Gæst Skrevet 1. Maj, 2015 De herrer,Er der nogen der kan hjælpe mig lidt nærmere afslutningen på en efterhånden lang beslutningsproces i forhold til om jeg skulle udvide min portefølje at skønne piger jeg holder af at besøge?Billeder og beskrivelse er jo lovende - men det er de jo altid http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kimmie/Hvordan med alderen? Jeg regner ikke med de 26, men er hun 30 eller 40? Nogen bud?Og brysterne - er de ægte?Er der nogen der ikke ville tøve med at anbefale hende - at hun giver god service, er sjov at tale med og er et rag i sengen?pft - call Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 1. Maj, 2015 Tjaa, jeg har for et par måneder siden besøgt Kimmie på Seduction.Det var lidt en overspringshandling fra min side, idet jeg selvfølgelig var liderlig, men egentlig var for træt til at sex'e Jeg husker Kimmie som en person der er behagelig og imødekommende.Alderen - som du selv er inde på - er opgivet som normal bordel-alder, dvs. der skal lige tilægges moms mv. Jeg vurderer hende til over 30 år, men mindre end 40 år. Dvs. ikke en ung-pige, men en kvinde med erfaringer osv...Brysterne er ganske naturlige.Billederne er ægte, men der er dog foretaget lidt photoshop-finpudsning. Umiddelbart kan billederne godt give indtryk af en høj tynd model-pige. Virkeligheden er altså en mere "normal" kvinde. (sådan som jeg husker det)Servicen (dvs. hendes indsats) husker jeg som ok.Min egen indsats vil jeg dog bedømme til ikke bestået... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 1. Maj, 2015 (edited) Fejl - sorry slet gerne indlæg satans mobil Redigeret 1. Maj, 2015 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 1. Maj, 2015 Nej det er bestemt ikke blevet nemmere at redigere på mobilen efter den nye sw-opdatering :0( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 13. August, 2015 Hun er betydeligt ældre end 27, kunne have paseret 40, og vægten er ret meget over de 58 Kg.Hendes billeder er svært photoshoppede, eller 15 år gamle.Gik med uforrettet sag.Nu kalder hun sig Liva og er i Kolding, Vojens og Haderup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 der er da en lille bitter mand må man sige, hvis du nu sidst har besøgt mig på seduction, så er det ved at være en rum tid siden jeg arbejdede der, så måske du selv lige skulle opdatere din viden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 ps så er min rigtige alder 33 år, men ja der er trukket lidt fra, sådan er det jo, hvis jeg skrev 33 ville folk beslutte jeg var over 40, der må da påregnes at vi helst ikke vil genkendes på den anden side af hegnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 18. August, 2015 Hej LivaJeg har besøgt dig til fuld tilfredshed - Kan du desøges i København - Håber du kommer.Fiskermanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg