Doktor 90 Skrevet 3. Maj, 2015 Kr. 2500,- for 1 time thaimassage og 1 time body to body inkl. det fulde udtræk (BJ, HJ, dansk I flere stillinger og i øvrigt masser af engagement fra massøren) ... jeg har lidt svært ved at gennemskue markedsprisen fordi jeg ikke er den der "shopper rundt"... kan nogen hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leoparden 30 Skrevet 3. Maj, 2015 Hvor er du 'Stødt' på det tilbud... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 3. Maj, 2015 Kr. 2500,- for 1 time thaimassage og 1 time body to body inkl. det fulde udtræk (BJ, HJ, dansk I flere stillinger og i øvrigt masser af engagement fra massøren) ... jeg har lidt svært ved at gennemskue markedsprisen fordi jeg ikke er den der "shopper rundt"... kan nogen hjælpe?1 times Thaimassage koster 300kr En times sex tager de 1000-1200 kr for så du har betalt meget, for 1 times massage plus 1 times sex. så det er efter min mening i absolut den dyre ende, men håber da du har haft en god oplevelse.. p.s. husk at hos thaikvinder kan man altid forhandle prisen det kender de til fra deres hjemland.. Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 3. Maj, 2015 Sawadee HvidovreDér skal jeg ikke hen, så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 3. Maj, 2015 (edited) 1 times Thaimassage koster 300kr En times sex tager de 1000-1200 kr for så du har betalt meget, for 1 times massage plus 1 times sex. så det er efter min mening i absolut den dyre ende, men håber da du har haft en god oplevelse.. p.s. husk at hos thaikvinder kan man altid forhandle prisen det kender de til fra deres hjemland..Ja, ofte har de et menukort, de hiver frem med lidt exorbiante priser til førstegangskunder - går den, så går den - men især første gang er det vigtigt at vise at man på forhånd har sat sig lidt ind i priserne og forhandler lidt - og det er også en måde at lære lidt om hinanden - og hvis man ellers gør det med respekt, et smil på læben, lidt charme og uden tåbelige underbud, så vil de bagefter sikkert spørge om du snart komme igen Redigeret 3. Maj, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2015 (edited) Det lyder som en voldsom overpris. En time med både massage og fuld pakke bør kunne fås for 1.000 kr. – endda i Hovedstadsområdet. Jeg har læst i andre tråde, at det er prisen hos Ratree. Redigeret 3. Maj, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 3. Maj, 2015 Jf. prislisten på deres hjemmeside, så koster1 times thaimassage 500,-1 times body-to-body 800,-Dvs. så må sex-delen have kostet 1.200 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg