Hop til indhold
Nye tider

Apoteket i St. Kødlyst

Recommended Posts

Apoteket i St. Kødlyst på en helt almindelig lørdag lige før lukketid.

 

- ude på fortovet høres hvinende dæk, og ind af døren til apoteket kommer en af de gamle oppe fra Plejehjemmet i St. Kødlyst, brasende på sin nye spasserjeep og standser lige så betids at han ikke vælter disken.

 

Han er fuldstændigt forfjamsket i hoved af stress:shock:, - han for krablet sig selv ned fra jeepen og rettet sig op ovre ved disken – som sædvanligt er han kommet efter en pakke gummi og da han er døvstum,  - så plejer han bare at lyne ned og lægge pikken på disken sammen med en 50ér – så ved damerne hvad hans ærinde er og samtidig se hvad str. gummi han skal have – hvis de skulle have glemt det:wub:

 

Denne lørdag er det undtagelsesvis Apotekeren himself der ekspederer ham, han kigger på disken med den gamles pik og 50éren – resolut lyner han selv ned og slasker sin egen pik på disken – kigger og snupper 50éren og stikker den i lommen:)

 

Så bryder helvede løs:evil: overe på den anden disken – den gamle fægter med armene – langer ud efter apotekeren med knytnæver og spytter ham i ansigtet .

 

Apotekeren : ” – hov hov hov du, -  hvis du ikke kan tåle at tabe – så skal du lade være med at vædde!

 

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apoteket i St. Kødlyst på en helt almindelig lørdag lige før lukketid.

 

- ude på fortovet høres hvinende dæk, og ind af døren til apoteket kommer en af de gamle oppe fra Plejehjemmet i St. Kødlyst, brasende på sin spasserjeep og standser lige så betids at han ikke vælter disken.

 

Han er fuldstændigt forfjamsket i hoved af stress:shock:, - han for krablet sig selv ned fra jeepen og rettet sig op over ved disken – som sædvanligt er han kommet efter en pakke gummi og da han er døvstum,  - så plejer han bare at lyne ned og lægge pikken på disken sammen med en 50ér – så ved damerne hvad hans ærinde er og samtidig se hvad str. gummi han skal have – hvis de skulle have glemt det:wub:

 

Denne lørdag er det undtagelsesvis Apotekeren himself der ekspederer ham, han kigger på disken med den gamles pik og 50éren – resolut lyner han selv ned og slasker sin egen pik på disken – kigger og snupper 50éren og stikker den i lommen:)

 

Så bryder helvede løs:evil: overe på den anden disken – den gamle fægter med armene – langer ud efter apotekeren med knytnæver og spytter ham i ansigtet .

 

Apotekeren : ” – hov hov hov du, -  hvis du ikke kan tåle at tabe – så skal du lade være med at vædde!

 

Mange hilsner

Nyder livet

​Hej Nyder Livet.

Hahahaha:D:lol: Super godt, takker for et dejligt grin.

God aften til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apoteket i St. Kødlyst på en helt almindelig lørdag lige før lukketid.

 

- ude på fortovet høres hvinende dæk, og ind af døren til apoteket kommer en af de gamle oppe fra Plejehjemmet i St. Kødlyst, brasende på sin nye spasserjeep og standser lige så betids at han ikke vælter disken.

 

Han er fuldstændigt forfjamsket i hoved af stress:shock:, - han for krablet sig selv ned fra jeepen og rettet sig op ovre ved disken – som sædvanligt er han kommet efter en pakke gummi og da han er døvstum,  - så plejer han bare at lyne ned og lægge pikken på disken sammen med en 50ér – så ved damerne hvad hans ærinde er og samtidig se hvad str. gummi han skal have – hvis de skulle have glemt det:wub:

 

Denne lørdag er det undtagelsesvis Apotekeren himself der ekspederer ham, han kigger på disken med den gamles pik og 50éren – resolut lyner han selv ned og slasker sin egen pik på disken – kigger og snupper 50éren og stikker den i lommen:)

 

Så bryder helvede løs:evil: overe på den anden disken – den gamle fægter med armene – langer ud efter apotekeren med knytnæver og spytter ham i ansigtet .

 

Apotekeren : ” – hov hov hov du, -  hvis du ikke kan tåle at tabe – så skal du lade være med at vædde!

 

Mange hilsner

Nyder livet

​Jeg har en hel anden version af historien.

Jeg kom – ganske rigtigt – trillende ned ad bakken mod byen. Aldersrenten var netop blevet udbetalt, og den skulle bruges, inden familien troppede op, så thaipigerne Skt. Syndestræde var målet.

I vore dage er man jo forsigtig, så jeg slog buen ind om apoteket. Jeg havde jo hørt om det hersens gummi, som man nu efter  loven og profeterne skulle bruge.

Efter at et par apoteksasistenter havde fået bakset rullestolen op i forretningen, fik jeg fremlagt mit ærinde. Det var jo legitimt nok, men adspurgt om hvilket nummer, jeg brugte, måtte jeg desværre blankt melde pas.

Det var ifølge de søde apoteksassistenter  ikke noget problem: Jeg skulle bare om bag ved i haven, og så løste problemet sig af sig selv – med lidt hjælp.

Jeg blev derefter af de to apoteksassistenter manøvreret om i haven. Her så jeg nu et hegn med forskellige huller i. De søde assistenter forklarede mig nu, at jeg skulle stikke drillepinden ind i de forskellige huller for at finde størrelsen, og så ville de "hjælpe", indtil de fandt noget, der passede og således matchede kondomstørrelsen ................... De hjalp meget!,

............ Her er der så ren time out ................

Da jeg blev trillet tilbage i apoteket, spurgte Apotekforstanderinden mig på vejen, om jeg ikke havde været "tilfreds" med "ekspeditionen?

Joh, jeg syntes, at hjælpsomheden havde været stor, men jeg ville nu grumme gerne vide, hvad hu ville have for hegnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...