Hop til indhold
Soy

De grønne massagesteder i Århus - Femte og sidste test

Recommended Posts

Der er sikkert flere grønne steder i Århus, men så overlader jeg med glæde den fortsatte testning til andre. Fem af dem må være nok for én mand.

Dagens test er midt i centrum - Meekhun’s Thaimassage i Paradisgade. Det var ikke et sted, jeg kendte til, men en venlig broder på EG foreslog mig at lægge vejen forbi. Han ville ikke selv skrive en anmeldelse. Kunne det være en genert, men tilfreds kunde? eller hendes mand? ;)

Da det nu skulle være finalen, bestilte jeg 1½ times massage. Til aftalt tid mødte jeg op og hold nu op. Aldrig har jeg set så lille en klinik. På ganske få kvadratmeter var der et lille tekøkken, et lille toilet og massagebriks. Det er lige før, at der ikke er plads til briksen. Den er heldigvis bred, som jeg godt kan lide det og til min store glæde tillige opvarmet. Så snart jeg havde lagt mig ned, lagde jeg i grunden ikke mærke til de trange forhold.

Nu begyndte en meget grundig og virkelig god massage. Ansigtet fik også den store tur i laaang tid og selv maven blev ikke forsømt. Hvad lokalet mangler i størrelse bliver så rigeligt udlignet af, at indehaveren viste sig at være et særdeles omgængeligt menneske.

Det er simpelthen nemt at få der til at opstå en rigtig god kemi.

En meget behagelig og kompetent kvinde.

Det virker som et meget grønt sted. Efter massagen faldt vi i snak og hun fortalte, at hun fra tid til anden bliver opfordret til give ekstraydelser. Det er flere gange hændt, at der er kommet en og straks har givet hende 1000-2000 kr. og bedt om at få ”det hele”. De bliver prompte sendt ned ad trappen igen. Meeen jeg kan nu godt forstå, at en og anden føler sig fristet, for ud over sit indbydende væsen er hun også ganske køn og charmerende buttet.

Så det.

Og konklusionen?

På en klar førsteplads har jeg Århus Thaimassage.

Men når det er sagt, er det helt sikkert, at jeg fra tid til anden vil komme forbi Meekhun.

/Soi

Redigeret af Soi
Body of message blev slettet sidst, så her er den..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse :) 

Jeg har selv besøgt Meekhun en 8-9 gange gennem det sidste års tid og var næsten ved at tro hun var min lille private hemmelighed. Jeg har haft samme snak med hende om det, at drive thaimassage på ren wellness basis og forventningerne hos en del af de besøgende. Stedet er "grønt" - der er ingen "ekstra", men hvis du kan lide at en køn og charmerede thaipige nusser om dig og forkæler dig i en times tid, er du kommet til det rette sted.    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...