Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Så tag et job i Bilka Hvorfor? Hvis nu det andet er sjovere og giver flere penge...? Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 30. April, 2015 Det må da i givet fald være hans egen.Ha ha....... skøn kommentar op til pinsen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 30. April, 2015 Jeg formoder at der er plads til alle herinde - også mig - selvom jeg har en anden over-bevisning end mange andre herinde i dette forum Nej Morten, jeg mener ikke der er plads til dig herinde. Du er her udelukkede for at trolde, vi andre er her fordi vi har en reel interesse i sex for money. Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 30. April, 2015 Hvorfor? Hvis nu det andet er sjovere og giver flere penge...?Så tag en uddannelse, hvor du kan få et job bagefter, - hvor du kan tjene gode penge. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Morten har fat i den lange ende her, - de damer ASSPASSION - det har du FULDSTÆNDIG RET I ... bare se det markerede han har skrevet... han har så meget fat i den lange ende Jeg tror simpelthen det er det mest rigtige og veldokumenterede han nogensinde har postet på EG Så er den gal igen, nogen tænker - Hold kæft hvor er Morten irriterende, hvorfor fanden skriver han herinde HAN ER EN TROLLHans indlæg er ikke relevante osv osv Redigeret 30. April, 2015 af Jasmin 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Det er simpelthen rystende og forkasteligt at der ikke er flere mænd herinde der kan se at vi sommetider er på gale veje...Jeg skammer mig over hvor langt vi synker og synker for at få egoistiske behov udlevet på bekostning af andre menneskers ulykke Redigeret 30. April, 2015 af Morten1981 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Så tag en uddannelse, hvor du kan få et job bagefter, - hvor du kan tjene gode penge.Men hvorfor? Hvis man har det fint med det man laver? Og hvem siger at en glædespige ikke har en uddannelse? Men blot har valgt en anden karriere? Jeg kender da et par stykker, højtuddannede glædespiger, som udelukkende gør det her af lyst.... Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 30. April, 2015 ASSPASSION - det har du FULDSTÆNDIG RET I ... bare se det markerede han har skrevet... han har så meget fat i den lange ende Jeg tror simpelthen det er det mest rigtige og veldokumenterede han nogensinde har postet på EG Jasmin, - jeg har ikke set noget veldokumenteret fra nogen af jer piger herinde selvom nogen, af jer virker som om i har pæren i orden 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. April, 2015 Det er simpelthen rystende og forkasteligt at der ikke er flere mænd herinde der kan se at vi sommetider er på gale veje ! Hvor skal vi skamme os.....Er det under indtryk af St. Bededag, at du nu lige pludselig opviser al den (skin)hellighed? Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 Det er simpelthen rystende og forkasteligt at der ikke er flere mænd herinde der kan se at vi sommetider er på gale veje...Jeg skammer mig over hvor langt vi synker og synker for at få egoistiske behov udlevet på bekostning af andre menneskers ulykkeNej Morten... ikke "VI" - bare dig... så... og når du ikke kan bære skammen længere... så... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 Man kan jo heldigvis vælge "Ignore user" herinde ... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Jasmin, - jeg har ikke set noget veldokumenteret fra nogen af jer piger herinde selvom nogen, af jer virker som om i har pæren i orden Det er vel dokumentation i sig selv. Nej, vi er ikke stakler, nej, vi er ikke triste skæbner.....eller betvivler du vores troværdighed....? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 30. April, 2015 Men hvorfor? Hvis man har det fint med det man laver? Og hvem siger at en glædespige ikke har en uddannelse? Men blot har valgt en anden karriere? Jeg kender da et par stykker, højtuddannede glædespiger, som udelukkende gør det her af lyst....Anna, - på et tidspunkt når du til en alder i dit liv, hvor du ikke længere kan lægge krop til det du gør nu!!!! Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Anna, - på et tidspunkt når du til en alder i dit liv, hvor du ikke længere kan lægge krop til det du gør nu!!!!Og den dag jeg ikke kan det, ligesom med ethvert andet stykke arbejde, så stopper jeg og finder på noget andet. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 30. April, 2015 Jeg formoder at der er plads til alle herinde - også mig - selvom jeg har en anden over-bevisning end mange andre herinde i dette forum Bestemt, men der er grænser for galskaben. