Hop til indhold
Doktor

Thaipriser

Recommended Posts

Kr. 2500,- for 1 time thaimassage og 1 time body to body inkl. det fulde udtræk (BJ, HJ, dansk I flere stillinger og i øvrigt masser af engagement fra massøren) ... jeg har lidt svært ved at gennemskue markedsprisen fordi jeg ikke er den der "shopper rundt"... kan nogen hjælpe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Kr. 2500,- for 1 time thaimassage og 1 time body to body inkl. det fulde udtræk (BJ, HJ, dansk I flere stillinger og i øvrigt masser af engagement fra massøren) ... jeg har lidt svært ved at gennemskue markedsprisen fordi jeg ikke er den der "shopper rundt"... kan nogen hjælpe?

​1 times Thaimassage koster 300kr En times sex tager de 1000-1200 kr for så du har betalt meget, for 1 times massage plus 1 times sex. så det er efter min mening i absolut den dyre ende, men håber da du har haft en god oplevelse.. p.s. husk at hos thaikvinder kan man altid forhandle prisen det kender de til fra deres hjemland..:smile:

Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

​1 times Thaimassage koster 300kr En times sex tager de 1000-1200 kr for så du har betalt meget, for 1 times massage plus 1 times sex. så det er efter min mening i absolut den dyre ende, men håber da du har haft en god oplevelse.. p.s. husk at hos thaikvinder kan man altid forhandle prisen det kender de til fra deres hjemland..:smile:

​Ja, ofte har de et menukort, de hiver frem med lidt exorbiante priser til førstegangskunder - går den, så går den - men især første gang er det vigtigt at vise at man på forhånd har sat sig lidt ind i priserne og forhandler lidt - og det er også en måde at lære lidt om hinanden - og hvis man ellers gør det med respekt, et smil på læben, lidt charme og uden tåbelige underbud, så vil de bagefter sikkert spørge om du snart komme igen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en voldsom overpris. En time med både massage og fuld pakke bør kunne fås for 1.000 kr. – endda i Hovedstadsområdet. Jeg har læst i andre tråde, at det er prisen hos Ratree.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...