Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 Undskyld Morten - du har ret... vi har faktisk et meget meget meget alvoligt problem herinde... Det er ofte de nemmeste penge de kan tjene og derfor har mange af dem ikke noget arbejde udover at lave deres mønter på lagnerne. Jeg har altid været enig i dette - og derfor har jeg sat mine priser i den lave ende.... og troede jeg gjorde det retteMen - nu fortæller du at: vi skal bare tænke os om inden vi går ind og køber en ydelse hos dem der ikke er klar over hvor hårdt arbejde det her erDu har ret - DET er et KÆMPE problemJeg var slet ikke klar over at det var så hårdt arbejde.... det kan jeg godt se Nu bliver jeg nødt til at sætte priserne op... for når det er SÅ hårdt arbejde må prisen jo være forkert.... og alt for lav... 1000 tak fordi du belyste denne absurd vigtige problemstilling for mig Morten.... af HJERTET tak 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 30. April, 2015 Et velment råd, som jeg har givet dig før, Morten:Stop dig selv! Tag en lang pause! Prøv i din pause at se verden - og lyt. Lyt til mennesker, som hviler i sig selv og som har det godt. Og prøv at finde ud af, hvad det egentlig er i din fremfærd og kommunikation, der fremkalder en så kraftig afstandtagen fra omgivelserne.GFDu skal selv tage en pause og i den kan du passende tænke over hvordan alle de tidligere gpere fra 80erne, 90erne, 00erne og dem der er stoppet for nyligt har det rent psykisk i dag.Inden du fortsætter dig selv, så prøv at komme med en beskrivelse af hvordan du tror at man screener en prostitueret inden hun kommer i behandling. Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 30. April, 2015 Undskyld Morten - du har ret... vi har faktisk et meget meget meget alvoligt problem herinde... Jeg har altid været enig i dette - og derfor har jeg sat mine priser i den lave ende.... og troede jeg gjorde det retteMen - nu fortæller du at: Du har ret - DET er et KÆMPE problemJeg var slet ikke klar over at det var så hårdt arbejde.... det kan jeg godt se Nu bliver jeg nødt til at sætte priserne op... for når det er SÅ hårdt arbejde må prisen jo være forkert.... og alt for lav... 1000 tak fordi du belyste denne absurd vigtige problemstilling for mig Morten.... af HJERTET tak Jeg ved godt at jeg ikke kan nå dig Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 30. April, 2015 Prøv det, Morten!Det vil gøre dig godt :-).GF Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Prøv det, Morten!Det vil gøre dig godt :-).GFTag dig alvorligt sammen lige nu! Denne tråd er ikke lavet for sjov!Det er flot at du skriver hviler i sig selv ! Det gør de færreste prostituerede - men det virker som om at du også tror på julemandenForhold dig til den virkelighed af de piger der sælger sig selv med stor sandsynlighed ikke har det godt indeni ! Redigeret 30. April, 2015 af Morten1981 Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 30. April, 2015 Gør det nu, Morten! For din egen skyld.Du er ved at gå op i limningen.GF Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 Forhold dig til den virkelig hed af de piger der sælger sig selv med stor sandsynlighed ikke har det godt indeni !Nej - det er forfærdeligt at opdage at jeg har haft alt for lave priser i alle de mange mange måneder... jeg har det bare såååååååååååååååååååååååååååååååå dårligt 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Jeg forstår godt hvad du skriver - du skal vide at jeg har sat denne debat igang fordi at det er en stor overset bagside som ingen af os herinde rigtigt tør røre ved fordi at det er et ubehageligt fakta at det er de færreste mennesker der kan tåle at sælge sexuelle ydelser Det er nok rigtigt for den del af prostituerede som har mange ar på sjælen. Netop dem som jo bliver styret af stoffer og/eller luskede bagmænd. Men så er der den anden gruppe af piger. Dem der vælger selv udfra et fornuftigt grundlag. Dem der ikke går over egne grænser i deres liv som glædespiger. Dem som formår at sætte spillereglerne op for sig selv. Stærke individer der er helt klar over hvilke konsekvenser forskellige ting har for dem. Hvorfor i alverden skulle de blive skadede? De gør jo intet de ikke kan lide eller tager afstand fra. Mange af dem er ikke engang økonomisk afhængige af det de laver, hvorved den økonomiske faktor blot er en bonus. Sådan en er jeg. Jeg har rent faktisk et helt almindeligt liv ved siden af. Jeg er et utroligt ressourcestærkt individ, der udmærket kan finde ud af at træffe gode, fornuftige beslutninger. Og så kan jeg rigtig godt lide både sex og penge..... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Inden du fortsætter dig selv, så prøv at komme med en beskrivelse af hvordan du tror at man screener en prostitueret inden hun kommer i behandling.Morten, det er jo ikke mig du spørger, men, er det så sådan at du knalder dem gratis for at dække deres sexbehov og samtidig gør dem den tjeneste, at bortlede dem fra den kedelige kobling mellem sex og penge?For det er jo der skaden opstår Redigeret 30. April, 2015 af leraar Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 30. April, 2015 Det er nok rigtigt for den del af prostituerede som har mange ar på sjælen. Netop dem som jo bliver styret af stoffer og/eller luskede bagmænd. Men så er der den anden gruppe af piger. Dem der vælger selv udfra et fornuftigt grundlag. Dem der ikke går over egne grænser i deres liv som glædespiger. Dem som formår at sætte spillereglerne op for sig selv. Stærke individer der er helt klar over hvilke konsekvenser forskellige ting har for dem. Hvorfor i alverden skulle de blive skadede? De gør jo intet de ikke kan lide eller tager afstand fra. Mange af dem er ikke