Fredericia Fotografen 40 Skrevet 4. Maj, 2015 (edited) Jeg har ganske vist lige besvaret tidligere indlæg omkring en brugers besøg ved Tag Min Kone.Men da jeg havde en meget anderledes oplevelse ved mit besøg, kommer her lige min oplevelse. Jeg kontakter pigen via mail, og efter meget kort tid vender hun tilbage. vi aftaler et tidspunkt og jeg begiver mig mod lokaliteten. Sidevejen kan godt være lidt svær at finde og jeg fjols havde selvfølgelig ikke hørt efter beskrivelsen med det øverste hoved. så der var ikke rigtig andet at gøre end at kontakte dem og bede om hjælp.Fik hurtig en klar og meget let anvisning på hvordan jeg fandt huset.Da jeg ankommer til Huset er det faktisk pigen selv der lukker op. Whau. er man til latinamerikanske kvinder så er hun sagen. Nej hun er måske ikke en supermodel. men hold da kæft for en udstråling. og jeg faldt bare pladask for hendes ansigt og hendes væsen.Nå men hun hjalp mig med at få samlet kæben op fra ganggulvet og isen blev meget hurtigt brudt, da jeg fik et kæmpe knus lige midt i gangen.Hun viste mig ind i stuen, her hilste jeg lige på hendes mand, skide fin fyr. jeg var faktisk temmelig bange for at det ville være noget akavet med hendes mand i huset. men han spurgte hurtigt om han skulle køre en tur. Han var der bare lige for at se hvem der kom så hvis hun sagde nej i døren så kunne han komme til hjælp. Men det var fedt det at han med det samme tilbød at forlade huset.Skal da ærligt indrømme at jeg har det med at blive hamrende nervøs når jeg skal være sammen med en pige. ja sådan er jeg nu engang skruet sammen i den øverste etage. Jeg skal sgu helst bruge et par besøg eller tre før jeg slapper af. Men før jeg fik set mig om giver hun mig et kram og spørger om jeg vil med ind i soveværelset. Der havde jeg hyggesnakket med dem i 20 minutter. Jeg sagde hurtigt til hendes mand at han sagtens kunne blive i stuen imens. Jeg var bange for at det kun ville tage en 20 minutters tid så ville vi være tilbage. Jeg købte godt nok en time, men erfaringen sagde mig at det var sgu nok hurtigt overstået.Fuck mand hvor tog jeg bare fejl.Aldrig har jeg nogensinde været sammen med så kærlig, varm, omsorgsfuld, tændt og indlevende kvinde.I samme øjeblik døren blev lukket ind til soveværelset ja så vendte de skide nerver tilbage. Men det var intet problem.Pigen fornemmede med det samme at jeg var ved at gå mere eller mindre i panik. Så jeg fik et stort knus og et ordentligt blidt og ekstremt sexet kys.I må ikke spørge mig hvordan, men på en eller anden måde fik vi os manøvreret hen på sengen og fik lagt os ned.Nej vi havde sgu ikke engang fået tøjet af endnu. Men vi kælede og nussede og udforskede bare hinanden langsomt pillede vi tøjet af hinanden og ja det var bare så afslappende, ophidsende, romantisk, frækt ja jeg kan ikke beskrive det. Det var bare så fedt og nerverne var bare væk.Vi kælede og smagte og vi var begge to nærmest overalt i sengen. Pludselig begynder hun bare at kysse og slikke sig vej, hele vejen rund på min krop, jeg ville røre hende imens, men kælent siger hun at jeg bare skal lukke øjnene og nyde det. Hold kæft det var en fed fornemmelse særligt da hun pludselig bare lade læberne glide ned over den efterhånden kæmpe rejsning.Bare ligge med lukkede øjne og nyde et helt fantastisk indlevende blowjob. Jeg nød det faktisk så meget så da hun pludselig begynder at sænke sig nærmest drivende våde revne ned over mit ansigt. ja så eksplodere den første ladning bare af sted efter ganske kort tid.Men Hun blev bare ved med blidt at slikke sutte og kæle med mig, samtidig med at jeg slikkede og legede med hende. Men lige pludselig sank hun helt ned over min mund og næse og det føltes nærmest som om at hun forsøgte at drukne mig, mens hun bare hulkede og skreg. Jeg ved sgu ikke om en kvinde kan simulere en orgasme så godt men safterne sejlede fissen trak sig voldsomt sammen og hendes smag blev om muligt endnu bedre. Jeg tror fandeme at hum kom.Hun gled ned ved siden af mig, og vi lå bare og kælede, nussede og hyggede, efter et stykke tid begyndte hendes kærlige nusseri at have en vis virkning og hun ville ned for at give mig endnu en slikke tur, men denne gang fik jeg hende placeret på ryggen og så var det hendes tur til at blive forkælet.Og ja lad mig bare sige det på denne måde. Jeg har aldrig før formået at komme tre gange på, ja det endte med at blive 1 time og 18 minutter. Men hold da kæft en pragtful oplevelse.Hun er en skide sød, kærlig og naturlig pige. Som give en super fed oplevelse.Det føltes nærmest som om at hun faktisk var min egen kæreste. Jeg ved ikke om det er det man vil kalde en GFE oplevelse.MEN JEG KOMMER 100% SIKKERT TILBAGEDet var bare min oplevelse, men jeg tror at det er meget vigtigt hvordan man selv behandler hende. Jeg tror at hvis man er kærlig og behandler hende godt så tror jeg at man vil have en fantastisk oplevelse. Redigeret 4. Maj, 2015 af Kurator 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 4. Maj, 2015 Er hendes mand dansk? Det kan opfattes som sådan mellem linierne i deres annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 203 Skrevet 6. Maj, 2015 Din beskrivelse passer meget godt på min opfattelse af hende.Det var virkeligt epokegørende nyt at opleve en kvinde, som var så indlevende og imødekommende i sengen, da jeg mødte hende første gang, og det har jeg så søgt andre steder siden.Jeg har læst herinde, at der findes andre, som kan være indlevende og imødekommende, men jeg har ikke mødt dem hverken som glædespiger eller på anden vis. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan5 19 Skrevet 6. Maj, 2015 Jeg kan kun tilslutte mig Fredericia Fotografen beretning. Hun er en fantastisk pige, og jeg var særdeles tilfreds med den betjening jeg fik.Skal forbid udkantsdanmark igen I næste uger, og der tager jeg nok en tur til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 0 Skrevet 9. Maj, 2015 er der en af jer der vil sød at sende mig et tele.nr. eller link eller måske en helt 3. måde ..hvordan jeg kan komme i kontakt med hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 0 Skrevet 9. Maj, 2015 er der en af jer der vil sød at sende mig et tele.nr. eller link eller måske en helt 3. måde ..hvordan jeg kan komme i kontakt med hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 9. Maj, 2015 Hun annoncere dagligt på annoncelight.dk: https://annoncelight.dk/showad/179231 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 10. Maj, 2015 Efter et laangt møde i smilets by, skulle jeg så hjemad, men mødet var langt tidligere færdigt end programsat, så en hurtig sms til parret, om af komme noget før end aftalt, dette blev aftalt, og stor blev min glæde da jeg ankom den time før, som aftalt, jeg var bestemt ventet, og straks knus og klem, inden vi entrede hyggerummet, fik tøjet pillet af hinanden, og under bruseren sammen, jeg tror squ hun nød det mindst ligeså meget som jeg gjorde, ind og udforske hinanden til ug kryds og bolle,krydret med hyggesnakke, samtidig med at vi udforskede hinanden og nød hinanden, så efter et par timer var vi klar til at bade igen, og sige på gensyn, næste gang, med et dejligt farvel kys.alt i alt en god oplevelse som jeg plejer at få.hilsen ægte ven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hej85 0 Skrevet 10. Maj, 2015 Efter et laangt møde i smilets by, skulle jeg så hjemad, men mødet var langt tidligere færdigt end programsat, så en hurtig sms til parret, om af komme noget før end aftalt, dette blev aftalt, og stor blev min glæde da jeg ankom den time før, som aftalt, jeg var bestemt ventet, og straks knus og klem, inden vi entrede hyggerummet, fik tøjet pillet af hinanden, og under bruseren sammen, jeg tror squ hun nød det mindst ligeså meget som jeg gjorde, ind og udforske hinanden til ug kryds og bolle,krydret med hyggesnakke, samtidig med at vi udforskede hinanden og nød hinanden, så efter et par timer var vi klar til at bade igen, og sige på gensyn, næste gang, med et dejligt farvel kys.alt i alt en god oplevelse som jeg plejer at få.hilsen ægte ven.Var du der i mange timer for én times pris?mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 10. Maj, 2015 jeg var er i to timer til to timer pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg