Hop til indhold

Recommended Posts

Som lovet kommer nu en rigtig anmeldelse :)

Jeg er netop hjemvendt efter en rigtig dejlig omgang kærestesex med en totalt nuttet, sød og blød Spansk pige. - http://side6.dk/resultatside/?q=hotsabrina

Billederne er ikke ægte, teksten i annoncen er rigtig ubehjælpsom, men jeg havde jo mødt hende og hendes veninde før og ved derfor at de begge to er totalt sexed piger på hver sin måde.

Sabrina virker mest stille og blid, men har et par øjne der lover en tur i Paradis, og de lyver ikke. Hun fik sine 800kr for 30 min  sex, 69 og superfransk+ 200 for gfe.

Hun er en rigtig blød og lækker pige, hun havde en silkekimono på og hendes hud er så blød man ikke kan mærke forskel på den og silken. Totalt lækkert. Store frodige naturlige bryster, en lækker blød mave og dejlig fast og frodig numse. Hun har farvet håret Hennah ( tror jeg ).

Tungekys og kæleri til  start, hun holder sig ikke tilbage. Kan man li at snave så er hun pigen man skal prøve, sultne hænder masserer min pik før den overhovedet er kommet ud af bukserne, jeg selv har hænderne fulde af store bløde bryster og prøver at flå mit tøj af samtidig. hæhæ, jeg har gået og bagt på hende et par dage og damn, jeg var tændt :P

Vi ruller om i køjen til en gang 69, lækker blød mis i min mund der absolut kan li en tunge, efter de rytmiske bevægelser at dømme. I den anden ende fik jeg først et par blide sut og så forsvandt min bedste ven helt ned i svælget på hende. Jeg fik en gang deepthroat så jeg bare kunne vende øjnene mod himlen i ren nydelse.

Det var IKKE meningen det skulle ende der, men hun er en sutteprinsesse af rang og det skulle bare opleves til enden. Jeg kom ikke i munden på hende, så vi måtte begge to tørres grundig af bagefter :P

Så blev der tid til kælen og sludren, men det er lidt svært at snakke når pigen kun kan spansk. Men hun prøver bestemt. Og hun kan sagtens få en fyr til at føle sig underholdt bare med kropssprog.

Der en anden pige på stedet som både tiltrækker mig for vildt og skræmmer mig en lille smule. En sorthåret spansk vildkat der helt sikkert har noget dominerende over sig. Hun er vildt flot, med en RIGTIG stor flot røv. Og hun kan godt li at den får rigtig meget opmærksomhed, siger hun. http://side6.dk/resultatside/?q=rosy25  ( igen med forbehold overfor billeder og tekst.)

De overvejer forresten at skifte navne siger de, det vil nok bidrage til yderlig forvirring. Lad jer ikke skræmme væk af den grund. Deres service er fuldt ud på højde med andre piger jeg har anbefalet herinde og de er smukke og legesyge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse. Kan du sige mere om deres højde / vægt / alder? Sådan Ca?

Redigeret af Jb232

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sabrina - ca 162, kg 60, alder ikke over 30.

Naomi - ca 170, kg 65, alder ikke over 30.

Pigerne er frodige, store boobs og numser. de er ikke små nips. Man skal være forberedt på Latinsk frodighed, ikke skandinavisk - slank som et siv :P

De er festglade, man kan godt få dem begge samtidig, eller komme 2 venner og hygge med en 4 kant.

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak skal du ha -  lyder rigtig spændende. 

Ang. manglende afslutning i munden  -  var det fordi hun ikke tilbyder det ? Eller  slug ?

Har begge piger de samme ydelser? 

Jeg kan ikke finde ud af om de buttet ,  eller bare godt skruet sammen med både til gården og gaden  :-)   - skal man bare komme og banke på eller ringe først? 

Det lyder som noget der skal prøves 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle ville vel kalde dem buttede, men det svært med latinoer, de kan ha kæmpenumser og store boobs, og alligevel helt flade hårde maver og slanke taljer.....Gården og gaden bliver ihvertfald ikke snydt. En ting kan man IKKE kalde dem - Myndeslanke. De er naturligt veldrejede :)

Jeg tror de begge har de samme ydelser.

Med hensyn til slug og megafransk er jeg meget usikker. De tilbyder jo næsten alt andet, men jeg har ikke spurgt til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en underlig oplevelse med rosy. 

Hun tog alle opkald midt i det hele og hendes partner kom ind med hendes telefon. 

På et tidspunkt mens hun gav blow kom sabrina ind med telefon hvor rosy forlod værelset med sabrinas telefon mens sabrina fortsatte med blow. Kort tid efter kom rosy tilbage og overtog. Der var lidt for meget kaos vil jeg mene. Hun snakkede med kunder over højtaleren hvor jeg kunne lytte med mv. Rosy drak også samtidig og hun er 30+. Derudover kom sabrina ind med sin telefon hvor deres chef (tiffany..) mente at jeg skulle give 200kr mere midt i det hele. Tænkte bare WHAT.

