Hop til indhold
SexHooked

Pimps anmelder egne piger

Recommended Posts

er det bare mig eller er der kommet en del super gode anmeldelser fra nye profiler her på det sidste .... 

Det er altid de udlandske piger der får flotte flotte roser ... Lidt for flotte

 

eller er det bare mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kun en måde at finde ud af det på. Ud og knep mester! Og så må du meget gerne give en tilbagemelding om, hvilke udenlandske pige der holder. God søndag!

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forekommer og hvis du har en begrundet mistanke, er det bare at anmelde indlægget til Admin - men som regel giver alt for rosende anmeldelser ofte bagslag, hvis anmeldelsen ikke holder vand og den første ægte anmelder, har en noget anden historie at fortælle ;-)

På den anden sider giver en sådan "lidt for god" anmeldelse også pigen noget at leve op til og hun vil måske præstere bedre end hun normalt ville have gjort :-D

PS. der er flere eksempler på at danske piger selv har fabrikeret lidt for pæne anmeldelser 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en god grund til, at holde sig til de skønne danske piger :)

Indtil for nyligt ville jeg have givet et like for din kommentar. Indtil da var mine erfaringer to piger, der ikke levede op til min Forestilling om indlevelse, men så mødte jeg italienske Claudia hos Cassiopeiastars - og så var jeg solgt,,,

jeg holder stadig meget SF danske piger, og har en bestemt, som jeg har været sammen med nogle gange, men Claudia kalder helt best på en reprise inden alt for længe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indtil for nyligt ville jeg have givet et like for din kommentar. Indtil da var mine erfaringer to piger, der ikke levede op til min Forestilling om indlevelse, men så mødte jeg italienske Claudia hos Cassiopeiastars - og så var jeg solgt,,,

jeg holder stadig meget SF danske piger, og har en bestemt, som jeg har været sammen med nogle gange, men Claudia kalder helt best på en reprise inden alt for længe...

​jeg var lidt for hurtig på tasterne, mente både danske piger og piger på danske klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er da ellers noget af en grov beskyldning, der ligger og svæver i overskriften til denne streng - men som ikke nævnes i selve startoplægget. :-?

Er det bare mig - eller virker det som om, førstegangsanmeldelser fra nye profiler herinde kun tages alvorligt, hvis de er negative?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare mig - eller virker det som om, førstegangsanmeldelser fra nye profiler herinde kun tages alvorligt, hvis de er negative?

Ikke hvis pigen er kendt og tidligere anmeldt 

men statistikken taler for at hvis det er en helt ny østpige eller på anden vis udenlandsk der bliver anmeldt af en spritny profil 2 dage efter hun er begyndt - så er det fake 

Det er for....belejligt så at sige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvordan afslører man, at det er fake?

Har man nogen sinde kunnet verificere, at en ny profil, som har anmeldt en østpige positivt, har været falsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvordan afslører man, at det er fake?

Har man nogen sinde kunnet verificere, at en ny profil, som har anmeldt en østpige positivt, har været falsk?

Der er indtil flere tilfælde, hvor en ny profil anmelder en i øvrigt ukendt pige stærkt positivt - og så hører vi intet yderligere fra den profil. Det er godt nok ikke et bevis, men et stærkt indicium.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​jeg var lidt for hurtig på tasterne, mente både danske piger og piger på danske klinikker.

​sig mig engang helt ærligt gerog - er du pimp for de danske piger ?

jeg er r..træt af at læse den samme plade fra dig om danske vs. udenlandske piger.

Skift rille for helvede eller luk! med dine altid negative kommentarer. Du ødelægger sitet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​sig mig engang helt ærligt gerog - er du pimp for de danske piger ?

jeg er r..træt af at læse den samme plade fra dig om danske vs. udenlandske piger.

Skift rille for helvede eller luk! med dine altid negative kommentarer. Du ødelægger sitet!

Den samme kritik kan fremsættes overfor dem, der ensidigt taler for de udenlandske piger.

en optælling af gode og dårlige anmeldelser vil formentlig være i de danske pigers / piger på etablerede danske steders farvør.

jeg vil hellere have en super oplevelse en gang imellem end en halvdårlig/dårlig oplevelse tit, hvor der så er "sparet" nogle hundrede kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har haft anmeldt et par stykker fra Kolding af, hvor man tydeligt kunne læse det er Google Translate der er blevet brugt og det har de grønne givet mig ret i og slettet dem igen.

Ellers er det jo umuligt og vide det, og man må enten afvente på flere positive feedbacks eller selv lyne bukserne ned :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den samme kritik kan fremsættes overfor dem, der ensidigt taler for de udenlandske piger.

en optælling af gode og dårlige anmeldelser vil formentlig være i de danske pigers / piger på etablerede danske steders farvør.

jeg vil hellere have en super oplevelse en gang imellem end en halvdårlig/dårlig oplevelse tit, hvor der så er "sparet" nogle hundrede kr.

​jeg er 100% enig.. min kritik går udelukkende på enkelte personers behov for kontinuerligt at tilspamme trådene med deres helt personlige missioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undgå venligst at denne tråd udvikler sig til mudderkastning og personangreb. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

​sig mig engang helt ærligt gerog - er du pimp for de danske piger ?

jeg er r..træt af at læse den samme plade fra dig om danske vs. udenlandske piger.

Skift rille for helvede eller luk! med dine altid negative kommentarer. Du ødelægger sitet!

​hvorfor ødelægger jeg sitet fordi jeg mere foretrækker piger der er danske eller arbejder på klinik?

vi er alle forskellige, så hvorfor skulle jeg skjule min mening?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​hvorfor ødelægger jeg sitet fordi jeg mere foretrækker piger der er danske eller arbejder på klinik?

vi er alle forskellige, så hvorfor skulle jeg skjule min mening?

 

Alle har lov til at ytre sig og alle har ret til deres meninger.. ingen tvivl om det!

Men når en person har behov for at ytre det samme om og om igen konstant og hele tiden, så bliver det en personlig mission der kun kan formodes at have til hensigt at påvirke andre.. og det er IKKE i orden.. så vær sød at holde din prædiken for dig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle har lov til at ytre sig og alle har ret til deres meninger.. ingen tvivl om det!

Men når en person har behov for at ytre det samme om og om igen konstant og hele tiden, så bliver det en personlig mission der kun kan formodes at have til hensigt at påvirke andre.. og det er IKKE i orden.. så vær sød at holde din prædiken for dig selv :)

​Det er da fint i orden... du kan da bare lade være med at lade dig påvirke hvis du ikke er enig - gerog må da skrive som han vil

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det må Titman vel også ? Kan du se dobbeltmoralen ?

​Det må vi da allesammen :D:D:D  men Titman deltager ikke i den her tråd... skal den handle om ham alligevel ?  det gør snart alle tråde

Kan vi i det mindste ikke holde ham ude af de tråde han endnu ikke har deltaget i ? 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det må Titman vel også ? Kan du se dobbeltmoralen ?

​Bestemt. Men jeg sviner ikke andre til som ham. Så hvor er dobbeltmoralen henne?

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle har lov til at ytre sig og alle har ret til deres meninger.. ingen tvivl om det!

Men når en person har behov for at ytre det samme om og om igen konstant og hele tiden, så bliver det en personlig mission der kun kan formodes at have til hensigt at påvirke andre.. og det er IKKE i orden.. så vær sød at holde din prædiken for dig selv :)

​så dem der skriver de kan lide store bryster, de må kun skrive det en gang for ikke at påvirke de andre der kan lide røv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...