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 Jasmin, - jeg har ikke set noget veldokumenteret fra nogen af jer piger herinde selvom nogen, af jer virker som om i har pæren i orden det behøver vi ikke... jeg er fx dokumentation i mig selv.... højt uddannet, firma, så økonomisk uafhængig at jeg kan tillade mig at være 2-3 dage væk fra kontoret for at dyrke en hobby.. og voila.. ingen incest, intet misbrug... og min største last i denne verden er .. tada... sodavand.. sukkerfri sodavand.. der har du dokumentation i sig selv... et levende billede - ikke en statistik, ikke et tal... et levende bevis og dokumentation for at det mundlort ikke holder en meter for pigerne herinde.. det kan han servere for tanja Rahm.... den målgruppe hun forsvarer har intet at gøre med de lyserøde herinde ... 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 30. April, 2015 Lad nu Morten skrive, hvad han mener. Der skal vel være højt til loftet herinde...også selv om man ikke er enige. Jeg synes, det er godt, at han skriver her, så kan vi, der køber/sælger sex(og nyder det) se hvilke argumenter vi er oppe imod.Der er masser af undersøgelser omkring prostituerede og andre sexarbejdere. De lider alle under den samme fejlagtige præmis: Der er tale om en stor homogen gruppe af mennesker. Sagen er: Det eneste alle disse mennesker har til fælles er, at de bruger deres seksualitet til at leve af. Sexarbejder og prostituerede har alle en selvstændig baggrund og forskellige kontekster de virker i. Når man forsker i menneskeskæbner kan man ikke umiddelbart anvende matematiske eller naturvidenskabligt logiske slutninger. Mennesker er nu en gang ikke 100% rationelle væsener.Jeg er ikke et sekund i tvivl om at man kan finde rigtig mange prostituerede, der har været udsat for overgreb eller er ulykkelige over deres skæbne. Men det kan man faktisk finde i rigtig mange erhverv. Skal man følge præmissen at prostitution skyldes selvdestruktiv adfærd og skaber ulykke, skulle man vel også afskaffe militær, arbejdsløshed, hårdt fysisk arbejde o.s.v.Jeg prøver i min vej gennem glædespigernes senge at styre udenom de ulykkelige, handlede, undertrykte o.s.v. Så glæder jeg mig over de piger, der åbenlyst vil give mig en god oplevelse ved at lade mig have sex med dem.Venligt OT 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 30. April, 2015 Nu er jeg en af dem der har karakteriseret Morten som troll, men jeg mener at han skal have lov til at anfægte sine synspunkter herinde, sålænge det foregår åbent, hvilket denne trådstart er. Så kære Morten, hold dig til denne tråd og debatter her, så sagligt som det nu kan lade sig gøre, uden at trolle alle mulioge andre tråde med dit yndlingsemne.Og til sagen, jo jeg har da for mange år siden hvor jeg kun kendte til prostitution som gadepiger, været sammen med nogle stykker som afgjort gjorde det af nød for at skaffe penge til det næste fix. Det er jeg ikke stolt af, men gjort er gjort.Man kan så diskutere om hvormeget bjørnetjeneste det er man gør dem, de holder nok ikke op med at være narkomaner blot fordi der ikke er kunder længere, så må de finde andre og måske endnu værre måder at tjene deres penge på. Løsningen på problemet med prostituerede der ikke burde være pga af store personlige problemer ligger nok snarere i at løse deres problemer end i at afskære dem fra en indtjening de måske ikke kan undvære. Men det er da klart et dilemma. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 30. April, 2015 Forsvarsmekanismerne giver mennesket en næsten uendelig evne til at omforme det, som sker med os. Så det bliver muligt at bevare den mentale balance og integritet, som vi behøver for at overleve. Ved fortrængning holdes ideer eller impulser, som er uacceptable for jeg’et, borte fra bevidstheden. Når man ikke kan huske ubehagelige oplevelser, skyldes det ofte fortrængninger. Fortrænger man en konfliktsituation slipper man for at opleve angst. Fortrængningen sker, når jeg’et ikke kan integrere og bearbejde ubehagelige følelser og konflikter rationelt og bevidst. Når påvirkningerne bliver for stærke til, at hjerne eller sind kan tåle det, bliver de derfor ikke bearbejdet, men lagres ubearbejdet på et ubevidst plan. Det fortrængte lever imidlertid videre i det udbevidste og kan, når fortrængningerne af en eller anden grund mindskes, give sig til kende i drømme og fantasier, ved fortalelse og som neurotiske eller psykotiske symptomer. Hvis fortrængningen svækkes og de uacceptable impulser og følelser truer med at bryde igennem til bevidstheden opleves det som angst. /Citat: Sigmund Freud Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. April, 2015 (edited) Nu er jeg en af dem der har karakteriseret Morten som troll, men jeg mener at han skal have lov til at anfægte sine synspunkter herinde .......Og til sagen, jo jeg har da for mange år siden hvor jeg kun kendte til prostitution som gadepiger, været sammen med nogle stykker som afgjort gjorde det af nød for at skaffe penge til det næste fix. Det er jeg ikke stolt af, men gjort er gjort. Du mener vel "forfægte", ellers giver udsagnet ingen mening.Du er imidlertid her inde på noget, som jeg synes, vi har manglet i et par tråde: En differentiering! Glædespiger er nemlig ikke en ensartet og homogen gruppe. De findes i flere lag.Jeg er ikke i tvivl om, at der inde omkring Hovedbanegården og omegn findes (en del?) misbrugte og handlede piger, som arbejder af kummer og nød. Her kan jeg såmænd godt følge Morten et stykke ad vejen.Men det er en oplagt fejl/misforståelse at ville ændre på dét ved at angribe de velfungerende og intelligente glædespiger, som vi – undskyld: jeg – træffer herinde på EG. Det er simpelthen at rette bager for smed. Redigeret 30. April, 2015 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 30. April, 2015 Æv, hvor er det ubehageligt med disse prostitutionsmodstanderes fordømmende, generaliserende og nedsættende korstog herinde under dække af at være sexkøbere. Hvad forsøger i at opnå?At mændene herinde ser lyset? Ser dem selv som skamfulde overgrebsmænd? At pigerne bliver revet ud af deres "falske bevidsthed" og ser, at de i virkeligheden har fortrængt, hvor skrækkeligt det er at være glædespige?Må det dog snart få en ende... 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. April, 2015 (edited) jeg har ingen ide om, hvor mange som er incestofre!!! just ikke det man spørger til når hun ligger nøgen dejlig som hun er.Jeg kender en enkelt som er incestoffer... men med et ganske anderledes arbejde.Hun virker ikke til at have brug for eller lyst til at få hjælp for det idag. Hun er kommet videre med sit liv. Er ikke en svag sjæl, nu heller en superheltinde. Næh som folk er flest. Manden som gjorde det mod hende kan man frygte mere for. Ændrede et fængselsophold på hans vanvittig forskruede syge sind?Sætningen x % af alle ludere er incestofre irriterer mig voldsomt.Hvor vil man hen med det? hvad har det af betydning?Det er at kigge ned på både incestofre og piger som ser godt ud i et par stilletter, når man ønsker at sætte de 2 ting sammen i argumentationen imod prostitution. For det er ikke nødvendigvis incestofret der er den svage sjæl... og heller nødvendigvis pigen som udnytter sine muligheder til fulde for at forsøde sit liv.Der er folk som har voldsomme fordomme! Det klæder ingen Redigeret 30. April, 2015 af Havnebumsen 3 Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 30. April, 2015 Hej, jeg enig i at der også burde være plads til M1981.ellers hvad sted bliver vi så, hvis ikke dem som er imod købe sex kan være her... ikke meget bedre end de som er imod...'lad være med at svare, samt har M1981 ret i at undersøgelser viser at mange luder har haft problemer med overgreb mv.prøvemanden 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 30. April, 2015 Morten1981,Problemet med dit indlæg er følgende;Du beskriver ganske rigtigt, at en glædespige kan være ramt af incest og at et kunde besøg kan opleves som et ovegreb etc. Fair nok. Problemet består i, at du imellem linierne fremstiller det som om det oftest er tilfældet (som i 90% af alle glædespiger er incestramte stakler etc.) og at der KAN findes eksempler på det modsatte.Min opfattelse er den direkte modsatte. Jeg tror at langt størstedelen af de danske piger der arbejder på bordel eller under privat/diskret har valgt det 100% frivilligt og af forskellige grunde (én eller en kombi af lyst, penge, glad for sex, eventyrlyst, "noget der skal prøves" etc.) og der blandt disse kan findes enkelte piger, der er endt som prostitueret som følge af ulykkelige omstændigheder.Personligt kunne jeg ikke drømme om at "besøge" gadepiger, piger der arbejder på steder med døgnåbent etc. fordi min opfattelse er, at du her oftest vil støde på handlede piger - så jeg havde hellere set at dit indlæg var en advarsel om "vi gæster" skulle have et øje på om den pige vi besøgte var handlet/ikke handlet etc.Jeg har i en anden tråd forsvaret dit ret til at komme med indlæg der ikke er "mainstream" - MEN jeg har dog til gode at være enig med endnu ?Så til dig (og den lovgivende, dømmende og udøvende magt) - koncentrer jer nu om at udrydde menneskehandel til prostitution !!!således udstyret med den rette mission, kan du nu bevæge dig ud i livet, som et bedre menneske PS. er der nogen der har fundet min butt-plug med modhager ? Del dette indlæg Link til indlæg