engang økonomisk afhængige af det de laver, hvorved den økonomiske faktor blot er en bonus. Sådan en er jeg. Jeg har rent faktisk et helt almindeligt liv ved siden af. Jeg er et utroligt ressourcestærkt individ, der udmærket kan finde ud af at træffe gode, fornuftige beslutninger. Og så kan jeg rigtig godt lide både sex og penge.....Jeg har kendskab til mange der hverken drikker eller tager stoffer - de lever et så normalt liv som det er muligt - de har ingen bagmænd - de driver deres egen bix med salg af sexuelle ydelser - men de har det af pommeren til - rigtigt rigtigt skidt og det er derfor at jeg råber op her - og kan ikke bare skide det et stykke og komme med alle fordelene der er ved at mænd kan indkøbt en kvinde for en stund Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 30. April, 2015 Nej - det er forfærdeligt at opdage at jeg har haft alt for lave priser i alle de mange mange måneder... jeg har det bare såååååååååååååååååååååååååååååååå dårligt Du virker som en der er totalt ligeglad med andre end dig selv Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Morten, hvor mange af de kvinder har du reelt kendskab til? Det kunne så være interessant at vide. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 30. April, 2015 Piger og Drenge. Jeg har absolut ikke lyst til at kommenterer denne tråd. MEN: I er altså hoppet på (!) en rigtig lille Morten-Troll. Jeg ved jo ikke, hvem han er. Måske bare en lille opmærksomhedssøgende undermåler (ham, der konstant ringer til GP midt om natten og stiller "frække" spm?), En rigtig farlig psykopat? Tror mest på det første: En lille bitte ynkelig person uden et egentligt liv. Så: Det bedste: kommenter INGEN af hans provokationer Kys (= osculatio) Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 30. April, 2015 Morten, hvor mange af de kvinder har du reelt kendskab til? Det kunne så være interessant at vide.Det gavner ikke at sætte antal på - men mange og jeg syntes at det er uhyggeligt at se mænd kæmpe imod de facts der beviseligt er i denne branche. Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 30. April, 2015 Det er slet ikke emnet i denne tråd - sjovt at se den udvikling her - man rækker hånden ud og laver en saglig debat - straks farer folk i flint i stedet for at se og erkende at vi har et herinde overset problem der absolut ikke er uvæsentligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grunden til at folk fare i flint, er at du påstår, at folk ikke tager ansvar.Min påstand er, at folk rent faktisk tager alt det ansvar, som de kan påtage sig, under de givne forudsætninger.Dvs. folk selvfølgelig tager det ansvar, som de kan påtage sig, når der bliver handlet sex.Men du siger, at dette ikke er nok? Der skal åbenbart tages yderligere et ansvar? Men hvordan mener du, at man skal tage dette ansvar? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Det ville da i den grad gavne din sag hvis du kunne komme med et tal. Ellers er det jo bare endnu et postulat. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Folkens, ved vi hvor mange GP'ere der ca er i det ganske danske land? Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 30. April, 2015 Morten.Bare til min oplysning. Har du nogensinde selv købt sex? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 30. April, 2015 (edited) AnnaMorten har ikke en sag. Han har et problem.Og trænger til en lang pause. GF Redigeret 30. April, 2015 af Good Fun 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 30. April, 2015 Folkens, ved vi hvor mange GP'ere der ca er i det ganske danske land?I princippet nej. Men tal fra 3.200 til 6.000 har været anslået. Man man må antage, at der er en temmelig stor usikkerhed herpå. Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 jeg vil mene at han har et meget kraftigt behov der ikke er dækket..... og da jeg kun tænker på mig selv - så vil jeg slet ikke hjælpe ham med at dække behovet.... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 30. April, 2015 Æv, hvor er det ubehageligt med disse prostitutionsmodstanderes fordømmende, generaliserende og nedsættende korstog herinde under dække af at være sexkøbere. Hvad forsøger i at opnå?At mændene herinde ser lyset? Ser dem selv som skamfulde overgrebsmænd? At pigerne bliver revet ud af deres "falske bevidsthed" og ser, at de i virkeligheden har fortrængt, hvor skrækkeligt det er at være glædespige?Må det dog snart få en ende...Ja ignorere dem ," har de skrevet?" nå nej dem læser jeg ikke De kan jo kun gentage sig selv, og det har jeg jo svaret på FLERE GANGE"Lad Dem svarer indbyrdes på deres egne indlæg, så kan de jo se hvor sjov deres tilværelse er, hvis de forstå?, at andre ikke gider DEM Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 30. April, 2015 Jeg har kendskab til et stort antal piger der ikke længere kan sælge sig selv fordi at de ikke er attraktive mere! De er gået ned med flaget og befinder sig under nogen meget dårlige kår - det lader til at omverdenen er totalt ligeglad med dem og det syntes jeg personligt er forkasteligt!Jeg har også kendskab til yngre piger hvor deres verden pludseligt er ramlet sammen efter de har arbejdet som GP i en periode - om de er stærke eller svage kan diskuteres men facts er at der er flere end vi er klar over.De forsvinder ud af bagdøren herinde og væk er de.Ude af øje ude af sind Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Men, hvad er et stort antal? Svesken på disken Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 For the unaware, codependency is a psychological condition characterized by an obsessive preoccupation with others, often to the expense of one’s own self. Del dette indlæg Link til indlæg