af deres julelege.. og i øvrigt alt alt for dyre priser.... 

Vil smutte på thaicorner.. der kan man i det mindste se herligheden og skal ikke lege detektiv for at bruge alt alt for mange penge :-)).. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er helt enig - ned på Thaicorner og sludre med dem, face2face - og endnu bedre, tag dem væk derfra så i ikke forhandler priser foran de andre tøser. Så garanterer jeg jer, at de  dropper de der 2000,- for tur i høet, de kan alle sammen forhandles ned på 1000,- hvis i bare skal op, shorttime i lokalerne  på Gasværksvej.

Samt tager i, i byen med dem - og i falder i deres smag, så er der ikke en eneste af dem, der ikke kan finde på at bare give en tur gratis, hvis kemi'en er der. De Asiatiske ladyboys i København er generelt, langt mindre hærdede end deres sydamerikanske kollegaer - med mindre de lige står og har Yaa'ice abstinenser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...