 Der var derudover andre mindre detaljer men det ligemeget :) 

servicen var ikke i top!! Der er rosy som vist på billederne men hun har taget en smugle mere på:)

rosy var dog meget venlig vil jeg mene men synes ikke at fokus helt var mod mig pga alle de afbrydelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været god til det med alder. Så hun kan sagtens være 30+.....

Lyder som lidt øv, især fordi det var så anderledes fint for mig. Men da jeg var der tidligere idag havde pigerne haft så sløv en dag at de var overbevist om at der intet ville ske på en helligdag. De har nok begyndt at feste lidt af bare kedsomhed, og så er der pludseligt kommet gang i gaden. Bare et gæt.

Ellers lidt af en oplevelse at få blowjob på skift af de 2, men nok meget mere sjovt hvis det var det man havde bestilt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg vil give THansen ganske ret, jeg fik chancen igår eftermiddags og greb den.
Jeg må med skam meddele at jeg ikke ved hvem af de søde piger der modtog mig.
Men sød og dejlig det var hun. Jeg fik 1 time for 1500 og det var med både GFE og
græsk til os begge. Jeg skal så osse sige at der ikke blev pruttet om prisen.
Og jeg må indrømme at der blev udvekslet ikke så lidt mundvand. Absolut ikke sidste 
gang jeg besøger dette sted.
PS. Lågen fra Reberbanen var åben. Lad os passe på de dejlige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt hvordan det ser ud når jeg først nu har oprettet en profil.

Men forrige aften prøvede jeg at besøge stedet på kongebakken.. Da jeg var på vej hen til døren blev jeg mødt af 3 unge gutter, da jeg syntes det virkede mærkeligt vendte jeg hurtigt om. Jeg kan ikke rigtig se hvad de skulle være der for for at være ærlig?... Man går ned af en trappe for at komme til addressen og der er ikke andre lejligheder der hvad jeg ved af...

Var ellers godt opsat hehe. Måske nogen kan afklare?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt hvordan det ser ud når jeg først nu har oprettet en profil.

Men forrige aften prøvede jeg at besøge stedet på kongebakken.. Da jeg var på vej hen til døren blev jeg mødt af 3 unge gutter, da jeg syntes det virkede mærkeligt vendte jeg hurtigt om. Jeg kan ikke rigtig se hvad de skulle være der for for at være ærlig?... Man går ned af en trappe for at komme til addressen og der er ikke andre lejligheder der hvad jeg ved af...

Var ellers godt opsat hehe. Måske nogen kan afklare?

​Ifølge Krak bor der da 3 mænd på adressen, måske var det nogen af dem du mødte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har været uheldig. Fyren der står tilmeldt kælderlejligheden er fraflyttet.

 Hvis der er folk omkring stedet og du ikke bryder dig om det, så vent da 15 min og kom igen. Pigerne blir ikke sure :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er registeret andre på første og stuen, nu er addressen på kælderen og det var ved kælder indgangen de stod.

Ja må prøve engang igen så...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøgte forgæves at ringe dem op i går aftes, efter mørkets frembrud,  over en 45 min.  Men desværre ingen kontakt. Travlhed i butikken?  Eller  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle ville vel kalde dem buttede, men det svært med latinoer, de kan ha kæmpenumser og store boobs, og alligevel helt flade hårde maver og slanke taljer.....Gården og gaden bliver ihvertfald ikke snydt. En ting kan man IKKE kalde dem - Myndeslanke. De er naturligt veldrejede :)

Jeg tror de begge har de samme ydelser.

Med hensyn til slug og megafransk er jeg meget usikker. De tilbyder jo næsten alt andet, men jeg har ikke spurgt til det.

​De lyder absolut som noget for mig de to :P. Jeg må afsted inden længe.

Tak for godt forarbejde T.Hansen47 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, pigerne skal lige lidt på ferie eller en tur et andet sted i landet og arbejde.

Både Rosy og Sabrina har været glade for at være i Svendborg og vil komme igen snart.

Så vidt jeg ved kommer der en anden pige i mellemtiden, men hæng mig ikke op på det som et løfte.

Rosy tager lige Søndagen med, så i morgen kan man stadig møde hende, til sent på eftermiddagen, så skal hun afsted.

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/201933

Jeg så lige at Sabrina er kommet tilbage til Svendborg, så Jeg besøgte hende til et hurtigt aftenblow. Hun er altså stadig en af de dejligste piger der har besøgt byen.

Blød, sød, lækre store naturlige boobs der ikke er bange for et kærligt klem, og så en hel masse kys. Hun er kælen og kærlig af natur, der bliver ikke holdt tilbage på noget :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 8 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/201933

Jeg så lige at Sabrina er kommet tilbage til Svendborg, så Jeg besøgte hende til et hurtigt aftenblow. Hun er altså stadig en af de dejligste piger der har besøgt byen.

Blød, sød, lækre store naturlige boobs der ikke er bange for et kærligt klem, og så en hel masse kys. Hun er kælen og kærlig af natur, der bliver ikke holdt tilbage på noget :)

 

Hvor meget måtte du slippe for det, om man må spørge? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...